IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилът с главно "S"

Тест на Mazda CX-7.

Автомобилът с главно

Това е джип, не, това е спортен автомобил. Всъщност това е Mazda CX-7 – автомобилът с ДНК на SUV, който съчетава най-необходимото от проходимите 4х4 автомобили с качествата на спортните, но комфортни возила.

Mazda CX-7 се определя като кросоувър, но според нас това не е много точно определение. Да, проходимостта му е същата като на кросоувърите – достатъчна за преминаването по черни пътища и необработени, заледени или заснежени терени, но усещането зад волана няма нищо общо с тях.

На борда на CX-7 е като в BMW 3, само че по-широко. Пътното поведение на японския модел е изненадващо приятно, стабилно и динамично. Няма го типичното за "джипките" люшкане в завоите, нито шумът от колелата.

Въпреки това позицията на шофьора е висока, като при SUV. Чувството е все едно карате напомпан с витамини за бърз растеж лек автомобил.

Докато го карахме по магистралата, неусетно превишихме скоростта (с не малко), въпреки че изкачвахме Витиня... същото ни сполетя и по завоите преди Тетевен. С други думи, управлението на автомобила винаги се усеща стабилно, даже при високи скорости.

Турбодизеловият двигател с обем 2.2 литра, куплиран с 6-стенна механична трансмисия и генериращ 173 к.с. и 400 Nm, тегли обемистия автомобил с изненадваща лекота, а директното управление, стегнатото окачване и задвижването към четирите колела гарантират безпроблемно преминаване през всеки завой.

Нямахме възможност да направим истински тест на 4х4 системата, тъй като времето беше слънчево и топло. Всъщност и не намираме много смисъл в подобен тест за подобен автомобил. Мястото му не е извън пътя, а на него, независимо от това каква е настилката.

CX-7 е подходящ за всеки ден, дори за в града, тъй като погледът отгоре, който предлага, прави карането в трафика детска игра, а усещането зад волана – уникално. Всъщност сещаме се за няколко подобни возила, които обаче струват двойно повече...

Уникалното усещане на борда на CX-7 се допълва и от просторния, комфортен салон и предостатъчното място за багаж. Материалите в купето са приятни на допир, с добро качество. Твърди пластмаси могат да се открият при някои елементи на таблото, но те са в далечината под челното стъкло, където трудно се достига с ръка.


Външността на CX-7 също буди противоречие у нас – кросоувър или лек автомобил. Предното му стъкло е по-наклонено, отколкото при много стопроцентови спортни автомобили, арките на калниците са мускулести, а просветът – достатъчен да прескочи и най-големия бордюр...

Заради всичко изброено дотук определяме Mazda CX-7 не като кросоувър, не като лек автомобил, а като автомобила с главно "S" – заради отличното съчетание на SUV качества и Sport-но поведение.




0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Един КИА Sportage изглежда по-добре от това, има 184к.с. - дизела а е и автоматик!Ама мазда.бг нали са си платили...
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    като си говорим за екстериори то този на Х6 е пълно , абсолютно недоразумение , рисувано от дизайнера на фиат стило . Може да не съм карал и двете коли , но не съм сляп и маздата изглежда пъти по-добре . Преди 13 г. имах БМВ 5 92-ра , карах я 3 години , вярно изглеждаше страхотно и ми доставяше голямо удоволствие да я карам по магистралите , но след нея твърдо реших никога вече да не се занимавам с баварски кочини . Продължавам да държа на принципите си
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    do anonimkata!...pi4, ako ima6 plateni kanali, pusni si edno ***, ako li ne...iztegli si edno ot torrentite, posle masajirai bastuna 2-3 minutki i kato ti olekne, spri da si pruskai qloviq genofond po horata, dava6ti mnenie za statiite...starah se da buda toleranten i da ne zasqgam "kompetentnite", no kogato e personalno, neka pokaja, 4e i az moga da hranq, pri tova 6e te go6tavam prebogato, uiova glavo...tuk mai naistina e po-zabavno da se draznim, a ne da si davame mnenieto za kolite!
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    zoom-zoom както винаги написа поредната си тъпота!
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 12 години )
    Nqma spor che e dobra, no suvsem ne e nai-dobroto predlojenie v tozi klas...a za tiq deto govorqt za X6 po nadolu samo shte kaja che to e edno golqmo nedorazumenie, podhojdashto na izrusenite kifli sus silikonovi cici i golemi ochila i na raznite mu tam izmekqrcheta deto paradirat postoqnno s materialno polojenie, no ne i SUV
  • #22
    7 rate up comment 3 rate down comment
    za dolnite ( преди 12 години )
    tozi Suv e nai dobroto predlojenie v klasa si nai krasiviq i nai-eleganten,dizain koito oshte 10 godini shte e aktualen .Ni6to obshto s t1piq Tiguan koito e napravo se edno ot sredata na 90-te s1s sku4niq si dizain i ne zabravqite 4e dvigatela e s1vmesno praen s Peugeot i e mn elasti4en i p1rgav
  • #21
    5 rate up comment 5 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    na golemite razbira4i, pliue6ti cx-7 im pojelavam cql jivot da se vozqt na 10 godi6ni nemski "premium"-ki, a na sebe si pojelavam prez 5 godini, kato ostaree sportniq design, da moga da si pozvolqvam poredniq facelift ili nov model na leasing...aman ot pliue6ti kapaciteti!
  • #20
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Махната ( преди 12 години )
    Като махнем:- липсата на автоматик за дизела;- дървеното арматурно табло;- дървената возия и т.н.... това е добър автомобил.ПП Ама много неща махнахме...
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    do от: до: da ( преди 12 години )
    а ти пък си мислител с главно щ
  • #18
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всъщност Х6 е тройно по-скъпо но и тройно по-добро. Най-добре да не споменаваме БМВ в едно изречение с Мазда :)