IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилът с главно "S"

Тест на Mazda CX-7.

Автомобилът с главно

Това е джип, не, това е спортен автомобил. Всъщност това е Mazda CX-7 – автомобилът с ДНК на SUV, който съчетава най-необходимото от проходимите 4х4 автомобили с качествата на спортните, но комфортни возила.

Mazda CX-7 се определя като кросоувър, но според нас това не е много точно определение. Да, проходимостта му е същата като на кросоувърите – достатъчна за преминаването по черни пътища и необработени, заледени или заснежени терени, но усещането зад волана няма нищо общо с тях.

На борда на CX-7 е като в BMW 3, само че по-широко. Пътното поведение на японския модел е изненадващо приятно, стабилно и динамично. Няма го типичното за "джипките" люшкане в завоите, нито шумът от колелата.

Въпреки това позицията на шофьора е висока, като при SUV. Чувството е все едно карате напомпан с витамини за бърз растеж лек автомобил.

Докато го карахме по магистралата, неусетно превишихме скоростта (с не малко), въпреки че изкачвахме Витиня... същото ни сполетя и по завоите преди Тетевен. С други думи, управлението на автомобила винаги се усеща стабилно, даже при високи скорости.

Турбодизеловият двигател с обем 2.2 литра, куплиран с 6-стенна механична трансмисия и генериращ 173 к.с. и 400 Nm, тегли обемистия автомобил с изненадваща лекота, а директното управление, стегнатото окачване и задвижването към четирите колела гарантират безпроблемно преминаване през всеки завой.

Нямахме възможност да направим истински тест на 4х4 системата, тъй като времето беше слънчево и топло. Всъщност и не намираме много смисъл в подобен тест за подобен автомобил. Мястото му не е извън пътя, а на него, независимо от това каква е настилката.

CX-7 е подходящ за всеки ден, дори за в града, тъй като погледът отгоре, който предлага, прави карането в трафика детска игра, а усещането зад волана – уникално. Всъщност сещаме се за няколко подобни возила, които обаче струват двойно повече...

Уникалното усещане на борда на CX-7 се допълва и от просторния, комфортен салон и предостатъчното място за багаж. Материалите в купето са приятни на допир, с добро качество. Твърди пластмаси могат да се открият при някои елементи на таблото, но те са в далечината под челното стъкло, където трудно се достига с ръка.


Външността на CX-7 също буди противоречие у нас – кросоувър или лек автомобил. Предното му стъкло е по-наклонено, отколкото при много стопроцентови спортни автомобили, арките на калниците са мускулести, а просветът – достатъчен да прескочи и най-големия бордюр...

Заради всичко изброено дотук определяме Mazda CX-7 не като кросоувър, не като лек автомобил, а като автомобила с главно "S" – заради отличното съчетание на SUV качества и Sport-но поведение.




0 от 500