IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилът с главно "S"

Тест на Mazda CX-7.

Автомобилът с главно

Това е джип, не, това е спортен автомобил. Всъщност това е Mazda CX-7 – автомобилът с ДНК на SUV, който съчетава най-необходимото от проходимите 4х4 автомобили с качествата на спортните, но комфортни возила.

Mazda CX-7 се определя като кросоувър, но според нас това не е много точно определение. Да, проходимостта му е същата като на кросоувърите – достатъчна за преминаването по черни пътища и необработени, заледени или заснежени терени, но усещането зад волана няма нищо общо с тях.

На борда на CX-7 е като в BMW 3, само че по-широко. Пътното поведение на японския модел е изненадващо приятно, стабилно и динамично. Няма го типичното за "джипките" люшкане в завоите, нито шумът от колелата.

Въпреки това позицията на шофьора е висока, като при SUV. Чувството е все едно карате напомпан с витамини за бърз растеж лек автомобил.

Докато го карахме по магистралата, неусетно превишихме скоростта (с не малко), въпреки че изкачвахме Витиня... същото ни сполетя и по завоите преди Тетевен. С други думи, управлението на автомобила винаги се усеща стабилно, даже при високи скорости.

Турбодизеловият двигател с обем 2.2 литра, куплиран с 6-стенна механична трансмисия и генериращ 173 к.с. и 400 Nm, тегли обемистия автомобил с изненадваща лекота, а директното управление, стегнатото окачване и задвижването към четирите колела гарантират безпроблемно преминаване през всеки завой.

Нямахме възможност да направим истински тест на 4х4 системата, тъй като времето беше слънчево и топло. Всъщност и не намираме много смисъл в подобен тест за подобен автомобил. Мястото му не е извън пътя, а на него, независимо от това каква е настилката.

CX-7 е подходящ за всеки ден, дори за в града, тъй като погледът отгоре, който предлага, прави карането в трафика детска игра, а усещането зад волана – уникално. Всъщност сещаме се за няколко подобни возила, които обаче струват двойно повече...

Уникалното усещане на борда на CX-7 се допълва и от просторния, комфортен салон и предостатъчното място за багаж. Материалите в купето са приятни на допир, с добро качество. Твърди пластмаси могат да се открият при някои елементи на таблото, но те са в далечината под челното стъкло, където трудно се достига с ръка.


Външността на CX-7 също буди противоречие у нас – кросоувър или лек автомобил. Предното му стъкло е по-наклонено, отколкото при много стопроцентови спортни автомобили, арките на калниците са мускулести, а просветът – достатъчен да прескочи и най-големия бордюр...

Заради всичко изброено дотук определяме Mazda CX-7 не като кросоувър, не като лек автомобил, а като автомобила с главно "S" – заради отличното съчетание на SUV качества и Sport-но поведение.




0 от 500
  • #17
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Наистина е страхотна, но X6 ми харесва много повече.Вярно че цената на бмв-то е двойно по-голяма но бих ги дал парите, защото ще я карам 10 години че и повече.Тази мазда е остаряла и по интериор и по екстериор след 5-тата година...
  • #16
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до: da ( преди 12 години )
    Ако си беше направил труда да прочетеш текста под заглавието нямаше да пишеш глупости и щеше да разбереш за главното S.ЧУКЧА НЕ ЧИТАТЕЛ,ЧУКЧА ПИСАТЕЛТака си мой човек.И ако искаш като за начало почни да пишеш на български!
  • #15
    8 rate up comment 7 rate down comment
    da ( преди 12 години )
    znachi avtomobil s glavno S ... a kude v dumata avtomobil ima 's' :) .... granicata mezdu originalno zaglavie i proval javno e dosta tunka
  • #14
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе Мазда. Като е нова е хубава горе-долу, ама като поостарее и става много гадна на дизайн и то не като е на 10 години а на 5-6 вече изглежда супер стара. Иначе като нова е готина няква спорт
  • #13
    14 rate up comment 2 rate down comment
    играч ( преди 12 години )
    Да, в застой е,треа някакъв разбирач като теб да отиде да им го каже,да се осъзнаят най-после! Чудя се до сега как не са те забелязали да те вземат на работа в някой концерн?
  • #12
    5 rate up comment 19 rate down comment
    W12 ( преди 12 години )
    как може всички останали марки да предлагат избор м/у автоматик и ръчка , а само от мазда не !!!!за какво говори това - нищо хубаво !!!Последните 10 години тази марка е в пълен застой и безидейност ! Никакво развитие !
  • #11
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дабе.... велика работа. Само като видя копчетата от ляво на волана ми напомнят 20 годишно Ауди. Тая марка се бори за оцеляване и си предлага буклуците в страни от 3тия свят като България където някой може да клъвне. Вземете по-добре една Дачия.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пълна излагация си ти W12.Има автоматик,но само в Европа не се предлага.Може би заради екологията или поради други съображения.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Автомобила е бижу.Най-добре изглеждащият(според мен) компактен СУВ.Понеже са наблегнали на спортната същност са пострадали местата на вторият ред и багажника.Отзад е малко тесничко,а багажника не е толкова голям и е вдигнат доста нагоре.Всичко останало е перфектно.Дизела не съм го карал.Истината е в 2.3 DISI 260 к.с.С него автомобила е,като самолет.Който не го бърка разхода на гориво това е верният мотор.
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    W12, той тоя двигател е на Ford и при тях също не се копулира с автоматична скоростна кутия. За Mondeo е супер двигателя, за тая Mazda можя и да е леко слабичък.