IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият VW Golf VII – всичко което вече знаем

Volkswagen работи вече три години върху новия Golf.

Новият VW Golf VII – всичко което вече знаем
Вече ви показахме как най-вероятно ще изглежда интериора на бъдещия Golf VII. Какво друго ново ще предложи най-популярният автомобил в Европа, когато се появи с новата си генерация към края на 2012?
 
 
От 2007 Volkswagen работи върху седмата генерация на Golf, или с други думи развойната дейност на седмото поколение е започнала още преди представянето на сега актуалната шеста генерация. Модела се разработва под ръководството на шефа по развойната дейност във Volkswagen, Хакенберг, и шефът на дизайна де Силва.
 
По отношение на конструкцията най-голямата новина е новата платформа MQB – модулна архитектура за напречно разположен двигател (Modular Querbaukasten). Новата конструкция ще предложи по-голяма вариабилност, по-компактно отделение за двигателя, нова трансмисия и ново окачване. Така се е освободило повече място за пътниците.
 
Подобна техника ще бъде монтирана и на новото Audi A3. Концепцията на седана А3 обаче, според непотвърдени данни използва техниката от Audi RS 3, това значи най-новата версия на платформата PQ35. Новата MQB ще бъде монтирана и на новата Škoda Octavia III, чието производство ще започне през ноември 2012.
 
 
Volkswagen ще представи с Golf VII новаторски дизайн и много богато оборудване. Ще се предлага с много двигатели и скоростни кутии. Автомобилът ще бъде с чудесна управляемост и нисък разход на гориво. Това ще даде нови предимства на популярния Golf пред многобройната конкуренция.
 
При новият Golf, VW ще представи наведнъж каросерии с три междуосия. Базисен ще бъде автомобилът с разстояние между осите 2630 мм, който ще замени днешния хечбек с междуосие 2578 мм. Седанът Jetta и комбито Golf Variant ще бъдат с разстояние между осите от 2680 мм, а най-дългият вариант от 2790 мм ще бъде за новия Touran (при досегашния разстоянието е 2678 мм), както и за Touran XL, който е само за пазара в Китай.
 
 
Повечето от двигателите, които ще бъдат монтирани на новия Golf са вече познати. Бензиновите ще са 1.2 TSI, 1.4 TSI и 2.0 TSI с мощност от 63 до 220 kW. Турбодизеловите двигатели са 1.6 TDI и 2.0 TDI с мощност от 66 до 125 kW. С новия Golf ще дочакаме и 2.0 BiTDI с мощност 162 kW и максимален въртящ момент от 450 Nm.
 
Към механичната скоростна кутия с 6 степени ще се прибави като екстра и трансмисията DSG, a за първи път с модела ще видим и роботизирана скоростна кутия. Естествено ще има и версия 4х4 (4Motion), която ще видим само с най-силните двигатели.
 
През 2013 ще се появи и електрическа версия Blue-e-motion. В продължение на две години, от септември 2012 г, ще видим първо хечбека Golf (премиерата е планирана за автомобилния салон в Париж през 2012), а след това и комби версия Golf Variant, Golf Plus, новия Touran, новото Sciroccо и Tiguan, които ще се появят постепенно след него.
 
Новите генерации на моделите Jetta и Beetle вече се появиха през тази година и са на платформата PQ35, затова за версиите им с MQB трябва да почакаме. Що се отнася до бъдещето на кабриолета Eos, засега нищо не се знае. От голямо значение ще бъде какъв успех (или неуспех) ще постигне бъдещия Golf Cabrio.
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 8 rate down comment
    user ( преди 13 години )
    До IT, като знаеш колко не знаеш - не се прави че знаеш ...Освен това защо когато някой има неподготвено мнение по даден въпрос винаги го изказва или съответно го пише ...
  • #20
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добре че са италианците та да има нови еднодневки ;) Помисли си щом са толкова "иновативни" защо има десетки хиляди 20-30 годишни немски машини по пътищата, а от италианските са запазени няколко стотин на същата възраст... Не отричам, че в дизайна италианците са много много напред но всичко останало е слаба работа... не случайно е казано че италианската кола е за любов а немската е като танк ;)
  • #19
    11 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    chavv не искам да се изказвам неподготвен не съм прекалено на вътре в материята ноо до колкото знам въпросната модулна пладформа няма нищо общо с предходните :)тук става въпрос за унифицирана модулна платформа нещо като Лего която позволяба създаването на различен тип автомобили,аа не просто една платформа за един автомобил от различни модоли :) По този начин се опимизират разходите в прозводството аа комбинацията от различни материали в различните модоли води до по добра зравина надежност и съответно динамични показатели :)като и да е...от 10тилетия Ваген неможа да измисли нищо ново за Гоуф, прави само от грозни по грозни фейслифтове и нагло лъжи клиентите си колко иновативни са :)) новият гоуф е: старите двигатели на нова платформа от фиат :)) добре че са италианците та да има нещо ново най-накрая :)) добре че са БМВ та да има от каде черпи идеи и на кой да подражава премиум марката им Ауди :)))
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Volkswagen работи вече три години върху новия Golf." Абе Avtomediq, от 3 години е стария модел на пазара, това не означава, че мислят новия от толкова. 3 години за Голф! Bugatti Veyron е измислен за 2!
  • #17
    11 rate up comment 9 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    УНИКАЛЕН ! голфа се продава повече от колкото цялата гама на фият бе :D
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен до Анонимен ( преди 13 години )
    И ти не си достатъчно грамотен, за да съдиш другите... :)
  • #15
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Koko ( преди 13 години )
    Ha-ha-ha, kiselo bilo grozdeto - 6toto mnogo e visoko i ne moe go stignem.....
  • #14
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    W12, по изказването ти разбирам че караш Голф, защото е ниско интелигентно, пълно с убиди и неграмотно написано. Голфа не е лоша кола но лошата му слава в България дойде от такива хора с ниски чела като тебе. Голфа е практична кола и мисля да взема една такава за моята жена но никога няма да се кача да я карам заради лошата репутация в България.
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    chavv ( преди 13 години )
    Модулни платформи се ползват от години - поне 15, включително и от немци и от азиатци.
  • #12
    13 rate up comment 22 rate down comment
    W12 ( преди 13 години )
    Лайнарикато не ви харесва даден автомобил - не го купуватеДали е хибав или лош -говорят продажбите му!VW и по специялно Голф е ненадминат лидер по продажбиОт там насетне вашите мозъчни пръднии и излиания са без грам значениеОсвен, че се пробвате да избивате дебилните си комплекси в нета 0 друго няма !чао нещастнци ***