IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият VW Golf VII – всичко което вече знаем

Volkswagen работи вече три години върху новия Golf.

Новият VW Golf VII – всичко което вече знаем
Вече ви показахме как най-вероятно ще изглежда интериора на бъдещия Golf VII. Какво друго ново ще предложи най-популярният автомобил в Европа, когато се появи с новата си генерация към края на 2012?
 
 
От 2007 Volkswagen работи върху седмата генерация на Golf, или с други думи развойната дейност на седмото поколение е започнала още преди представянето на сега актуалната шеста генерация. Модела се разработва под ръководството на шефа по развойната дейност във Volkswagen, Хакенберг, и шефът на дизайна де Силва.
 
По отношение на конструкцията най-голямата новина е новата платформа MQB – модулна архитектура за напречно разположен двигател (Modular Querbaukasten). Новата конструкция ще предложи по-голяма вариабилност, по-компактно отделение за двигателя, нова трансмисия и ново окачване. Така се е освободило повече място за пътниците.
 
Подобна техника ще бъде монтирана и на новото Audi A3. Концепцията на седана А3 обаче, според непотвърдени данни използва техниката от Audi RS 3, това значи най-новата версия на платформата PQ35. Новата MQB ще бъде монтирана и на новата Škoda Octavia III, чието производство ще започне през ноември 2012.
 
 
Volkswagen ще представи с Golf VII новаторски дизайн и много богато оборудване. Ще се предлага с много двигатели и скоростни кутии. Автомобилът ще бъде с чудесна управляемост и нисък разход на гориво. Това ще даде нови предимства на популярния Golf пред многобройната конкуренция.
 
При новият Golf, VW ще представи наведнъж каросерии с три междуосия. Базисен ще бъде автомобилът с разстояние между осите 2630 мм, който ще замени днешния хечбек с междуосие 2578 мм. Седанът Jetta и комбито Golf Variant ще бъдат с разстояние между осите от 2680 мм, а най-дългият вариант от 2790 мм ще бъде за новия Touran (при досегашния разстоянието е 2678 мм), както и за Touran XL, който е само за пазара в Китай.
 
 
Повечето от двигателите, които ще бъдат монтирани на новия Golf са вече познати. Бензиновите ще са 1.2 TSI, 1.4 TSI и 2.0 TSI с мощност от 63 до 220 kW. Турбодизеловите двигатели са 1.6 TDI и 2.0 TDI с мощност от 66 до 125 kW. С новия Golf ще дочакаме и 2.0 BiTDI с мощност 162 kW и максимален въртящ момент от 450 Nm.
 
Към механичната скоростна кутия с 6 степени ще се прибави като екстра и трансмисията DSG, a за първи път с модела ще видим и роботизирана скоростна кутия. Естествено ще има и версия 4х4 (4Motion), която ще видим само с най-силните двигатели.
 
През 2013 ще се появи и електрическа версия Blue-e-motion. В продължение на две години, от септември 2012 г, ще видим първо хечбека Golf (премиерата е планирана за автомобилния салон в Париж през 2012), а след това и комби версия Golf Variant, Golf Plus, новия Touran, новото Sciroccо и Tiguan, които ще се появят постепенно след него.
 
Новите генерации на моделите Jetta и Beetle вече се появиха през тази година и са на платформата PQ35, затова за версиите им с MQB трябва да почакаме. Що се отнася до бъдещето на кабриолета Eos, засега нищо не се знае. От голямо значение ще бъде какъв успех (или неуспех) ще постигне бъдещия Golf Cabrio.
0 от 500
  • #31
    10 rate up comment 6 rate down comment
    sashe ( преди 13 години )
    Италиянците отдавна имат би-турбо дизелак. При Сааб, Ланча, мисля че и при Алга го има. Затова обаче няма много по Автобилд :) Но затова пък години наред ФВ групата печелеше всички тестове, нищо че последна мина на комън рейл :) След като мина двигателя и бе наречен модерен и ... пак печелят всички сравнения :)
  • #30
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На запад колега, на запад - в България Голф има имиджа на съзтезателна кола и това е най-смешното и жалкото.
  • #29
    15 rate up comment 2 rate down comment
    omega ( преди 13 години )
    Не мога да разбера какви са тея горещи диспути като стане въпрос за Голф-а. Била селска кола, била не знам си каква... На запад хората приемат голфа като достъпна кола за хора без претенции, на които им трябва автомобил да ги транспортира от т.А до т.Б. Лесен за подръжка, залагащ повече на техниката отколкото на технологиите ( е вярно, в последните години вкараха няколко "иновационни" технологии от по-горния сегмент ). Това е. Обикновен антомобил за обикновени хора без галактически претенции.
  • #28
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С тези мощности ше гледаме все повече некролози на гофаджии по магистралите. Ще трябват нови закони да не се позволява на хора с основно образование да карат над 100 коня.
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Благо ( преди 13 години )
    За всеки влак си има пътници.Не бих си го купил, но ми харесва като визия.
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    вариабилност ( преди 13 години )
    вариабилност????
  • #25
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    2.0 TSI 220 kW! Тия са луди двулитров мотор с 300к.с. и 4Х4 на това купенце ще е изстребител. Въпреки че и 2.0 BiTDI с мощност 162 kW с 220к.с. ще емного, много добро предложение. Относно дизайна личи си че има много нови неща, като същевременно линията на модела е запазена. Много хора не знаят че Вагените не правят никога фейстлифт на Голф а вадят през 3г. нов модел. който всъщност е като фейстлифт на стария. Но трябва да признаем, Голф убива всичко в този клас от 2 десетилетия.
  • #24
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Смехурко ( преди 13 години )
    "Пернишката група" във Волфсбург няма да допусне такъв свеж дизаин!Макар че отзад си е същия като сега....
  • #23
    22 rate up comment 3 rate down comment
    ИТ ( преди 13 години )
    Всъщност Голфа не е грозен ,а просто консервативен. Това се харесва на германците и те го купуват точно заради това. В крайна сметка, след като се продават толкова много Голфове,какво значение има, че примерно на мен не ми харесва?! Единствената му лоша страна е,че е скъпа кола за класа си.
  • #22
    17 rate up comment 4 rate down comment
    jason ( преди 13 години )
    Аз като дилър на нови автомобили (няма да казвам на коя марка) ще напипа следното: Голф-а все така стои грозен, но за сметка на това е най-продаваната марка в БГ и в Германия. Славата и имиджа им остават. не са лоши автомобили, но не са нищо особено