IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият VW Golf VII – всичко което вече знаем

Volkswagen работи вече три години върху новия Golf.

Новият VW Golf VII – всичко което вече знаем
Вече ви показахме как най-вероятно ще изглежда интериора на бъдещия Golf VII. Какво друго ново ще предложи най-популярният автомобил в Европа, когато се появи с новата си генерация към края на 2012?
 
 
От 2007 Volkswagen работи върху седмата генерация на Golf, или с други думи развойната дейност на седмото поколение е започнала още преди представянето на сега актуалната шеста генерация. Модела се разработва под ръководството на шефа по развойната дейност във Volkswagen, Хакенберг, и шефът на дизайна де Силва.
 
По отношение на конструкцията най-голямата новина е новата платформа MQB – модулна архитектура за напречно разположен двигател (Modular Querbaukasten). Новата конструкция ще предложи по-голяма вариабилност, по-компактно отделение за двигателя, нова трансмисия и ново окачване. Така се е освободило повече място за пътниците.
 
Подобна техника ще бъде монтирана и на новото Audi A3. Концепцията на седана А3 обаче, според непотвърдени данни използва техниката от Audi RS 3, това значи най-новата версия на платформата PQ35. Новата MQB ще бъде монтирана и на новата Škoda Octavia III, чието производство ще започне през ноември 2012.
 
 
Volkswagen ще представи с Golf VII новаторски дизайн и много богато оборудване. Ще се предлага с много двигатели и скоростни кутии. Автомобилът ще бъде с чудесна управляемост и нисък разход на гориво. Това ще даде нови предимства на популярния Golf пред многобройната конкуренция.
 
При новият Golf, VW ще представи наведнъж каросерии с три междуосия. Базисен ще бъде автомобилът с разстояние между осите 2630 мм, който ще замени днешния хечбек с междуосие 2578 мм. Седанът Jetta и комбито Golf Variant ще бъдат с разстояние между осите от 2680 мм, а най-дългият вариант от 2790 мм ще бъде за новия Touran (при досегашния разстоянието е 2678 мм), както и за Touran XL, който е само за пазара в Китай.
 
 
Повечето от двигателите, които ще бъдат монтирани на новия Golf са вече познати. Бензиновите ще са 1.2 TSI, 1.4 TSI и 2.0 TSI с мощност от 63 до 220 kW. Турбодизеловите двигатели са 1.6 TDI и 2.0 TDI с мощност от 66 до 125 kW. С новия Golf ще дочакаме и 2.0 BiTDI с мощност 162 kW и максимален въртящ момент от 450 Nm.
 
Към механичната скоростна кутия с 6 степени ще се прибави като екстра и трансмисията DSG, a за първи път с модела ще видим и роботизирана скоростна кутия. Естествено ще има и версия 4х4 (4Motion), която ще видим само с най-силните двигатели.
 
През 2013 ще се появи и електрическа версия Blue-e-motion. В продължение на две години, от септември 2012 г, ще видим първо хечбека Golf (премиерата е планирана за автомобилния салон в Париж през 2012), а след това и комби версия Golf Variant, Golf Plus, новия Touran, новото Sciroccо и Tiguan, които ще се появят постепенно след него.
 
Новите генерации на моделите Jetta и Beetle вече се появиха през тази година и са на платформата PQ35, затова за версиите им с MQB трябва да почакаме. Що се отнася до бъдещето на кабриолета Eos, засега нищо не се знае. От голямо значение ще бъде какъв успех (или неуспех) ще постигне бъдещия Golf Cabrio.
0 от 500
  • #41
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-после Golf с по-нормално междуосие.
  • #40
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ванката ( преди 13 години )
    На пръв поглед в стоповете ми заприлича на Audi.
  • #39
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някои лъжат,та чак се унасят!Ако му покажеш какво е лъгал след един месец,сам ще се смее на лъжите си.Тоа е психиката на бедните ***.
  • #38
    9 rate up comment 14 rate down comment
    mariovial ( преди 13 години )
    Не знам какъв опит имате с цитираните автомобили момчета. Аз имам 2бр Пежо 1,9D , 2бр.фолксваген -1,9TDI 2брОпел 1,7,до скоро имах и 3бр.Фиат 1,3JTD-(били икономични),чисто нови,от магазина. Единия хвърли дюзи на 34000км. Втория на 38000км. и дюзи и помпа.Третия само ролка на алтернатора. Върнах ги и трите. Пежата са кекави но не ми дават толкова ядове. Вагените са абсолютни мулета - никакви проблеми. Питайте кога ще купя пак фиат - НИКОГА!!! Вагена някои може и да не го харесват но работи добре
  • #37
    6 rate up comment 4 rate down comment
    PI4 ( преди 13 години )
    Убиди , специЯлно, и прочее неграмотност.Научете се да говорите , да пишете, и тогава се опитвайте да изказвате мнения за автомобили.Без значение от визията Гоуфо си е практична и издръжлива кола.
  • #36
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Благо ( преди 13 години )
    Омега, както казах, харесва ми колата и ми дреме на к... какво мислят другите за нея, но проблема, е че VW отдавна не е "народна кола". Нали това беше идеята на ФВ груп, тези с парички да си вземат Ауди, а тези, които не са толкова заможни да си вземат ФВ. Сега май изместиха нещата към: тези с парички Ауди и ФВ, а тези без към Сеат и Шкода.Много ми харесва визията, но цената, която ще обявят за нея няма да ми харесва. Цената по билбордите ще е за модел с ръчка за задните прозорци...
  • #35
    5 rate up comment 11 rate down comment
    реалист ( преди 13 години )
    Единствено Giulieta може да се сравнява с Tata, но не е нужно да минат още 2 години ами точно днес ;)
  • #34
    9 rate up comment 5 rate down comment
    кристиан ( преди 13 години )
    znaete li na men kakvo ne mi dopada?njkoi napisa obiknovenna kola za obiknovenni hora! Da kategori4no e obiknovenna kola i to dosta daje no ako si ponaki4ish golfa s malko po hubavi4ki ekstri burzo dostigash cena za neobiknovennite hora !Moite uvajenij no 40 000 , 50 000lv za golf e mnogo!Imidja go ima samo v germanij i to nasaden ot Autobild!Tuk imidja i e vsi4ki znaete!!!
  • #33
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Giulieta RULES ( преди 13 години )
    В края на 2012 всички ще имат по-добри модели и този голф ще стои пред тях като Тата пред Мерцедес.
  • #32
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сегашният Renault Megan е на светлинни години пред този голф.Германците са жалки!