IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes E 63 AMG с нов двигател

Малко неочаквано беше сменен двигателя на E 63 AMG, като вместо атмосферния 6.2 литра, колата е вече с би турбо 5.5 литра.

Mercedes E 63 AMG с нов двигател
Очакваше се известно време двигателят 63 AMG с две турбини и обем 5.5 литра да остане специалитет само на моделите CLS 63 AMG, S 63 AMG и CL 63 AMG. Още повече, че дори след фейслифт C 63 AMG си остана верен на атмосферния двигател с осем цилиндъра.
 
 
При Е-Клас обаче, беше осъществена смяната (реално downsizing) само няколко месеца след появата на новия двигател. Както пише изданието AutoBild, новият би-турбо с осем цилиндъра ще се монтира на E 63 AMG, при това в две версии на мощност.
 
 
Базисната ще бъде 525 к.с. (386 kW), каквато беше мощността и на двигателя който се заменя, но максималният въртящ момент е с повишена мощност от 630 на 700 Nm.
 
 
По-силната версия с пакета AMG Performance вече предлага 557 к.с. (410 kW) и максимален въртящ момент 800 Nm. В тази версия E 63 AMG ускорява от място до 100 км/час за 4.2 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Ако се доплати за пакета AMG Driver, купувачът ще може да премине през обучение в AMG Driver Academy, а електронното ограничение на скоростта отпада и тя стига до 300 km/h.
 
Освен по-висок максимален въртящ момент, новият двигател има по-нисък разход в сравнение с разхода при този, който замества. Благодарение на турбината и технологията Start/Stop, средният разход е понижен с 2.8 литра и достига 9.8 литра на 100 км. При него вредните емисии CO2 са 230 g/km.
 
 
Цената на Е 63 AMG с новия двигател в Германия е 105 791 евро, за комби се доплаща 2618 евро, а за пакета AMG Performance доплащането е 8307 евро.
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    johnny ( преди 14 години )
    ами то е55 амг от 2003 с турбото ускорява за 4.5 секунди до 100, не вигждам кой знае какъв напредък, все пак това е модел 2003 и доста малко седани могат да му се опрат, интересно ми е разхода с новите системи дали наистина е паднал тъй като амг като го натиснеш и си *** сериозно
  • #13
    11 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    според сайта на мерцедес AMG - конете са 544/571 а нщтоните 800/900 за нормалния/перформънс пакидж. това звучи по добре от данните на аутомедиа, въпреки че МБ никога не са гонили максималните възможни параметри.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До първи анонимен ( преди 14 години )
    Само който и хал хабер си няма от спортни седани може да напише нещо подобно. Една машина за да претендира в класа е нужен не само двигател. Днеска е ден първи на изложението в Шанхай, направи си труда и попрочети коя е най чаканата премиера. МБ правеха добри автомобили (никога истински спортни) до преди 10-тина години. Царят вече е друг! Еле пък в тоя клас. Поздрави, развесели ме.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    интериора го харесвам, с исключение на големия часовник отляво на скоростомера. той даже ме дразни. да бяха сложили джаджи за налягане на турбините, температура на маслото...
  • #10
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Cadillac CTS - V се ускорява за същото време, максималната му скорост е 305 км/ч, моделът е от 2008, двигателят е само с компресор, с 2 клапана на цилиндър и със само един долен разпределителен вал. Литровата мощност на този мерцедес е стотина коня на литър, което не е кой знае какво постижение за битурбо двигател виж HONDA S2000 от 1999-та (120 коня на литър - атмосферен) или FERRARI 458 - 127 коня на литър атмосферен
  • #9
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Dvigatel za mladeji ,interior za pensioneri
  • #8
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    nov interior im trqbva - ne dvigatel, samo durvodelci rabotqt v toq MB
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Интериора е зверски
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    557 коня т'ва е като формула 1 направо, странно ще ми бъде да карам такава кола, ако неволно настъпиш газта без да искаш сиг става уааау
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Антон Стоянов ( преди 14 години )
    Мисля че това е най-добрият V8 в момента , браво на МB , отново недостижими в двигателостроенето