IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes E 63 AMG с нов двигател

Малко неочаквано беше сменен двигателя на E 63 AMG, като вместо атмосферния 6.2 литра, колата е вече с би турбо 5.5 литра.

Mercedes E 63 AMG с нов двигател
Очакваше се известно време двигателят 63 AMG с две турбини и обем 5.5 литра да остане специалитет само на моделите CLS 63 AMG, S 63 AMG и CL 63 AMG. Още повече, че дори след фейслифт C 63 AMG си остана верен на атмосферния двигател с осем цилиндъра.
 
 
При Е-Клас обаче, беше осъществена смяната (реално downsizing) само няколко месеца след появата на новия двигател. Както пише изданието AutoBild, новият би-турбо с осем цилиндъра ще се монтира на E 63 AMG, при това в две версии на мощност.
 
 
Базисната ще бъде 525 к.с. (386 kW), каквато беше мощността и на двигателя който се заменя, но максималният въртящ момент е с повишена мощност от 630 на 700 Nm.
 
 
По-силната версия с пакета AMG Performance вече предлага 557 к.с. (410 kW) и максимален въртящ момент 800 Nm. В тази версия E 63 AMG ускорява от място до 100 км/час за 4.2 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Ако се доплати за пакета AMG Driver, купувачът ще може да премине през обучение в AMG Driver Academy, а електронното ограничение на скоростта отпада и тя стига до 300 km/h.
 
Освен по-висок максимален въртящ момент, новият двигател има по-нисък разход в сравнение с разхода при този, който замества. Благодарение на турбината и технологията Start/Stop, средният разход е понижен с 2.8 литра и достига 9.8 литра на 100 км. При него вредните емисии CO2 са 230 g/km.
 
 
Цената на Е 63 AMG с новия двигател в Германия е 105 791 евро, за комби се доплаща 2618 евро, а за пакета AMG Performance доплащането е 8307 евро.
0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колега, не говорим за несерийни двигатели, тази кола е безспорно добър автомобил, дадох примери с други, конКУретни и серийни автомобили като отговор на твърдения от сорта на"мерцедес и останалите", "4,2 секунди вдига много високо летвата", "това е най-добрия двигател" и т.н. Не звездата на капака прави една кола най-добрата, И конКУренцията не спи и има какво да и противопостави
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    GT ( преди 14 години )
    Q dai da vidim kude go pishe tova za 1500 k.s. ot 1500 cc ?
  • #22
    10 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Пичове, още в началото на 60-те МБ вади 1500 конски сили от турбо-мотор с обем 1500 куб.см!!! Само че този мотор никога не слиза от стенда и не се качва в автомобил. Този автомобил няма за цел да извлече 1000 ненужни коня, а 500-600 достатъчни дълголетни. Този мотор, особено с новите никасилови покрития на триещите повърхности, има потенциал да издържи поне 500 000 км. Това е целта- от всичко в достатъчно количество.
  • #21
    16 rate up comment 0 rate down comment
    p ( преди 14 години )
    "максималният въртящ момент е с повишена мощност"Вие продължавате да доказвате, че статиите ви ги пишат шайка ***.
  • #20
    2 rate up comment 6 rate down comment
    t.t. ( преди 14 години )
    ave bot gt2 e BI_TURBO kak nqma da ima 170 konq na litur ferrari 458 e 127 konq a fxx e 138 konq na litur por6e kato napravqt takova ne6to mi se obadi
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Разликата е, че UK са по(BHP) USA, Canada и други са по стандарт SAE (мерят конете на коляновия вал) разликата ДИН-САЕ е ~6%
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До :) : ами аз дадох пример с тези коли, но да прав си, Porsche 911 gt2 rs е с над 170 коня на литър (битурбо). Така добре ли е ;)
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Онзи от доле какво ферари ми говори Порше 911 ГТ2 РС от има над 170 коня на литър
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    май не правиш разлика между турбокомпресор и механичен компресор. 187 е прав - аутомедия одавна четат английски сайтове и там мощноста е по друг стандарт. само нютоните не знам защо ги бъркат. единствения кусур е точи голям часовник - все едно ще спиш в колата и ще го навиеш да те събуди.
  • #15
    8 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 14 години )
    пак сте се впуснали в глупави спорове...баварец - разликата в мощността най - вероятно е от начина по който представят мощността - b.h.p. и p.s., не съм сигурен какъв е коефициента между тях, но е горе долу толкова. колата иначе е супер и не знам как успявате да и откриете кусури.анонимния с 3-те цилиндра ме развесели много, имаш + от мен.