IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes E 63 AMG с нов двигател

Малко неочаквано беше сменен двигателя на E 63 AMG, като вместо атмосферния 6.2 литра, колата е вече с би турбо 5.5 литра.

Mercedes E 63 AMG с нов двигател
Очакваше се известно време двигателят 63 AMG с две турбини и обем 5.5 литра да остане специалитет само на моделите CLS 63 AMG, S 63 AMG и CL 63 AMG. Още повече, че дори след фейслифт C 63 AMG си остана верен на атмосферния двигател с осем цилиндъра.
 
 
При Е-Клас обаче, беше осъществена смяната (реално downsizing) само няколко месеца след появата на новия двигател. Както пише изданието AutoBild, новият би-турбо с осем цилиндъра ще се монтира на E 63 AMG, при това в две версии на мощност.
 
 
Базисната ще бъде 525 к.с. (386 kW), каквато беше мощността и на двигателя който се заменя, но максималният въртящ момент е с повишена мощност от 630 на 700 Nm.
 
 
По-силната версия с пакета AMG Performance вече предлага 557 к.с. (410 kW) и максимален въртящ момент 800 Nm. В тази версия E 63 AMG ускорява от място до 100 км/час за 4.2 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Ако се доплати за пакета AMG Driver, купувачът ще може да премине през обучение в AMG Driver Academy, а електронното ограничение на скоростта отпада и тя стига до 300 km/h.
 
Освен по-висок максимален въртящ момент, новият двигател има по-нисък разход в сравнение с разхода при този, който замества. Благодарение на турбината и технологията Start/Stop, средният разход е понижен с 2.8 литра и достига 9.8 литра на 100 км. При него вредните емисии CO2 са 230 g/km.
 
 
Цената на Е 63 AMG с новия двигател в Германия е 105 791 евро, за комби се доплаща 2618 евро, а за пакета AMG Performance доплащането е 8307 евро.
0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AMG ( преди 14 години )
    UNIKAT NQMAM DUMI SAMO TAKA ISKAM DASA
  • #33
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ето и фактите...http://***.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Всъщност въпросният двигател с е 1,6"Ха-хаНезнам защо ги пишете тия глупости изобщо. Първо в турбо ерата лимита е 1500cc, второ лотус и турбо ера имат общо през осемдесете и трето двигателите тогава са Рено, а *** е лотус. А и 1800кс. двигател през турбо ерата не съществува! БМВ М12 е бил 1300кс. от 1500cc
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    до 187. хахахаха. а аз даже съм с ауди. ако загрознее темата спирам да я чета. ако хората обменят мнения се кефя. и да се обменят мнения значи да кажеш кога някой е прав и кога не е.
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    не знам за лотус. аз говоря за мотор на БМВ. даже мисля че блока му е от серийния 2л агрегат. но в Ф1 е бил 1500сс защото такова е било ограничението тогава. повечето турбомотори за Ф1 са били 6цил. а този е 4. както казах имам го на снимка заедно с техн.характеристики.
  • #29
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всъщност въпросният двигател с е 1,6 литра, 1800 к.с и е на ЛОТУС, и е правен в средата на 70-те а не 60-те.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 14 години )
    недей така бързо да ми отговаряш, да се съгласяваш и само с мен да си пишеш, че след малко ще обявят, че сме един и същи човек, по прякор миризмата, *** с ауди от казанлък,хахахахахахахахаха
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    прав 187 - това е мотора има от Ф1. 4цил. 1500сс. не знам на стенд, но на квалификации е стигал 1200кс. имам го сниман от музея на БМВ. 4,5бара налягане на турбото е стигал. но не знам защо тези неща ги броите. всички характерисики са важни. аз лично пердпочитам як компресиран мотор вместо 9000 оборота на ферари. много по практично е.
  • #26
    0 rate up comment 5 rate down comment
    187 ( преди 14 години )
    предполагам, че човека без ник, се е объркал и говори за турбо двигателите на бмв от ф1 от 80-те?
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 14 години )
    GT, не знам къде да го търся из нета. Четох го преди време в една италианска книга за историята на автомобилите. Пак ти казвам, това е мотор, който е имал за цел да покаже къде е предела. Бил е на стенд, не на автомобил.