По време на конференция в Ню Йорк, той казва, че клиентите закупили модел 2011 на Volt сами са открили тази възможност. Те споделят, че само на електроенергия изминават около 64 километра, а потреблението на гориво варира от 2.5 до 6.3 литра на 100 километра в зависимост от пътните условия и от режима, в който работи колата.
Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.
Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.
Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.
Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.

Според производителите, това постижение прави Volt изключително практичен автомобил за ежедневна употреба. Според Autodata Corp., досега за първите три месеца на годината са продадени в САЩ 1210 броя от Chevrolet Volt. Автомобилът ще бъде на пазарите в Европа от ноември месец, като цената му ще започва от 41 950 евро.

Също от ноември, на пазара ще бъде и Ampera, версията на Opel/Vauxhall която е близнак на Volt, но която ще има по-висока цена с около 1000 евро в сравнение с Volt. Ampera има комплект от литиево-йонни батерии с капацитет 16 kWh, с които колата може да измине от 40 до 80 км, в зависимост от начина на експлоатация и от пътните и климатични условия. След това в действие влиза споменатия бензинов двигател за зареждане на акумулаторите.

Малко странна е политиката на GM, в Европа едновременно да бъдат пуснати на пазара версиите на Opel и на Chevrolet.


5