IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар

Chevrolet Volt може да измине с един резервоар 1600 км, твърди Тони Росауац, директор на проекта Volt.

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар
По време на конференция в Ню Йорк, той казва, че клиентите закупили модел 2011 на Volt сами са открили тази възможност. Те споделят, че само на електроенергия изминават около 64 километра, а потреблението на гориво варира от 2.5 до 6.3 литра на 100 километра в зависимост от пътните условия и от режима, в който работи колата.

Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.

Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.
 
 
Според производителите, това постижение прави Volt изключително практичен автомобил за ежедневна употреба. Според Autodata Corp., досега за първите три месеца на годината са продадени в САЩ 1210 броя от Chevrolet Volt. Автомобилът ще бъде на пазарите в Европа от ноември месец, като цената му ще започва от 41 950 евро.
 
 
Също от ноември, на пазара ще бъде и Ampera, версията на Opel/Vauxhall която е близнак на Volt, но която ще има по-висока цена с около 1000 евро в сравнение с Volt. Ampera има комплект от литиево-йонни батерии с капацитет 16 kWh, с които колата може да измине от 40 до 80 км, в зависимост от начина на експлоатация и от пътните и климатични условия. След това в действие влиза споменатия бензинов двигател за зареждане на акумулаторите.
 
 
Малко странна е политиката на GM, в Европа едновременно да бъдат пуснати на пазара версиите на Opel и на Chevrolet.
0 от 500
  • #173
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Амет ( преди 14 години )
    Едно денонощие не ви стигна да разрешите спора. Айде сега кажете по една думичка за електриката.
  • #172
    2 rate up comment 1 rate down comment
    куцата медуза ( преди 14 години )
    Нещо за Chevrolet Volt
  • #171
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Land CruiserCalendar year United States2000 15,5092001 7,5912002 6,7522003 6,6712004 6,7782005 4,8702006 3,3762007 3,2512008 3,801X62008 4,5482009 4,7872010 6,257
  • #170
    4 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Bezsporno Land Cruiser e strahotna ma6ina,ama ne Prado-to,a istniskiq s V8 motor i si4ki extri,koito struwa kolkoto ML ako ne se luja.Mnogo prohodima ma6ina,no dosta grozna.Smu6tawa6toto pri nowiq model e,4e NQMA LE6TI ZA KSENON.
  • #169
    4 rate up comment 9 rate down comment
    манивелта ( преди 14 години )
    до==maFIA==....и при това ти си осезателно по-*** от нормалният ***
  • #168
    7 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    и при това X6 е с 1 метър по къс от круйзера
  • #167
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А тоя виц за ланд круезер за 200 бона може да съществува само ако му се инкростират камъни сваровски и се боядиса в злато. Реално е така: Land Crusider (LIMITED Edition!=плащаш повече за нищо)3.0 D4D Comfort 85 400 ЛВ С ДДС! За сравнение БМВ Х6 xDrive 30d (най-евтината модификация на пазара) струва 120 680 ЛВ! Наистина хората си купуват по-скъпата тойота, която струва с 50% по-малко от БМВ!!
  • #166
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тоя LEXUS ме разби. С тая теория че тойота е по-скъп от БМВ направо утрепа 10 риби с една кука! Все едно да кажеш че трабант е по-скъп от дачия! Чудя се дали този негов фанатизъм вече му е изял мозъка за да вярва на това абсурдно твърдение :D
  • #165
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 14 години )
    ...бърза смяна на пътните условия е един огромен плюс. Караш си с нениска скорост и електрониката ти държи колата в пътя, без да превключваш лостчета, копчета....Нещо, което е абсурд да направиш с механични блокаж, ако ще и на трите диференциала. Пак ти казвам, знам го от опит! Има и много измислени системи, които са пълен ***, но при *** наистина работи. Карал съм го на едно летище при поледица, лосов тест- направо да не повярваш колко стобилен може да е този голям варел:) Поздрави!
  • #164
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Хубави неща си написал, искам и аз да ти кажа нещо от личен опит. Няколко пъти съм карал МБ *** при заснежен и на места заледен път. Не съм съгласен с теб, че ел.системите и асистентите са пари на вятъра. При най-новите поколения всички подсистеми работят заедно- АБС, стабилизираща, противобуксуваща. Не ги назовавам с букви, защото при различните марки са различни. Фактът, че тези системи реагират за милисекунди и са в състояние да блокират или освободят кое да е от колелата ти при бърза смяна ..