IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар

Chevrolet Volt може да измине с един резервоар 1600 км, твърди Тони Росауац, директор на проекта Volt.

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар
По време на конференция в Ню Йорк, той казва, че клиентите закупили модел 2011 на Volt сами са открили тази възможност. Те споделят, че само на електроенергия изминават около 64 километра, а потреблението на гориво варира от 2.5 до 6.3 литра на 100 километра в зависимост от пътните условия и от режима, в който работи колата.

Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.

Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.
 
 
Според производителите, това постижение прави Volt изключително практичен автомобил за ежедневна употреба. Според Autodata Corp., досега за първите три месеца на годината са продадени в САЩ 1210 броя от Chevrolet Volt. Автомобилът ще бъде на пазарите в Европа от ноември месец, като цената му ще започва от 41 950 евро.
 
 
Също от ноември, на пазара ще бъде и Ampera, версията на Opel/Vauxhall която е близнак на Volt, но която ще има по-висока цена с около 1000 евро в сравнение с Volt. Ampera има комплект от литиево-йонни батерии с капацитет 16 kWh, с които колата може да измине от 40 до 80 км, в зависимост от начина на експлоатация и от пътните и климатични условия. След това в действие влиза споменатия бензинов двигател за зареждане на акумулаторите.
 
 
Малко странна е политиката на GM, в Европа едновременно да бъдат пуснати на пазара версиите на Opel и на Chevrolet.
0 от 500
  • #233
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Цитат от доклад на японски мениджер пред автомобилната инспекция: The Toyota Prius has modest acceleration. Usually significantly better than 40 mpg (US) (5.9 l/100km) is typical of brief city jaunts; 55 mpg (4.3 l/100km) is not uncommon, especially for extended drives at modest speeds (a longer drive allows the engine to warm up fully). This is approximately twice the fuel efficiency of a similarly equipped four-door sedan with a conventional power train.
  • #232
    14 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 14 години )
    Otnosno tehnologiite ne se napavai i tam,zastoto si neveg.Kitaicite kupiha tehnologiata ot Priusa,no partniorite na GM ve4e imat tazi na Volt i ste go pusnat sledvastata modelna godina.Otnsno el.avtom.naistina kupiha ot Tesla,zastoto izostavat tehnologi4no.Ford puskat v kraq na godinata el.kola,a Toyotata raz4ita samo na Hybridnata si tehnologia sas starite baterii.Zapomni,4e skoro drugite tehnologii ste poevtineqt i ste sa po-naprednali ot Toyota,pri tova predpo4itam tozi Volt pred HS.
  • #231
    14 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 14 години )
    Kakvi gluposti balva samo Lexusa!Dava kompetentno mnenie,no nito e bil v arabskite strani nito v USA.Toi dori ne e vigdal tezi avtomobili na givo osven v salonite.Kak moge da dava6 mnenie kogato nikoga ne si vidql s o4ite si kak Arabskite Shehove karat samo nemski ma6ini?Prav e Mafiata,4e samo srednata klasa se vozi na Toyota,kakto i statistikata pokazva kakav e spadat na prodagbite na Lenda.Moga da te uverq,4e tam predpocitat pove4e Lend Rover,pred Toyotata,koito sasto e Euro proizvodstvo!
  • #230
    14 rate up comment 1 rate down comment
    ANONIMMUS ( преди 14 години )
    НАПРАВЕТЕ СИ ПО ЕДНА РЕГИСТРАЦИЯ ВЪВ ФОРУМА НА ТОЙОТА,И ЩЕ ПАДНЕТЕ ОТ СМЯХ КАКВИ НАИВНИЦИ СА . МИНАЛАТА ГОДИНА СЕ БЯХ РЕГИСТРИРАЛ И ГИ БЯХ СКЪСАЛ ОТ ДРАЗНЕНЕ ГЛУПАЦИТЕ ДОКАТО НЕ МЕ БАННАХА.
  • #229
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ANONIMMUS ( преди 14 години )
    НА ЛЕКСУСА НЕ МУ СЕ ВРЪЗВАЙТЕ.ТОЙ И ВЪВ ФОРУМА НА ТОЙОТА ПИШЕ САМО ГЛУПОСТИ АМА ТАМ СА ФЕНОВЕ И СИ ВЯРВАТ ЕДИН НА ДРУГ ГЛУПАЦИТЕ.ТОЯ Е БОЛЕН МОЗЪК.ВЯРНО Е ЧЕ БМВ ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ, АМА И ЯПОНЦИТЕ НЕ СА ЧАК ТОЛКОВА ДОБРИ.А И В БЪЛГАРИЯ МН.РЯДКО ЦЕНАТА ОПРЕДЕЛЯ КАЧЕСТВОТО.
  • #228
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като гледам LEXUS продължава да си пише измишльотините така че нека завършим с една анкета:+ LEXUS пише само глупости- LEXUS казва истината
  • #227
    14 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    TESLA купува затворената фабрика на тойотките в Калифорния, плаща покупката с 10% от своите акции, които се струват в момента 50млн. USD. Чрез тази неизгодна сделка тойотките се надяват да си подобрят имиджа, след БЕДСТВЕНАТА МНОГОМИЛИОННА СЕРВИЗНА АКЦИЯ!!!
  • #226
    12 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Прочети внимателно какво пише там и ако не го разбираш, прочети отново и отново докато го разбереш!!!
  • #225
    4 rate up comment 14 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Както винаги информацията ти е лъжа!Германските лузъри разпродадоха:http://***.businessinsider.com/daimler-sells-stake-in-tesla-to-abu-dhabi-2009-7 И не се насълзявай:http://automotive.einnews.com/pr-news/87332-toyota-buys-stake-in-tesla-motors Лекции може да изнасяш, първо, когато се научиш да пишеш без грешки, защото неграмотни лектори са жалка картинка, и второ, когато имаш точни и верни знания.
  • #224
    16 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    "Германски лузъри" са собственици на 50% от TESLA. А тойотското масово производство плаща за технологията. Обаче ти от къде да знаеш. Още много лекции трябва да ти изнасям. А сега ти пожелавам лека нощ.