IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар

Chevrolet Volt може да измине с един резервоар 1600 км, твърди Тони Росауац, директор на проекта Volt.

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар
По време на конференция в Ню Йорк, той казва, че клиентите закупили модел 2011 на Volt сами са открили тази възможност. Те споделят, че само на електроенергия изминават около 64 километра, а потреблението на гориво варира от 2.5 до 6.3 литра на 100 километра в зависимост от пътните условия и от режима, в който работи колата.

Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.

Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.
 
 
Според производителите, това постижение прави Volt изключително практичен автомобил за ежедневна употреба. Според Autodata Corp., досега за първите три месеца на годината са продадени в САЩ 1210 броя от Chevrolet Volt. Автомобилът ще бъде на пазарите в Европа от ноември месец, като цената му ще започва от 41 950 евро.
 
 
Също от ноември, на пазара ще бъде и Ampera, версията на Opel/Vauxhall която е близнак на Volt, но която ще има по-висока цена с около 1000 евро в сравнение с Volt. Ampera има комплект от литиево-йонни батерии с капацитет 16 kWh, с които колата може да измине от 40 до 80 км, в зависимост от начина на експлоатация и от пътните и климатични условия. След това в действие влиза споменатия бензинов двигател за зареждане на акумулаторите.
 
 
Малко странна е политиката на GM, в Европа едновременно да бъдат пуснати на пазара версиите на Opel и на Chevrolet.
0 от 500
  • #223
    2 rate up comment 14 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    IQ електрическият не е с технология от Тесла. Тесла с Тойота прави сделки,а не с германски лузъри, нали ти е ясно.
  • #222
    12 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Електрически автомобили с технология от TESLA???
  • #221
    2 rate up comment 16 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    А нефта като свърши отново никой няма да се интересува от немските тракалки, които само тракат на дизел, защото Тойота има вече ел.коли,Митсубиши, Нисан! Докато германците НЯМАТ!
  • #220
    2 rate up comment 16 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Германците трябва да учат от Тойота как се правят автомобили, защото именно на германска територия в германските годишни технически прегледи Тойота са с най-много коли сред първите във всички възрастови категории! В САЩ също!
  • #219
    2 rate up comment 16 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    хахаха, защо смени темата, че в пустинята арабите не купуват нито едно евтино БМВ-нце X5 или X6,а купуват по-скъпите Тойоти Ланд Крюзер?? Нещо млъкна доста безславно! :) Тойота отстрани безплатно евентуалния проблем, за който говориш ! И Тойота на германска територия е първа с най-здрави коли именно в немските технически прегледи и тази година, както и миналите години. И германците го признават!
  • #218
    14 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Но това не бива да те отчайва.След още сто години тойотките може би ще се научат как се правят автомобили. Жалкото в случая е че нефта отдавна ще свършил и отново никой няма да се интересува от тойотките
  • #217
    14 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    В сто годишната рекордна история на немският инженерен гении, тойотките станаха известни с МНОГОМИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.
  • #216
    2 rate up comment 16 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Та, в кой клас си я учил тая математика, дето я пробитваш тука и е с краката нагоре :)
  • #215
    2 rate up comment 16 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Как става тая работа, като БМВ-нцата са по-евтини.Техните доставки са по-евтини, но никой не ги иска! Детски приказки, гастАрбайтери, и тая дума не знаеш още, терористи....кои терористи карат Тойоти? Нормален ли си изобщо или изпадаш в транс? Всички араби в пустинята карат Тойота Ланд Крюзери, а не немски трошки, колкото и да те е яд. Как преминават през пусъинта аработе с луксозните автомобили? Или слизат от тях и се качват в Крюзери. :))
  • #214
    15 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Арабите ползват цамо европейски луксозни автомобили и европейски луксозни хеликоптери. Японските еФтинджоси се използват като като работни мулета и товарни камили за превоз на емигранти, гастербайтери и от терористите. Защото като ги взривят следващата доставка идва още по-еФтинко.