IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар

Chevrolet Volt може да измине с един резервоар 1600 км, твърди Тони Росауац, директор на проекта Volt.

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар
По време на конференция в Ню Йорк, той казва, че клиентите закупили модел 2011 на Volt сами са открили тази възможност. Те споделят, че само на електроенергия изминават около 64 километра, а потреблението на гориво варира от 2.5 до 6.3 литра на 100 километра в зависимост от пътните условия и от режима, в който работи колата.

Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.

Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.
 
 
Според производителите, това постижение прави Volt изключително практичен автомобил за ежедневна употреба. Според Autodata Corp., досега за първите три месеца на годината са продадени в САЩ 1210 броя от Chevrolet Volt. Автомобилът ще бъде на пазарите в Европа от ноември месец, като цената му ще започва от 41 950 евро.
 
 
Също от ноември, на пазара ще бъде и Ampera, версията на Opel/Vauxhall която е близнак на Volt, но която ще има по-висока цена с около 1000 евро в сравнение с Volt. Ampera има комплект от литиево-йонни батерии с капацитет 16 kWh, с които колата може да измине от 40 до 80 км, в зависимост от начина на експлоатация и от пътните и климатични условия. След това в действие влиза споменатия бензинов двигател за зареждане на акумулаторите.
 
 
Малко странна е политиката на GM, в Европа едновременно да бъдат пуснати на пазара версиите на Opel и на Chevrolet.
0 от 500
  • #133
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Чета ви и ви се чудя! На едните на простотията, на други на упорството, на трети на търпението. Сега слушайте внимателно! Няма да повтарям! Класацията за СУВ, заводско изпълнение, не модификации за Дакар, е следната 1-Тойота ЛендКруизър 2-Лендроувър Дискавъри 3-Мерцедес-Бенц Г-клас 4-Мицубиши Паджеро-Шогун 5-Нисан Патрул. Това е! БМВ е велика марка, но СУВ не е нейната сила. Приятна вечер на всички!
  • #132
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не знам кой ланд круизер струва повече от БМВтата при положение че тойотата почва от 100 хиляди лева а Х6 от 200 хиляди...
  • #131
    5 rate up comment 5 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Когато джиповете на Тойота бяха всепризнати, БМВ се мъчиха с някакво подобие на автомобил с врата отпред - izeta. Когато БМВ направиха така наречения SUV, RAV 4 бе хитът в Германия и Европа. А успелите хора карали БМВ-та? Така ли? Заповядай в моя квартал, да видиш колко БМВ-та се карат. Вече купуват и бели ***. Изучиха се xDDDD
  • #130
    23 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Абе защо в пустинята не купуват евтините БМВ X5 и X6, а купуват по-скъпите Тойота Ланд Крюзер??? Нали БМВ много хубаво било, ама само на приказки. В пустинята остава в първата дюна или прегрява и пак Крюзера трябва да го изтегля.Хаахаха Абсолютно никой не влиза в пустинята с БМВ, там са наясно с какво да влезат, но не с немска кошница.
  • #129
    18 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    КАМАЗ е част от ДАЙМЛЕР ==> най-добрите
  • #128
    21 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    И немците признаха Тойота Ланд Крюзер за най-добрият СУВ, това е точно така. Само селяните наоколо не могат да преглътнат обидата ,че германците са некадърници и колите са им непроходими еднодневки.
  • #127
    15 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    А хората в пустинята имат най-добтия бизнес!!! Там шейховете са по-богати от всички бизнесмени!! И ням НАРОДНА КОЛА, еди каква си- има здрава и проходима кола, и чупеща се и непроходима, кокото да отидеш до мола в града, но за това не е нужен СУВ та да си купуш паркетките на БМВ! Просто едните го могат-японците, а немците-не го могат. Рали Париж Дакар е най-тежкото и напрегнато автомобилно състезание в света на спорта.И Мерцедес са все след Камаз, значи Камаз прави по-здравите и добри камиони
  • #126
    13 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Не знам дали си наясно,че Тойота Ланд Крюзер е по-скъпа от всичките Сувчета на БМВ?!!! Защо не прибягнат до евтините БМВ-нца????
  • #125
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Скъпи LEXUS, хората за разлика от теб имат добра работа и изкарват добри пари. Тогава човек може да си позволи да кара БМВ а не тойота. Тойота е народна кола, а БМВ е за успели хора. Кой успял човек има работа в пустинята? Никой! За пустинята хората биха купилии дачия, но за тяхно съжаление тази марка не се предлага на повечето пазари там. Така че прибягват до най-евтиния аналог - "джиповете" на тойота. Ако и сега не си разбрал разликата между марките не знам как по-елементарно да ти обясня...
  • #124
    3 rate up comment 8 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    LEXUS, тоя път се съгласявам с теб.