IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Футуристична концепция на Hyundai

На предстоящият автомобилен салон в Сеул, Южна Корея, Hyundai ще представи концепция с името Blue2.

Футуристична концепция на Hyundai
Името идва от названието на екологичните модели на фирмата, „Blue Drive" и обозначаването на химичния елемент на водорода, H2.
 
 
Според представителите на Hyundai, дизайнът на тази концепция ще бъде основа за бъдещите седани на марката. Концептуалният седан е от среден клас, като задвижването е от водороден двигател с горивни клетки. В него се изработва енергията за подхранване на електромотора с мощност 120 к.с.
 
 
Според производителите, средният разход на водород е 2.8 литра на 100 км. От реакцията между кислорода и водорода отпадните емисии са само от водна пара.
 
Наред с това, Hyundai Blue2 използва и гуми с понижено съпротивление, като е произведен и от „екологично чисти материали”. Колата е оборудвана със система за разпознаване на собственика си, като отваря автоматично вратите при неговото приближаване.
 
 
Използва видеокамери вмедно огледала за обратно виждане, като има и камера разположена на покрива. В интериора е монтирана мултимедийна система от ново поколение, която може да се управлява без клавиши и копчета, като се използват специални сензори за движение. В интериора са монтирани монитори с органични диоди.
 
Кога ще видим поне част от тези технологии в сериен модел на Hyundai, не е ясно.
 
0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Adi izmisli ne6to novo, koito kaje ne6to protin Huidai i aide kaznla6ki, da *** i oligofrena ti da ***-abe ti nerazbrali,4e si nai-mrazenoto *** tuka,kolkoto i da si smenia6 imeto, vse sa6tia ne6tasnik 6te si ostane6.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    най-подходящото име на това НЕЩО е:Hyundai Frankenstein
  • #20
    2 rate up comment 4 rate down comment
    @ ( преди 13 години )
    ..:))) *** и ти до някъде приличаш на човек,но не си.Казанлъшки *** си,нещо средно между маймуните и хората...:)))
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    @ ( преди 13 години )
    Не си напъвай *** мозък,казанлъшки!Единственото което произлиза от това става само за клозета.Като чуеш клозет го свързваш с 80-ката на баща ти,нали..:))) ами... така е!Почти без промени този концепт от снимката корейците го показаха с концепта на сегашния ix35.Но това стана през далчената 2007.Така,че всички опити за сравнение с други марки има обратния ефект.Доказва,че другите са крали дизайна от Hyundai.
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    6toto sa mnogo.....zatova otdelna marka, Ама че си глупав(а) ха-ха. Отделни луксозни марки имат и Тойота - Лексус, Нисан - Инфинити та даже Мерцедес - Майбах. Аман от умници
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Крали крали че чак са ***
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    6toto sa mnogo.....zatova otdelna marka, sme6nici mirizlivi, miri6at sa6to kato @.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Symon ( преди 13 години )
    Дизайна много ми прилича на концепцията на Lagonda.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    crus ( преди 13 години )
    ili това е емблемата на третата им марка Genezis....модел които в момента се обособява в отделна луксозна марка...както е лексус за тойота...а идизайна на мен лично ми харесва.
  • #13
    6 rate up comment 9 rate down comment
    @ ( преди 13 години )
    Казанлъшки,трудно прикриваш бесилието.Нормално,хюндаите за 2010 пак бяха с най-висок ръст.На обратната страна са немските фирмички.Хубава новина,браво!