Името идва от названието на екологичните модели на фирмата, „Blue Drive" и обозначаването на химичния елемент на водорода, H2.
Според представителите на Hyundai, дизайнът на тази концепция ще бъде основа за бъдещите седани на марката. Концептуалният седан е от среден клас, като задвижването е от водороден двигател с горивни клетки. В него се изработва енергията за подхранване на електромотора с мощност 120 к.с.
Според производителите, средният разход на водород е 2.8 литра на 100 км. От реакцията между кислорода и водорода отпадните емисии са само от водна пара.
Наред с това, Hyundai Blue2 използва и гуми с понижено съпротивление, като е произведен и от „екологично чисти материали”. Колата е оборудвана със система за разпознаване на собственика си, като отваря автоматично вратите при неговото приближаване.
Използва видеокамери вмедно огледала за обратно виждане, като има и камера разположена на покрива. В интериора е монтирана мултимедийна система от ново поколение, която може да се управлява без клавиши и копчета, като се използват специални сензори за движение. В интериора са монтирани монитори с органични диоди.
Кога ще видим поне част от тези технологии в сериен модел на Hyundai, не е ясно.