IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Технологията Twin Power и при малки двигатели на BMW

От BMW съобщават, че ще пренесат технологията TwinPower turbo и при по-малки двигатели.

Технологията Twin Power и при малки двигатели на BMW
Това означава, че в скоро време ще видим четирицилиндрови и дори трицилиндрови двигатели с би-турбо технология. Технологията TwinPower се комбинира с тази за директно впръскване на горивото и неравномерно отваряне и затваряне на клапаните (Valvetronic system).
 
 
 
Тази комбинация дава възможност за по-висока мощност на двигателя и в същото време по-висока ефективностк и по-нисък разход на гориво.
 
За първи път технологията се появява през 2009 година, като е монтирана на трилитровият редови бензинов двигател (на снимката в ляво) с 6 цилиндъра, който беше монтиран на 5-Series GT.
 
Сега тази технология се използва при доста модели на Баварската фирма, главно при по-големите двигатели.
 
През януари обаче, BMW представи X1 xDrive28i, който е с нов двулитров турбодвигател със системата TwinPower turbo system. Максималната му мощност е 245 к.с. (180 kW) и има максимален въртящ момент от 350 Nm.
 
Моделът  X1 xDrive28i, който е с предаване на движението към четирите колела, има среден комбиниран разход на гориво от 7.9 литра на 100 км (според EU test cycle).
 
От известно време се говори, че BMW разработва трицилиндров двигател, а сега става ясно, че този агрегат също ще бъде комбиниран с технологията TwinPower.
 
 
От BMW уточняват, че се разработва цяла серия от двигатели с три цилиндъра, които ще бъдат монтирани на новото поколение на MINI, като и на компактните модели на BMW.
 
Новите двигатели са както бензинови, така и дизелови. Ще имат версия с три и с четири цилиндъра. До 2015 година над 1.5 милиона автомобили от група BMW ще бъдат с новото семейство компактни двигатели.
0 от 500
  • #27
    10 rate up comment 2 rate down comment
    re ( преди 14 години )
    "неравномерно отваряне и затваряне на клапаните"ПРОМЕНЛИВО, ***. Не "неравномерно".
  • #26
    6 rate up comment 4 rate down comment
    187 ( преди 14 години )
    и каква е целта на безсмисления спор който водите по - долу, освен че помага за индексирането на тая страница? коментирайте статията, а не "аз ако викна супермен, той ще пребие батман".браво на бмв, откъм двигатели нямат грешка
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    SpookY ( преди 14 години )
    до бавареца:Много си прав за разликите. TwinPower Turbo е технология на BMW, която е частен случай на bi-turbo. При нея турбините са с различен размер, за да може по-малката да развърти бързо и да се намали/изчезне времето за реакция или така наречени лаг.
  • #24
    12 rate up comment 3 rate down comment
    SpookY ( преди 14 години )
    до FF:Прочети малко повече за BMW преди да говориш, защото е лесно да хвърляш само обвинения във въздуха. До преди 1-2 години почти всички бензинови двигатели на BMW бяха без турбо. Изключение правеше N54, който се слагаше на най-силните версии на 3ката и 5цата преди М - 335i, 535i.Поради много финансови и най-вече екологични (спазване на норми) причини BMW почна да слага турбо и на по-малките си двигатели.Глупост много голяма е да се твърди, че BMW не разбират от атмосферни двигатели!
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    а за новината - аутомедия, twin-power и bi-turbo до колкото знам са различни неща. първото май бе по специална турбина, а второто са си две турбини. ако искате да ви четем трябва да сте по-прецизни иначе ще си ровим по други сайтове.
  • #22
    12 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    стига с тея фиати и ферарита. това е просто една новина от BMW. трябва да си пълен *** да си мислиш че само ферари могат да правят високооборотни мотори. всички го могат - и тойота и рено дори. за хонда и BMW да не говорим - и двете фирми правеха по-мощни мотори от фарари в F1 нали.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Abe.pi4.q.se.pogledni.olko.texnologii.BMW.sasdade.i.n" А сега ще преведеш ли какво си написал?
  • #20
    2 rate up comment 8 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Abe.pi4.q.se.pogledni.olko.texnologii.BMW.sasdade.i.napravi.revolyciq.v.dizaina!Pove4eto.ot.vas.nqmat.i.shofiorski.sknijki.ama.ste.kompetentni.xaxa.kogato.moje6.da.si.pozvolish.dori.vlizane.v.shoyryma.na.takava.marka.togava.pishi:)))
  • #19
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Леко фанатизирано ми звучи изказването ти. Вярно е, че автомобилите на Фиат в които се прилага битурбо с променливо газоразпределение се натичат Алфа, но също така е вярно, че автомобилите на БМВ в които се вадят големи мощности без турбо се наричат М. Вярно, че вече и на тях сложиха турбо, но да се твърди, че БМВ не прави атмосферни двигатели с голяма мощност е глупаво. Или че ен са създали нищо в автомобилостриенето.
  • #18
    12 rate up comment 11 rate down comment
    FF ( преди 14 години )
    Каквото и да пишете БМВ не са създали нищо ново в автомобилостроенето само ползват чужди патенти затова са им скъпи и колите а относно двигателите са далече от ФИАТ (А ФИАТ са АЛФА ЛАНЧИЯ МАЗЕРАТИ И ФЕРАРИ ) не забравяйте че всеки може да напомпа двигател с битурбо въпроса е без когато стигнат нивото на ФЕРАРИ те на ФИАТ да направиш най мощният мотор без турбо тогава си добър а те са на светлинни години назад . Знам че феновете ви боли но това е истината просто това е реалността .