IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Технологията Twin Power и при малки двигатели на BMW

От BMW съобщават, че ще пренесат технологията TwinPower turbo и при по-малки двигатели.

Технологията Twin Power и при малки двигатели на BMW
Това означава, че в скоро време ще видим четирицилиндрови и дори трицилиндрови двигатели с би-турбо технология. Технологията TwinPower се комбинира с тази за директно впръскване на горивото и неравномерно отваряне и затваряне на клапаните (Valvetronic system).
 
 
 
Тази комбинация дава възможност за по-висока мощност на двигателя и в същото време по-висока ефективностк и по-нисък разход на гориво.
 
За първи път технологията се появява през 2009 година, като е монтирана на трилитровият редови бензинов двигател (на снимката в ляво) с 6 цилиндъра, който беше монтиран на 5-Series GT.
 
Сега тази технология се използва при доста модели на Баварската фирма, главно при по-големите двигатели.
 
През януари обаче, BMW представи X1 xDrive28i, който е с нов двулитров турбодвигател със системата TwinPower turbo system. Максималната му мощност е 245 к.с. (180 kW) и има максимален въртящ момент от 350 Nm.
 
Моделът  X1 xDrive28i, който е с предаване на движението към четирите колела, има среден комбиниран разход на гориво от 7.9 литра на 100 км (според EU test cycle).
 
От известно време се говори, че BMW разработва трицилиндров двигател, а сега става ясно, че този агрегат също ще бъде комбиниран с технологията TwinPower.
 
 
От BMW уточняват, че се разработва цяла серия от двигатели с три цилиндъра, които ще бъдат монтирани на новото поколение на MINI, като и на компактните модели на BMW.
 
Новите двигатели са както бензинови, така и дизелови. Ще имат версия с три и с четири цилиндъра. До 2015 година над 1.5 милиона автомобили от група BMW ще бъдат с новото семейство компактни двигатели.
0 от 500
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    XXX ( преди 14 години )
    Alfa Romeo Giulietta 1.75 TBi (235Hp) :Брой цилиндри - 4Максимален въртящ момент Nm (kgm-EC) при обороти в минута (режим DYNAMIC) - 340 (34.6) при 1,900 оборотаМаксимална скорост (км/ч) - 242 км/чУскорение (1 човек + 30 кг) 0-100 км/ч - 6.8 секундиКонсумация на гориво - Градски цикъл (л/100км) - 10.8Извън градски цикъл - 5.8Комбиниран цикъл - 7.6Не само са го измислили италианците ами са и го внедрили...
  • #16
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Човекът ясно го е казал, че Фиат измислят много работи /дори е добавил комън рейла/, но това не значи, че никой друг не може да ги ползва. А и никъде в статията не пише, че БМВ са измислили това. Иначе ХВАЛА на Фиат, че са измислили това и още много други нещица по двигателите.
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Ипо ( преди 14 години )
    Хора, колкото и да си коментираме нека не се заблуждаваме - автомобилостроенето е пряко свързани с потреблението на петрол, т.е. никога няма да има изцяло хибриден двигател и масовите коли няма да са с разход от 2-3 литра.А тези технологии ги има от много години, просто не им разрешават да ги пуснат в употреба.В противен случай ОПЕК няма да управлява света!
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    "... неравномерно отваряне и затваряне на клапаните ..." :)))Съгласен съм с третото мнение,колегата е напълно прав !Аутомедия,защо не се стараете повече...,нямате статия без фрапантна грешка.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Saglasen sam s teb za tova, dori moga da dopalnia, makar i dosta odavna edin mnogo star motor na Fiat 1,4 turbo koito sam karal ,be6e za vremeto si s malak razhod , no kato ti se naloji sled2500oborota be6e ludnica i razhoda de, po4ti dvoen-udovolstvieto e nesravnimo. Dano ne6tata se razvivat v tazi posoka.
  • #12
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Kakav spor kakvi 5lv.?Govorim za BMW a ne za Fiat.Tova 4e nesto sa bili izmislili kakvo zna4enie ima v slu4aia?Ste si kupi6 li kola samo zaradi tova 4e niakoi bil izmislil edi kakvo si?Tova li ti e kriteria?Mnogo tapo ako e taka.
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Skoro o4akvam i visokotehnologi4en hibrid s tezi novi dvigateli i razhod 2-3/100.Mnogo kone pod kapaka,mnogo Nm spiasti spokoino a kogato ti potriabva powe4e power nastapva6 gazta i se zalepia6 na sedalkata.Tam e istinata spored men.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ne si im fen , a vodi6 bezmislen spor, tuk govorim s fakti, kakvo vsa6tnost se opitva6 da kaje6; spora e savsem drug.
  • #9
    24 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Този тип управление на клапаните наистина е създаден от Фиат, а за пръв път беше изпитан на мотоциклетите на Ямаха от МотоГП. Както и да е....И комън-рейла е тяхно дело, но продадоха патента на Бош....Дълги истории....Важното е колите да стават по-добри, а ние да сме единни в неделя и да покажем на ЛукОйл и правителството, че не искаме да сме овце!
  • #8
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Koe po to4no sa izmislili Fiat ne mojah da razbera?No dori da priemem 4e e taka kaji kade sa Fiat kade e BMW.Kade sa im na Fiat dobrite i visokoefektivni dvigateli.Gubiat se mai niakade.Vsastoto vreme bavarcite varviat napred i ot godina na godina stavat oste po dobri.Ne sam im fen no na 4ernoto kak da kaja bialo.