IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Технологията Twin Power и при малки двигатели на BMW

От BMW съобщават, че ще пренесат технологията TwinPower turbo и при по-малки двигатели.

Технологията Twin Power и при малки двигатели на BMW
Това означава, че в скоро време ще видим четирицилиндрови и дори трицилиндрови двигатели с би-турбо технология. Технологията TwinPower се комбинира с тази за директно впръскване на горивото и неравномерно отваряне и затваряне на клапаните (Valvetronic system).
 
 
 
Тази комбинация дава възможност за по-висока мощност на двигателя и в същото време по-висока ефективностк и по-нисък разход на гориво.
 
За първи път технологията се появява през 2009 година, като е монтирана на трилитровият редови бензинов двигател (на снимката в ляво) с 6 цилиндъра, който беше монтиран на 5-Series GT.
 
Сега тази технология се използва при доста модели на Баварската фирма, главно при по-големите двигатели.
 
През януари обаче, BMW представи X1 xDrive28i, който е с нов двулитров турбодвигател със системата TwinPower turbo system. Максималната му мощност е 245 к.с. (180 kW) и има максимален въртящ момент от 350 Nm.
 
Моделът  X1 xDrive28i, който е с предаване на движението към четирите колела, има среден комбиниран разход на гориво от 7.9 литра на 100 км (според EU test cycle).
 
От известно време се говори, че BMW разработва трицилиндров двигател, а сега става ясно, че този агрегат също ще бъде комбиниран с технологията TwinPower.
 
 
От BMW уточняват, че се разработва цяла серия от двигатели с три цилиндъра, които ще бъдат монтирани на новото поколение на MINI, като и на компактните модели на BMW.
 
Новите двигатели са както бензинови, така и дизелови. Ще имат версия с три и с четири цилиндъра. До 2015 година над 1.5 милиона автомобили от група BMW ще бъдат с новото семейство компактни двигатели.
0 от 500
  • #57
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бмв фен ( преди 13 години )
    До СМЯХ,братко смях,май си пълен смях а?НИСКОИНЕРТНИ РОТОРИ???Знаеш ли какво е инертност всъщност?Няма проблеми.То и без това ФОРД са "много по-напред" от бмв, така че си мисли и говори каквито си ги искаш!!!А я кажи твоя автомобил еко бууст ли е,моно инжекцийка от 88-*** ли е?И нали знаеш-"Само с 200 в насрещното..."!
  • #56
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 13 години )
    RS1600, по принцип е така, но нашата държава с нищо не ми помага, а само ми пречи. Знаеш ли, че по закон даже едно малко 2Квт ветрогенераторче не мога на вилата да си сложа?! Искам-не искам трябва да ползвам монополните услуги на ЕВН! Уж насърчаваме зелената енергия, а на практика и е.ем мамата!....Примери много в Абсурдистан...
  • #55
    8 rate up comment 2 rate down comment
    55 ( преди 13 години )
    Какви Алфи,какви Фиати,какъв ЛукОйл бе хора!!!В статията за какво става на въпрос,а вие какви ги пишете.Еми мога да кажа едно голямо БРАВО на БМВ без да съм им фен.Правят хората,мислят с перспектива и бизнеса им върви.Кризата на горивата ще удари всички и само най-гъвкавите ще оцелеят.В случая хората са направили малки,икономични и в същото време достатъчно мощни двигатели.Какво по-хубаво от това питам аз за нас потребителите,че сте почнали да се чепкате кой бил по-по-най от производителите!
  • #54
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Много се отклонихте от темата нещо.Съвсем сте объркали понятията. Та нали това е пазарна икономика и свободен пазар - всеки сам си определя цените и продава на каквито може. Регулатор е конглокенцията.Ако искате държавата да определя цените, а не търгаши или търговци (каква е разликата?), то значи сте неосъзнати социалисти по душа :)BGRS, ниските ни заплати са отражение на ниската ни производителност на труда. Работа за 1, тук я вършим 3-***. В БДЖ 5-има и пр.
  • #53
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По-скоро лакомията пречи, алчността! Дори и да внесат на по-ниска цена пак ще го продават като другите на висока, защото в България няма търговци, а търгаши. Няма и пазарна икономика, дето все я пъчат и уж заради нея не можело да се месят в ценообразуването.
  • #52
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е виновен Лукойл. Не е луд тоя дето дава баницата. Отдавна минаха времената на комунизма, където се предлагаше само съветското на пазара. Лукойл продава така, защото и другите продават по същия начин. Има компании в БГ които внасят горивата си и продават на същите цени. Петрол-холдинг, ОМВ,Шел. И какво? Цената при всички е една. Освен това в България има стотици хиляди търговци, като е по-евтино навън да внасят по евтино, ама не внасят,Защо? Или няма по-евтино или държавата пречи а не лукойл?
  • #51
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 13 години )
    BGRS, точно ЛукОйл е работодател и заради такива работодатели сме на това дередже.Друг е въпросът кой стои зад ЛукОйл, но все отнякъде трябва да се започне. А на теб като не ти пука колко скъпи са горивата, купувай ги и на 5 лв щом искаш. Нещо много на Съветски комунизъм лъха от словата ти....
  • #50
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    BGRS - Нямам нищо против да си плащам на работниците високи заплати, но кой ще купува скъпата ми продукция? :)Ти ли?!?!?
  • #49
    1 rate up comment 9 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Вместо да се репчите на ЛукОйл, репчете се на работодателите си, да ви дават реалните заплати, които заслужавате като жители на Европейския Съюз! Какво ви е виновен ЛукОйл, че си гледа бизнеса? Добре все пак, че е Лук Ойл, защото иначе щяхме да караме с бензин не за 2.50 лв, а за поне 3.50 лв!
  • #48
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Смях ( преди 13 години )
    Ненужно оскъпяване. Вместо една възможност за повреда на турбокомпресор - две. Форд постигат същия резултат при двигателите си Ecoboost само с един турбокомпресор, притежаващ нискоинертни ротори, въртящи се с до 200 000 об/мин. Това ми напомня за излагацията на Фолксваген с техните "помпа-дюза".