IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успешна 2010 г. за Volkswagen Group

VW Group има зад себе си изключително успешна година.

Успешна 2010 г. за Volkswagen Group
Ръст беше отбелязан буквално при всички ключови показатели – производството се увеличи с 21.5% (7 358 000), продажбите се увеличиха с 15.4% (7 278 000), оборотът с 20.6% (127.875 милиарда евро), а печалбата беше увеличена повече от четири пъти и достигна 7 милиарда евро.
 
Европа продължава да бъде ключов пазар за VW Group и през 2010, като на Стария континент са продадени 3.617 милиона автомобила от марките на групата. Голям ръст обаче има и в продажбите в Азия.
 
Volkswagen
 
Volkswagen постигна големи успехи през миналата година. С около 1 милион продадени броя Passat стана най-успешния модел на целия концерн.
 
 
Големи са продажбите и на Polo, Tiguan и разбира се Golf. При флагмана Phaeton също има ръст, макар и символичен. Общото производство на марката се повиши с 14% до 4.509 милиона автомобила. В светлината на успеха постигнат през миналата година, целта да се произведат 6.6 милиона автомобила с марката на VW през 2018, очевидно ще бъде изпълнена.
 
Ето производството на VW по модели от 2006 до 2010:
 
 
 
 
Škoda Auto
 
 
Автомобилната фирма от Млада Болеслав през 2010 г. е продала 763 хиляди автомобила (+11.5 %), а е произвела 780 хиляди (+16,7 %).
 
 
 
Audi
 
2010 е рекордна за фирмата от Инголщад – 1.1 милиона произведени автомобили и 1.3 милиона продадени. Печалба от 3.3 милиарда евро.
 
 
Номер едно за фирмата остава модела А4, но висок ръст отбелязват продажбите и на Q5. За ръста допринасят новото поколение на А8 и разширяването на производството с A5 Sportback, A7 Sportback, A1.
 
 
 
Lamborghini
 
 
През миналата година италианската марка не успя да прекъсна негативните тенденции въпреки ръста на продажби на модела Gallardo.
 
 
 
Bentley
 
 
Продажбите при Bentley ке повишиха с 20%, а производството с 33%.
 
 
 
SEAT
 
 
SEAT продължава да се бори за да съществува, отново зависи изцяло от модела Ibiza, но може би спадът вече приключва. Загубите обаче остават почти без промяна – 339 милиона евро през 2009, 311 милиона през 2010.
 
 
 
VW лекотоварни автомобили
 
Отделът за лекотоварни автомобили на VW изработи през 2010 година 130 000 автомобила от моделите Caravelle, Multivan и Transporter.
 
 
Успех е началото на производството на пикапа Amarok, произведен в 45000 броя. Удвоена е продукцията и на южноамериканския модел Saveiro.
 
 
0 от 500
  • #63
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бившо гадже на Валери Божинов твърди, че *** му е само 13 сантиметра - статията тук------->hotgossip.log.bg
  • #62
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ia si karai , starleta i ne mi se pravi na leksus, i ti si edin bolen mozak,4e zabravi kakvi gi pisa do onia den......
  • #61
    6 rate up comment 5 rate down comment
    KOKO DINEV ( преди 14 години )
    "никога не съм имал проблеми никога с VW и Аudi..." как да имаш проблеми,като не си имал такива коли...:))) Колкото и да са евтини втора ръка,ти си толкова скъсан патър,че дори и кола за скрап не можеш да си купиш.
  • #60
    10 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Годишните технически прегледи в Германия са проверили хиляди Голфове 3-ки и все са назад от японските! Все Тойотите са по-здрави, при това доказано от германските технически прегледи, при проверени хиляди коли, а не една и да я хвалиш тука като на село. Не сме на селския площад! Има източници на информация и организации, които следят за здравината на колите и ги проверяват технически ежегодно и задължително!
  • #59
    10 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    На 400 000км. е само в твоите болни фантазии. На по 600 000 км. и на по 800 000км. са Хюндаите на ОК и колкото пъти съм говорил с някой шофор, толкова пъти казват,че са много здрави, а Вектрите изобщо спряха да ги купуват! Ето ти отсяване на здраво от нездраво. Голф 3-ка на 400 000км. просто няма, защото е клекнал и рязбит тотално. Твоя не е на повече от реални 200 000км. ако още го караш. И не не занимавай с твоя единичен случай.
  • #58
    6 rate up comment 11 rate down comment
    До "дo Pimp&quo ( преди 14 години )
    Като гледам май най-големия тъпчо си ти! Ако съдип по Голф 3-ка на 400 000км, след това докарана в БГ на "реалните" 120 000км, наистина може да дават дефекти и да са некачествени. Аз никога не съм имал проблеми никога с VW и Аudi. Смятам че си струват всеки лев. А ти продължавай да караш френски и италиански коли и ще си киснеш тука цял живот да да си изкарваш коплексите и да злобееш.
  • #57
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://vbox7.com/play:594551af
  • #56
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Марио ( преди 14 години )
    Излиза че половината свят са "тъпчовци", само вие не.РР.Нямам VW!
  • #55
    5 rate up comment 2 rate down comment
    samo do Idiotite ( преди 14 години )
    Be 6ta *** v razbira4a ei kaval da ne 4uvam duma za VW ili FIAT, da ti *** mi6lemeto nasrano.
  • #54
    10 rate up comment 9 rate down comment
    до Pimp ( преди 14 години )
    Проблемът на VW е,че се скъпи,но за сметка на това супер некачествени!Удрят в земята Фиат.Схвана ли,тъпчо?