IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успешна 2010 г. за Volkswagen Group

VW Group има зад себе си изключително успешна година.

Успешна 2010 г. за Volkswagen Group
Ръст беше отбелязан буквално при всички ключови показатели – производството се увеличи с 21.5% (7 358 000), продажбите се увеличиха с 15.4% (7 278 000), оборотът с 20.6% (127.875 милиарда евро), а печалбата беше увеличена повече от четири пъти и достигна 7 милиарда евро.
 
Европа продължава да бъде ключов пазар за VW Group и през 2010, като на Стария континент са продадени 3.617 милиона автомобила от марките на групата. Голям ръст обаче има и в продажбите в Азия.
 
Volkswagen
 
Volkswagen постигна големи успехи през миналата година. С около 1 милион продадени броя Passat стана най-успешния модел на целия концерн.
 
 
Големи са продажбите и на Polo, Tiguan и разбира се Golf. При флагмана Phaeton също има ръст, макар и символичен. Общото производство на марката се повиши с 14% до 4.509 милиона автомобила. В светлината на успеха постигнат през миналата година, целта да се произведат 6.6 милиона автомобила с марката на VW през 2018, очевидно ще бъде изпълнена.
 
Ето производството на VW по модели от 2006 до 2010:
 
 
 
 
Škoda Auto
 
 
Автомобилната фирма от Млада Болеслав през 2010 г. е продала 763 хиляди автомобила (+11.5 %), а е произвела 780 хиляди (+16,7 %).
 
 
 
Audi
 
2010 е рекордна за фирмата от Инголщад – 1.1 милиона произведени автомобили и 1.3 милиона продадени. Печалба от 3.3 милиарда евро.
 
 
Номер едно за фирмата остава модела А4, но висок ръст отбелязват продажбите и на Q5. За ръста допринасят новото поколение на А8 и разширяването на производството с A5 Sportback, A7 Sportback, A1.
 
 
 
Lamborghini
 
 
През миналата година италианската марка не успя да прекъсна негативните тенденции въпреки ръста на продажби на модела Gallardo.
 
 
 
Bentley
 
 
Продажбите при Bentley ке повишиха с 20%, а производството с 33%.
 
 
 
SEAT
 
 
SEAT продължава да се бори за да съществува, отново зависи изцяло от модела Ibiza, но може би спадът вече приключва. Загубите обаче остават почти без промяна – 339 милиона евро през 2009, 311 милиона през 2010.
 
 
 
VW лекотоварни автомобили
 
Отделът за лекотоварни автомобили на VW изработи през 2010 година 130 000 автомобила от моделите Caravelle, Multivan и Transporter.
 
 
Успех е началото на производството на пикапа Amarok, произведен в 45000 броя. Удвоена е продукцията и на южноамериканския модел Saveiro.
 
 
0 от 500
  • #93
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    LEXUS, ставаш смешен. И защо се правиш на анонимен. Всички знаем, че ти си единствения балък, който вярва че тойота и лексус би ги карал някой човек с възможности. Ето, ще ти помогна за нашия приятел Арни. За негов лош късмет ден след последния му работен ден му написаха глоба за паркиране. И не беше на въображаемия му приус, който се намира само в твоето съзнание, а на хубавия му немски джип - mercedes g-wagon:topnews.in/law/arnie-gets-parking-ticket-day-after-leaving-office-245315
  • #92
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Точно пък Арнолд е с Приус.Трафопост Г-клас не кара той. Те са забранени за внос в САщ- с тия тънки вратички с външни панти не отговарят на нито 1 американски съвременен стандарт за безопасност.Избии си от главата Арнолд да кара такъв смешен СУВ- немска еднодневка!Арнолд кара Приус и това го знаят и децата.А Парис Хилтън е с Лексус LFA.А фОЛКСВАГЕН КАК ДА ИЗТЕГЛИ ПОВЕЧЕ КОЛИ, КАТО НИКОЙ НЕ МУ ГИ КУПУВА В саЩ??? кАК,кааааааак?Фолксваген е на дъното на собствените си германски технически прегледи!
  • #91
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексус *** и се разстреляй някъде. Това да не ти е Тойота с 20 милиона върнати коли за ремонти за миналата година и със спрени заводи в в "страната на неограничените възможности". Губернатора на Калифорния Шварценегер има Туарег Кинг Конг и две G-клас що ли не кара Тойота?
  • #90
    3 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Пазарът никъде не се е променил от 2 години насам, освен китайския. Фолксваген остава най-непродаваемата марка в страната на неограничените възможности-САЩ! Там такива трошки с пенсионерски дизайн няма как да излъжеш някой да си купи!
  • #89
    2 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Доста си примитивен щом мислиш,че Европа е светът! Както знаем Япония произвежда и продава много повече автомобили от Германия и хората са доволни от колите на Япония ,а не от немските. Самите германци си признават,че японците правят по-здрави и модерни коли! Япония продава повече японски коли в Германия, отколкото Германия в Япония, а на независим континент и за Япония , и за германия Японците продават повече коли -САЩ. Тойота е бестселър и на върха на всички класации за клиентско задоволство!
  • #88
    2 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Като погледна годишните германски технически прегледи и всички останали организации за проучване здравината на колите и клиентското задоволство картите са много лоши за немците.Като погледна и най-продаваните коли не са немски, а японски, пак картите не са добри за немците.Като гледам започнахада изтеглят коли- на кои им падат колелетата,кои не могат да палят, кои гаснат- не са добри картите за немците. Немците се мъчат с хибридите,а японците и там са номер 1!Отново са им лоши картите на немците
  • #87
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хаха. Явно ти си ходил само в мечтите си извън България, защото в цяла европа се карат масово немски коли. За САЩ и япония не коментирам - ня японците сега им е тежко, а американците винаги са търсили най-евтиното и в случая тойота оправдава очакванията им - проблем след проблем и както виждаш пазара там започна да се променя от 2 години насам. Само времето ще покаже кой ще се наложи, а като гледам картите са добри за немците..
  • #86
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Те японските, че са качествени е така. Обаче да си виждал ограничения избор от двигатели при Хонда Сивик примерно? Само 2!!! Срещу 9 при Ибиза!!! Да не говорим, че Сивик гълтат повече, а на задното стъкло нямат чистачка! Може ли хечбек без чистачка?
  • #85
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    * ***
  • #84
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трябва да си доста овчир за да искаш колите ти да са масови. А къде са масови немските- до Кулата. Защо не се разходиш по света да разгледаш дали са масови немските?! Защото аз доколкото знам Япония продава много повече коли! С това мислене оттук до Кулата вечно ще си караш немска кола- до там ти е потенциала, ***.