IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

„Европейският” Lexus CT 200h

Всичко започна през 2009, когато се появи концепцията от нисък среден клас, наречена LF-Ch.

„Европейският” Lexus CT 200h
Целта е новият модел да стане конкурент (главно в Европа) на Audi A3, BMW 1-Serie, както и на бъдещия  Mercedes A-Class. Японският луксозен модел от ниския среден клас ще извади подобна мощност, като тази на Audi A3 2.0 TDI и BMW 118d.
 
 
Хибридният CT 200h обаче, има амбицията освен да е луксозен и комфортен, също да бъде и по-чист модел в сравнение с конвенционалните дизелови модели на съперниците. От японската фирма искат, също така да изкарат на пазара своя модел с по-ниска цена от тази на А3 и BMW1.
 
 
Когато се заговори за малък хибриден Lexus, повечето експерти предположиха, че той ще бъде с някаква модификация на системата монтирана при Auris. Това се оказа така и колата е със системата Hybrid Synergy Drive, комбинираща бензинов мотор с обем 1.8 литра и електродвигател с мощност 60kW. В Lexus CT 200h обаче, няма нито една друга обща част с Auris, нито във механиката и външния вид, нито в интериора.
 
 
Дизайнът е типичен за Lexus, но може да се каже, че предницата е изненадващо агресивна. Отзад впечатлява доста ниско разположеното задно стъкло. Като цяло CT 200h изглежда разположен близко до пътя, агресивно и спортно.
 
 
В интериора мястото не е много, което е типично за този сегмент. Средната конзола е доста широка (или поне така изглежда) и това често може да бъде проблем за десния крак на водача, особено при по-едрите хора. За сметка на това всички командни уреди и циферблатите на таблото са разположени оптимално, достъпът до тях е лесен и естествен.
 
 
Мястото за раменете е достатъчно, както и това за облягане на ръцете. Седалките са сред най-добрите в този клас – традиционно за марката са кадифени или кожени и подкрепят добре тялото на водача при завои. Мястото отзад е относително добро за модел с дължина около 4300 мм.
 
 
Седалките изглеждат по-ниско разположени от тези например в Auris Hybrid. Мястото отзад е достатъчно и за по-високи хора. За луксозен автомобил, малкиятLexus предлага и удобен багажник с обем 375 литра, въпреки че той е ограничен от разположените над задната ос Ni-MH акумулатори.
 
 
Засега хибридната система на CT ще използва само бензиновия двигател с обем 1.8 литра, мощност 73 kW и максимален въртящ момент 142 Nm. Той се комбинира с относително мощен електродвигател (60 kW, 207 Nm). Хибридният модел ускорява от място до 100 км/час за 10.3 секунди.
 
 
Това не означава обаче, че CT 200h се движи по пътя като хибридните Prius или Auris. Относително ниското собствено тегло от 1370 кг. и мощните акумулатори позволяват да се чувствате като в по-мощен автомобил. А разходът на гориво?
 
 
При по-динамично управление може да достигне и до 7 литра, при по-спокойно поведение на пътя е около 5 литра на 100 км. Официално от Lexus дават среден разход от около 4 литра на 100 км. Разходът в града е доста нисък, защото там акумулаторите се зареждат по-често от регенерираната от спирачките енергия.
 
 
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Отвънка не ми харесва дизайна, изобщо неможе да се мери с Ауди и БМВ, отвътре е много готина, само таблото не ми харесва и дръжките на вратите на задните...
  • #22
    2 rate up comment 9 rate down comment
    hotgossip.log.bg ( преди 13 години )
    Голи снимки на Николета Лозанова само тук ------------->hotgossip.log.bg
  • #21
    6 rate up comment 17 rate down comment
    smigul ( преди 13 години )
    Абе интериора е супер, като за лексус. Ама никога не бих дал толкова пари за кола с толкова гаден външен дизайн. Тойото направиха една селика с горе долу добър дизайн и за 50 години това им е. Всичко останало е грозно. Не могат японци да правят коли които да не приличат на детски играчки.
  • #20
    12 rate up comment 5 rate down comment
    .... ( преди 13 години )
    мани ги тия дето те плюят прав си за нищо не става тая *** ..... голфу рулз и рендето от преди 20 години тва са коли
  • #19
    14 rate up comment 5 rate down comment
    cinik ( преди 13 години )
    tipi4nata balkansko-selska pernishka prostashtina i diletanshtina, prisushta na kompleksari ,zad koeto prozira zavist i zloba ,4e NIKOGA nyama da pomirishat takava kola!mizernici smotani !
  • #18
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Колегата под мен - няма такъв клас автомобил с толкова прилично табло, централна конзола и т.н. Просто е супер за класа си. Друг е въпроса с качеството и цената, но на снимката изглежда много красиво!Като плюеш, поне дай конкретни доказателства. Аз си плюя по тоците им, защото си напатих. Но на красивото да кажеш, че за нищо не става, означава, че виждаш света черноглед...
  • #17
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ЕЙ..маляки от ТМ ауто , какво си я хвалите?! Не виждате ли че за нищо не става!
  • #16
    4 rate up comment 21 rate down comment
    Киро ( преди 13 години )
    Изкопирали са таблото на БМВ...на 80%
  • #15
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Оги ( преди 13 години )
    Браво на Джапанките!!! Много грозна работа!!! Това е добре за европейците.
  • #14
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Усеща се по-доброто ниво! Така трябва да правят колите, а не като Королата. Дано да няма проблеми с тоци и т.н, защото определено изглежда сполучлив модел! :)