IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

„Европейският” Lexus CT 200h

Всичко започна през 2009, когато се появи концепцията от нисък среден клас, наречена LF-Ch.

„Европейският” Lexus CT 200h
Целта е новият модел да стане конкурент (главно в Европа) на Audi A3, BMW 1-Serie, както и на бъдещия  Mercedes A-Class. Японският луксозен модел от ниския среден клас ще извади подобна мощност, като тази на Audi A3 2.0 TDI и BMW 118d.
 
 
Хибридният CT 200h обаче, има амбицията освен да е луксозен и комфортен, също да бъде и по-чист модел в сравнение с конвенционалните дизелови модели на съперниците. От японската фирма искат, също така да изкарат на пазара своя модел с по-ниска цена от тази на А3 и BMW1.
 
 
Когато се заговори за малък хибриден Lexus, повечето експерти предположиха, че той ще бъде с някаква модификация на системата монтирана при Auris. Това се оказа така и колата е със системата Hybrid Synergy Drive, комбинираща бензинов мотор с обем 1.8 литра и електродвигател с мощност 60kW. В Lexus CT 200h обаче, няма нито една друга обща част с Auris, нито във механиката и външния вид, нито в интериора.
 
 
Дизайнът е типичен за Lexus, но може да се каже, че предницата е изненадващо агресивна. Отзад впечатлява доста ниско разположеното задно стъкло. Като цяло CT 200h изглежда разположен близко до пътя, агресивно и спортно.
 
 
В интериора мястото не е много, което е типично за този сегмент. Средната конзола е доста широка (или поне така изглежда) и това често може да бъде проблем за десния крак на водача, особено при по-едрите хора. За сметка на това всички командни уреди и циферблатите на таблото са разположени оптимално, достъпът до тях е лесен и естествен.
 
 
Мястото за раменете е достатъчно, както и това за облягане на ръцете. Седалките са сред най-добрите в този клас – традиционно за марката са кадифени или кожени и подкрепят добре тялото на водача при завои. Мястото отзад е относително добро за модел с дължина около 4300 мм.
 
 
Седалките изглеждат по-ниско разположени от тези например в Auris Hybrid. Мястото отзад е достатъчно и за по-високи хора. За луксозен автомобил, малкиятLexus предлага и удобен багажник с обем 375 литра, въпреки че той е ограничен от разположените над задната ос Ni-MH акумулатори.
 
 
Засега хибридната система на CT ще използва само бензиновия двигател с обем 1.8 литра, мощност 73 kW и максимален въртящ момент 142 Nm. Той се комбинира с относително мощен електродвигател (60 kW, 207 Nm). Хибридният модел ускорява от място до 100 км/час за 10.3 секунди.
 
 
Това не означава обаче, че CT 200h се движи по пътя като хибридните Prius или Auris. Относително ниското собствено тегло от 1370 кг. и мощните акумулатори позволяват да се чувствате като в по-мощен автомобил. А разходът на гориво?
 
 
При по-динамично управление може да достигне и до 7 литра, при по-спокойно поведение на пътя е около 5 литра на 100 км. Официално от Lexus дават среден разход от около 4 литра на 100 км. Разходът в града е доста нисък, защото там акумулаторите се зареждат по-често от регенерираната от спирачките енергия.
 
 
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Слепец -2 ( преди 13 години )
    *** ентелектуалците са тука.Какво ми плещите като прилича на трътлеста лелка тоя кюнец.
  • #32
    9 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Автомобилът е изключително интелигентен. Правен е с финес.
  • #31
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Nationalidiot ( преди 13 години )
    Много добър автомобил, изключително много ми харесва, въпреки че не съм почитател на Лексус. И цената започва от 54 900 лв с най-ефтиното оборудване, но сигурно е без ДДС.
  • #30
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Erik ( преди 13 години )
    dobre izglejda, bravo na toyota. ne mi haresva 4e tea hibride sa niakvi niskooborotni, oba4e ne moga da otreka 4e dobre se spraviat iapontsite v poslednite tejki za industriata godini
  • #29
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Милев ( преди 13 години )
    Адресиарано към всички "компетентни": Момчета и момичета , когато имате възмойността да си купите кола, като Lexus или Infinity , ще разберете ,че не само Мерцедес и БМВ предлагат комфорт и качество. Доста возила са минали през ръцете ми и то повярвайте ми не са били Голф 3 или БМВ 3( дори и не съм карал такива) , така че смея да твърдя , че тези японски коли са ХУБАВИ ! Благодаря за вниманието!
  • #28
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Веско ( преди 13 години )
    Лекса е класа :)
  • #27
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Слепец ( преди 13 години )
    Абе тия японци очи нямат ли?Имаше преди време един корейски леген-Хюндай или Киа Родиус или нещо такова.Е тва му е достойна конКУРенция поне на външен вид.
  • #26
    14 rate up comment 2 rate down comment
    X ( преди 13 години )
    Много ми харесва!
  • #25
    14 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Да ти кажа тази кола става и за извън града без никакъв проблем. И комфорт имаш, и технология, и качество, и дълго междуосие.
  • #24
    11 rate up comment 1 rate down comment
    manntraxx ( преди 13 години )
    Аз пък си мисля, че е много готина и на външен вид .. определено градска кола, която няма да спечели наградата Автомобил на година на някоя гей-организация..