IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW ще има четирицилиндрови двигатели само с турбина

BMW планира да монтира турбини на всички свои нови четирицилиндрови бензинови двигатели.

BMW ще има четирицилиндрови двигатели само с турбина
От BMW съобщават, че ще използват четирицилиндрови бензинови двигатели с мощност до 241 к.с. За по-висока мощност ще се ползва новият редови двигател с 6 цилиндъра.
 
Всички четирицилиндрови бензинови двигатели на BMW ще се правят на базата на двулитровия двигател с алуминиев цилиндров блок. На негова база ще се правят агрегати с различна мощност, като се използват два различни вида турбини и различен софтуеър за електронния блок на управление.
 
 
Най-мощната версия от 241 к.с. се появи за първи път тази седмица при SUV модела X1. При него горивото се впръсква директно под налягане от 200 бара.
 
В сравнение с досега използвания двигател с обем 2.8 литра, новият има по-висок максимален въртящ момент (от 310 Nm при досегашния на 350 Nm при новия). С новия двигател Х1 ускорява от място до 100 км/час за 6.1 секунди (с 0.7 секунди по-бързо от предишния). Намаляват и вредните емисии от СО2 – от 219 г/км досега на 183 г/км при новия двигател.
 
Целият набор от новите четирицилиндрови двигатели ще видим с появата на новото поколение BMW 3-series.
 
0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До Коки ( преди 14 години )
    От година и половина карам БМВ и да ти кажа приятно съм изненадан, че от премиум марките та като че ли са с най-добрите цени. Мой приятел има Ауди и като сравняваме цените на частите просто се блещя всеки път като ми ги казва. За Мерцедес да не говорим, там май си е доста солено всичко. Скъпите части на БМВ са донякъде легенда, защото хората ползват оригинални части, а те дори и при Опел са скъпи. Вярно по-скъпа е поддръжката от Опел, но не чак фрапантно.
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    Турбото има много плюсове, но като поддръжка излиза по-скъпо от атмосферен двигател. Друг е въпроса, че при БМВ евтино няма - там оскъпяването е на ниво.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Станчев, не си прав за налягането.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До субару фен до някъде си прав и до някъде не. Конк-уренцията е с всеки срещу всеки. БМВ вади нов модел, Ауди и Мерцедес вадят и те. БМВ вкарва някаква нова технология и Ауди и БМВ и те, същото обаче се отнася и за БМВ. БМВ 1-серия е замислен за да грабне клиенти от А3, Х-драйв също е насочен към клиентите на Ауди,сега излизат и малки модели БМВ срещу А1 да не споменаваме Мерцедес от там Ауди и БМВ са взели най-много. Пазара се развива и масовите производители, гледат да запълнят всяка нисша.
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    Petko позволи ми да не се съглася с теб, че БМВ са догонващи. В много отношения са си все още на върха, макар и конглокенцията да е много близо, но общо взето, особедно през последните няколко години БМВ диктуват модата на автомобилния пазар. Какъвто и модел да изкарат, всички се втурват да го конглокират до година две, или "ПУСКАТ В ОТГОВОР НА БМВ" нещо подобно.
  • #12
    5 rate up comment 11 rate down comment
    petko ( преди 14 години )
    do tozi pod men - prav si :) , a do triforce da mu kaja 4e lubimata mu marka ne to4no na vreme a dosta zakusneli sa q slojili zaradi krivite si obejdeniq , kakto i zapo4naha vsi4ki da pravqt s xdrive ,ve4e ima i s predno predavane izmislen model - taka 4e BMW otnovo sa na kraq na opa6kata mom4e :),da ne zapo4vame sus mnogoto minusi na kolite sus zadno predavane , aide sus zdrave
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ей тия до скоро отричаха турбото, сега пък не могат да спрът да го слагат. Ето вече няма да имат четири цилиндров двигател без турбо, нямат и нито един дизелов без турбо, новия М5 и той ще е с турбо. Скоро шанса да срещнеш БМВ без турбо ще е 1:1000. И това от марка която заклеймяваше турбото до преди няколко години. Те старите хора са го казали старите дественици като ги отвориш и не можеш да ги спреш след това.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За кой ли път копират нещо от съседите си по ня юг
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Абе нещо не иска да се копира.Та става дума за БМВ Е38, 7-*** серия. Мотора е 2793, както се вижда и е 193 коня. Това не е ли 2.8 мотор, искам да попитам?Иначе няма лошо да правят новите мотори с турбини. БМВ бяха последните, които вкараха турбо и го направиха както трябва - когато е най-добре разработено!
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    M52B282.8 L(2793 cc/170 in