Сред най-интересните новини са три нови двигателя, които масово ще навлизат при моделите на групата, продавани в САЩ и в Европа.
Първият нов двигател е от семейство Tau, V8 с обем 5.0 литра. Новият агрегат с 8 цилиндъра е създаден на базата на V8 с обем 4.6 литра, който се монтираше на моделите Genesis и Equus и постепенно ще бъде заменен от новия двигател.

Максималната му мощност е 429 к.с. (320 kW), което е с 11% повече от V8 с обем 4.6 литра. По-високата мощност е резултат освен от повишения работен обем при новия двигател, също и от повишената компресия, от новата система за директно впръскване на горивото и променливото отваряне и затваряне на клапаните.

Новият двигател работи със стандартния безоловен бензин с октаново число 95, но разбира се може да ползва и бензин с по-високо октаново число.
Втората новина е малък двигател Kappa с три цилиндъра и обем от 1.0 литър. Този двигател се монтира в европейския модел i10 преминал през фейслифт, като има максимална мощност 68 к.с. (51 kW). Този двигател ще има и версия с турбина, чиято мощност ще е 109 к.с. (81 kW), като ще бъде на пазара от 2012 година.
По същото време в серийно производство ще влезе и новият четирицилиндров двигател 1.2 Turbo от семейство Kappa. Мощността му ще бъде между 130 и 140 к.с.


4