IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подготвя нови двигатели

На специална презентация в САЩ, от Hyundai представиха плановете си за най-близко време.

Hyundai подготвя нови двигатели
Сред най-интересните новини са три нови двигателя, които масово ще навлизат при моделите на групата, продавани в САЩ и в Европа.
 
Първият нов двигател е от семейство Tau, V8 с обем 5.0 литра. Новият агрегат с 8 цилиндъра е създаден на базата на V8 с обем 4.6 литра, който се монтираше на моделите Genesis и Equus и постепенно ще бъде заменен от новия двигател.
 
 
Максималната му мощност е 429 к.с. (320 kW), което е с 11% повече от V8 с обем 4.6 литра. По-високата мощност е резултат освен от повишения работен обем при новия двигател, също и от повишената компресия, от новата система за директно впръскване на горивото и променливото отваряне и затваряне на клапаните.
 
 
Новият двигател работи със стандартния безоловен бензин с октаново число 95, но разбира се може да ползва и бензин с по-високо октаново число.
 
Втората новина е малък двигател Kappa с три цилиндъра и обем от 1.0 литър. Този двигател се монтира в европейския модел i10 преминал през фейслифт, като има максимална мощност 68 к.с. (51 kW). Този двигател ще има и версия с турбина, чиято мощност ще е 109 к.с. (81 kW), като ще бъде на пазара от 2012 година.
 
По същото време в серийно производство ще влезе и новият четирицилиндров двигател 1.2 Turbo от семейство Kappa. Мощността му ще бъде между 130 и 140 к.с.
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    D2 и още нещо. Голф губи много малко от цената си, за разлика от КИА. Щом печели това сравнение, значи има защо. За хубавото се плаща.
  • #31
    2 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    D2, погледни пак списанието. Моторът на VW е само 1.2 литров, 85 к.с при 4800 об/мин, докато при Киа е 1.4 литра с 90 к.с. при 6000 об/мин. Разликата при ускорението е от 0.1 сек до 1 сек при 0-50 и 0-130. При доускорението разликата е по-голяма, но това е базов мотор и в тоя клас на почти никой не му пука, че колата му не е толкова еластична. Всъщност, разликата е 15.9 срещу 22,7 секунди. Нормално е. Голф има само 4800 об/мин. там не се търси скорост, а плавност на хода.
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    D2 ( преди 15 години )
    а БЕ и VW не са върха на сладоледа.Гедах предния АБ базовия голф и Киа Сийд.Трябва да ти кажа,че мотора на голфа е по-слаб и харчи точно колкото киата,но киата го бие по всичките пет динамични показатели.Особено по еластичност направо прави смешен голфа,май 15 сек. срещу 33 сек. на голфа.А разликата в Германия е 3660 евро.
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това бяха думите на някакъв шеф на корейците,че те се целят във VW и Toyota.По повод на забавянето на i40,да изчакали излизането на новия Passat.Не знам,само се разбра,че единия двигател е съвсем нов 1.7 дизел 138 к.с. 330 Нм. и същия 160 к.с. 373 Нм. са нещо което нито едните,нито другите имат.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Май нямаш книжка!Като следя споровете,ти най си груб от всички,с гадни епитени си служиш.Липса на култура,знания и липса на шофьорска книжка.Стига с тоя речник,откъде го изкопа?
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Напротив Misho. Корейците се целят във Форд, защото най-важният пазар за тях е САЩ. Никой не *** какво се случва в Европа. Прав си и за Тойота. просто не пренебрегвай Форд, които винаги са били на челните места не само в Сащ, но и на всички останали континенти, включително Европа. Очаквайте новият Фокус скоро.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ***,дето се направи на собственик на петгодишна "петара БМВ530D".Поне провери в търсачката как изглежда такава кола,преди да ни прожектираш цветни филмчета от детската градина.20 годишна фиеста не е точно петгодишна 530D,***!
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Misho ( преди 15 години )
    Големия двигател от статията няма да го коментирам.Той е за големите иммодели.Там Хюндай трудно ще се борят с геманците.Но малките турбо бензинови двигатели са друга работа.Защото дизелите им са най-*** на нивото на германците и по-добри.По турбо-бензините отстъпваха на VW.Другите производители не ги споменавам,защото реално корейците се целят във VW и Toyota.Те другите фирми изобщо не ги отразяват.И с право.
  • #24
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Усмивка, ще ме повозиш ли в твоя Хюндай? Знам, че са добри автомобили. Обаче да твърдиш, че повече нямало да помисля за Фиеста... Не, за мен Фиеста 2008 е най-добрият автомобил за хора с малко пари, спортни амбиции и проблеми с кръста.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти да не си болния дет му викат миризмата фена на хюндай? Кво ли питам, друг да пише тука от пет имена незнам. Миризливий кви 4 употреба сънуваш бе? Колата ми е втора употреба 5 годишна петара БМВ530D. да не изкуфя нещо та взе да ми казваш на мене кво карам? Аз много добре знам какво карам. Ти май ги броиш за мечта Хюндая а? През крив макарон а? Ако нямам пари по-добре нищо да не карам, отколкото да карам менте Хюндай. Аре със здраве и не ме занимавай.