IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подготвя нови двигатели

На специална презентация в САЩ, от Hyundai представиха плановете си за най-близко време.

Hyundai подготвя нови двигатели
Сред най-интересните новини са три нови двигателя, които масово ще навлизат при моделите на групата, продавани в САЩ и в Европа.
 
Първият нов двигател е от семейство Tau, V8 с обем 5.0 литра. Новият агрегат с 8 цилиндъра е създаден на базата на V8 с обем 4.6 литра, който се монтираше на моделите Genesis и Equus и постепенно ще бъде заменен от новия двигател.
 
 
Максималната му мощност е 429 к.с. (320 kW), което е с 11% повече от V8 с обем 4.6 литра. По-високата мощност е резултат освен от повишения работен обем при новия двигател, също и от повишената компресия, от новата система за директно впръскване на горивото и променливото отваряне и затваряне на клапаните.
 
 
Новият двигател работи със стандартния безоловен бензин с октаново число 95, но разбира се може да ползва и бензин с по-високо октаново число.
 
Втората новина е малък двигател Kappa с три цилиндъра и обем от 1.0 литър. Този двигател се монтира в европейския модел i10 преминал през фейслифт, като има максимална мощност 68 к.с. (51 kW). Този двигател ще има и версия с турбина, чиято мощност ще е 109 к.с. (81 kW), като ще бъде на пазара от 2012 година.
 
По същото време в серийно производство ще влезе и новият четирицилиндров двигател 1.2 Turbo от семейство Kappa. Мощността му ще бъде между 130 и 140 к.с.
0 от 500
  • #52
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    А за да успокоя BGRS ще го похваля за Фиестата, която разбирам,че има. Тази генерация Фиеста се представя много добре и е определено сред здравите коли, за разлика от старите генерации Фиеста.
  • #51
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Да не продължавам с категорията 4-5 годишни ,където ситуацията е трагична --Мерцедес C-class е 96-ти, М-клас -105, Поло е 94-то, а БМВ Х5 -85-то, Мерцедес S-class е 74, БМВ Z4 също е 74-то. По тия места просто няма японски автомобили. Иначе си прав, има и слаби японски модели, но той е един- Нисан Примера последна генерация примерно. Японските коли по правило са много здрави.
  • #50
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Така че не се позовавай на изключенията,а на правилата,защото като погледна ТЮВ в дъното на класацията при 6-7 годишните под 60 място няма нито една японска кола,докато има много немски- Мерцедес М-клас, Фолксваген Поло,Шаран и др.!При 8-9 годишните БМв 7-*** серия и 3-та серия са 71 и 72!!,Ауди А6 са 62-ри, БМВ 5-а серия също 62!!Няма японска кола толкова назад, те почти винаги са в челото на класирането, най-много в средата, докато немските,френските и италианските са запълнили дъното и средата
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Тойота няма категория в ТЮВ ,в която да не присъстват поне 3 нейни коли в челните 10, като Тойотите винаги са в челото или първи. Дори има категории при над 12 годишните коли, където първите най-здрави 10 коли са 4 модела на Тойота по първите места! Не съществува друга фирма, която да има толкова постоянно здрави автомобили като Тойота в цялата си гама коли! Другите ,които запълват челните места постоянно са Субару, Мазда МХ5-доста спортна и високооборотна!!!, както и Порше 911. Това са фактите
  • #48
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    зНАЧИ ТИ СЕ ВГЛЕЖДАЯ В ИЗКЛЮЧЕНИЕТО,че Голф плюс е 1-ви в една единствена категория, но в никоя друга Фолксваген нямат модел дори в 15-цата на най-здравите! Това показва,че Фолксваген не произвежда надеждни коли с постоянно и предвидимо качество и здравина, блестящо видно от статистиката на техническите прегледи в Германия ТЮВ! Докато навсякъде , във всички категории японците има по 6 коли в първите 10 на най-здравите,като само Тойота има поне 3 коли в челната 10-ица, а дори и по 4 коли!!!
  • #47
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    В една категория в една година Голф плюс е първи.Обаче важната подробност относно здравината на японските срещу нездравината на почти всички немски коли сочи следното:В същата тази категория 4-5 годишни автомобили, 1-ви и 2-ри са Голф Плюс и Тойота Корола Версо,но в челната 10-ица на най-здравите коли във всяка възрастова категория има по минимум 6 японски коли от 10, като в категорията на най-старите над 12 годишни са по 7 японски от 10 най-здрави!Това е фрапантно доказателство за здравината им
  • #46
    1 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Lexus, аз доколкото се сещам, за миналата година GOLF+ бе на първо място сред 5 годишните автомобили при прегледите на TUV. A и има много други европейски автомобили в челото на класирането, както и много японски с лошо класиране. Не са толкова зле европейските, колкото ги представяш. Ако трябвада говорим за лошо класиране, то това са отделни модели на отделни производители. Затова и има толкова много акции за ремонт.
  • #45
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Lexus,zemi i zamulchi i ne se izlagai poveche
  • #44
    4 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И не ми излизайте с елементарното обяснение въртящ момент, защото не говорим за Тирове и други товарни камиони,където това се търси.Инетерсно защо никой не предпочита един Пасат дизел с 400 Нм върт момент, но с 170 коня пред едно Porsche 911,което е с по-нисък върт.момент около 350Нм,но с 320 коня.Да не намсевам по-сериозни спортни коли като ферари, където конските сили са повече от върт.момент. За бързината колата разчита на конски сили, не на въртящ момент,той е за прицепи с товар,не за спорт
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ами аз като отворя доклада на немските технически прегледи ТЮВ гледам все японски коли в челото, вклюяително много високооборотни Хонди,дето правят по 8-9000 об./мин.,а не виждам Голфове. Пред техническите прегледи пристрастия няма! Иначе да си прикзвате празни приказки ви бива. Щом японец е правил високооборотения двигател,той го е изчислил да е здрав, и така става. Аз не знам на Хонда или Тойота двигателите да се износват по-бързо от на Фолксваген, даже са по-здрави!