IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подготвя нови двигатели

На специална презентация в САЩ, от Hyundai представиха плановете си за най-близко време.

Hyundai подготвя нови двигатели
Сред най-интересните новини са три нови двигателя, които масово ще навлизат при моделите на групата, продавани в САЩ и в Европа.
 
Първият нов двигател е от семейство Tau, V8 с обем 5.0 литра. Новият агрегат с 8 цилиндъра е създаден на базата на V8 с обем 4.6 литра, който се монтираше на моделите Genesis и Equus и постепенно ще бъде заменен от новия двигател.
 
 
Максималната му мощност е 429 к.с. (320 kW), което е с 11% повече от V8 с обем 4.6 литра. По-високата мощност е резултат освен от повишения работен обем при новия двигател, също и от повишената компресия, от новата система за директно впръскване на горивото и променливото отваряне и затваряне на клапаните.
 
 
Новият двигател работи със стандартния безоловен бензин с октаново число 95, но разбира се може да ползва и бензин с по-високо октаново число.
 
Втората новина е малък двигател Kappa с три цилиндъра и обем от 1.0 литър. Този двигател се монтира в европейския модел i10 преминал през фейслифт, като има максимална мощност 68 к.с. (51 kW). Този двигател ще има и версия с турбина, чиято мощност ще е 109 к.с. (81 kW), като ще бъде на пазара от 2012 година.
 
По същото време в серийно производство ще влезе и новият четирицилиндров двигател 1.2 Turbo от семейство Kappa. Мощността му ще бъде между 130 и 140 к.с.
0 от 500
  • #72
    1 rate up comment 0 rate down comment
    недко ( преди 13 години )
    toyota това е автомобила които иска да си кара немски каруци....аз по мои опит ви казвам че по добро от японското няма...
  • #71
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Shtom taka mislish,ok
  • #70
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Не ти личи поне. Ти мисли каквото искаш, но твоето мислене не съвпада с реалните факти.
  • #69
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Veche ti kazah kakvo mislya.I ne si misli,che sum nyakakuv puber,shtoto otdavna sum ya minal taya vuzrast
  • #68
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    аЗ, ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБ, ГОВОРЯ С НЕОСПОРИМИ ФАКТИ, а ти с празни приказки. Аз се позовавам на точна информация от ГЕРМАНСКИТЕ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ,германците го казват, не аз! А ти си някакъв пубер тук седнал да спори за коли, като не знаеш нищо за 5 пари. Ти си един предубеден неинформиран пубер според мен и трябва да се научиш да спориш само за неща, които разбираш и където си подготвен,а не да драскаш поредните си безмислици като в последното ти мнение.
  • #67
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Idi na lekar da se pregledash,zabolyavaneto ti e v naprednal stadii!Ili prosto si nyakauv reklamen agent na Toyota
  • #66
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    ili я отвори и J.D.Power i Consumer |Reports да прочетеш,че супер-натъпканите с електроника и екстри Лексуси са първи по здравина!!!, а немскиите като БМВ,Ауди и т.н. са на дъното по здравина. Просто японците го могат, немците не. Лексус печели от 15 години поред класациите за здравина,a e кола с много електроника и екстри, но е фирма на Тойота, затова успява. Защо Мерцедес, БМВ и Ауди се чупят повече от Лексус? И защо Фолксваген , Ауди и Шкода се чупят повече от Тойота?
  • #65
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Който и клас кола да взема, навсякъде модела на Тойота е най-здрав в класа, при това по-добре оборудван от немските коли от този клас!!!,Ярис най-здравата кола при малките коли, Корола-най-здравта кола в компактния клас, по-здрава от Голг, който се продфава гол като пушка!!!,Корола е по-здрава от всички в класа, включително дървото Голф, Авенсис -най-здрав в класа и т.н. понските коли са по-богато оборудвани от немските от същия клас, и японските са по-здрави въпреки товА.Факти, без извинения
  • #64
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И сравнявам едни модели от един клас- Тойота Авенсис е най-здравият седан, Пасат е много назад и се чупи повече, въпреки че даже няма борд-компютър базово при по-старите модели. Авенсис винаги е бил по-добре оборудван от Пасат, и Авенсис е по-здрав. БМВ 3 серия също много се троши, C-klas Mercedes също е назад, НО Субару Легаси е в челото,заедно с Авенсис. Ето ти класа-японците на върха, немците на дъното по повреди! Да взем ли друг клас- Ярис най-здрав в класа, Поло 75-ти, А-клас на Мерц назад
  • #63
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    ili, ти си доста неадекватен. Ако имаше малко разсъдък,щеше да разсъдиш,че голия като пушка Поло се чупи повече от натъпканите с електроника БМВ-та! Та и тази твоя логика не важи,защото не си чел техническите прегледи. S-class е по-напред в класацията при 12 годишните коли, но при 8 годишните се е сринала в средата на табливата, като след нея са по-елементарни коли като БМВ 3 серия и Поло. Нещо логиката ти куца,а???