IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подготвя нови двигатели

На специална презентация в САЩ, от Hyundai представиха плановете си за най-близко време.

Hyundai подготвя нови двигатели
Сред най-интересните новини са три нови двигателя, които масово ще навлизат при моделите на групата, продавани в САЩ и в Европа.
 
Първият нов двигател е от семейство Tau, V8 с обем 5.0 литра. Новият агрегат с 8 цилиндъра е създаден на базата на V8 с обем 4.6 литра, който се монтираше на моделите Genesis и Equus и постепенно ще бъде заменен от новия двигател.
 
 
Максималната му мощност е 429 к.с. (320 kW), което е с 11% повече от V8 с обем 4.6 литра. По-високата мощност е резултат освен от повишения работен обем при новия двигател, също и от повишената компресия, от новата система за директно впръскване на горивото и променливото отваряне и затваряне на клапаните.
 
 
Новият двигател работи със стандартния безоловен бензин с октаново число 95, но разбира се може да ползва и бензин с по-високо октаново число.
 
Втората новина е малък двигател Kappa с три цилиндъра и обем от 1.0 литър. Този двигател се монтира в европейския модел i10 преминал през фейслифт, като има максимална мощност 68 к.с. (51 kW). Този двигател ще има и версия с турбина, чиято мощност ще е 109 к.с. (81 kW), като ще бъде на пазара от 2012 година.
 
По същото време в серийно производство ще влезе и новият четирицилиндров двигател 1.2 Turbo от семейство Kappa. Мощността му ще бъде между 130 и 140 к.с.
0 от 500
  • #42
    1 rate up comment 3 rate down comment
    passatora ( преди 15 години )
    Ma momci neznam kvo sporite kakvoto i da izmislqt koreicite nezabravqite ,4e e razraboteno v germaniq!A i kvo i da mi kajete ne bix si kupil kola s po malka kubatura ot 1.8 kva 6te da e tq!
  • #41
    1 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Тоя мотор на Фолксваген, който има максимална мощност при 4800 об/мин, познайте колко ще живее. Да, познахте - почти колкото дизелов мотор. Аз винаги съм признавал Фолксваген за фирма, която произвежда най-добрите мотори в света и това е поне от 25 години насам. Техните мотори при еднаква мощност дават по-добро ускорение и доускорение при еднакво тегло на автомобилите. Винаги съм се чудел на това, макар да не съм техен привърженик. Напротив, не обичам голфаджиите и тия, които имат Фауве.
  • #40
    1 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    LEXUS, изказваш се отново неподготвен. Фолксваген винаги са били водещи в автомобилостроенето, а Японците в мотостроенето. От там идват и супер форсираните им мотори, които реално почти никаква работа не вършат, заради ниския си въртящ момент при ниски и средни обороти.
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Momche,pomisli malko i kaji,japonskite koli pri kakvi oboroti vadyat tazi moshnost i koi dvigatel shte se iznosi po burzo
  • #38
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Aaaa ( преди 15 години )
    Търсят място сред висшия клас. Мирише ми на копие на S-class. Нещо много са взели от Мерцедес май!
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    ili, няма защо да ме репликираш. Всички знаем безсилието на германците да извадят много мощност от малко обем.Само турбото ги спасява, но така всеки знае.Фолксваген са 1000 години след модерните технологии.До 2010/тази година/ предлагаха 1.4 с 80 коня, стандарт от 90-та година при японците, до 2010 Фолксваген предлагаше уникално морално остарелия също така 1.6 102 коня, при това го монтираха дори на Ауди, уникаааално зле. Японците още 80-те години правеха 1.6 с над 130 коня двувалки.
  • #36
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За какъв голф говорите!Този 1.4 е базов от голф 3...!!!!! точно така,не е грешка!Киата го прави за смях голфчето.А колко губи отт цената една кола по скъпа с 3660 евро сам си направи сметка,*** нещастен!
  • #35
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Lexus,pak li se poyavi da pishesh gluposti.I sushto taka ne govori,shtom ne znaesh zashto nemcite slagat turbo
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хюндай са най-качествените автомобили според DEKRA - Германия. След това са всички японски и едва тогава Мерцедес и БМВ, така че по-добре немските марки да вземат да прекопират малко от качеството на хюндая. То само с изкуствено напомпан имидж не става. На лъжата краката са къси.
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Не е вярно, на КИА 1.4 моторът е 109 коня!Корейците показват способности да извлекат висока мощност от малък обем без турбо. Това е най-мощният атмосферен 1.4 на пазара в момента. Фолксваген, на другия фронт, продължава да ни мъчи със слаби базови двигатели, след пълната издънка на 1.4 с 86 коня, сега е този 1.2 с 86 коня, но турбо. Знаем ,че немците без турбо и компресор са безсилни да произведат мощен двигател от малък обем. Нека си говорим истините.