IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley каза НЕ на дизелите

Franz-Josef Paefgen: Отказваме се от дизелите, защото няма да се продават в САЩ и Япония.

Bentley каза НЕ на дизелите

Докато повечето автомобилни компании предлагат все повече дизелови двигатели за своите модели, Bentley прави точно обратното, заявявайки, че дизелите нямат място в моделната гама на компанията.

Изпълнителния директор на Bentley Franz-Josef Paefgen поясни, че са били проведени тестове с впечатляващи дизелови двигатели, които обаче няма да намерят приложение при моделите на Bentley. Причината е че търсенето на подобни возила на едни от ключовите пазари на марката, като САЩ, Япония и Китай, би било незначително.

Като причина се изтъкват и все по-суровите еконорми, които според Paefgen ще направят големите дизели нерентабилни.

Franz-Josef Paefgen добави още, че вместо дизелови двигатели, Bentley ще пусне по-ефективни бензинови агрегати. Един от тях ще бъде 4.0-литров V8, предназначен за Continental GT 2011.
0 от 500
  • #124
    2 rate up comment 14 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Това са все още нови мотори (бензинови, с турбо в ниските обороти) за да можем широко да ги коментираме и да имаме достатъчно опит с тях. Аз все още не съм карал такъв, а трябва да покарам поне 10-тина хил. км. за да кажа нещо. Като се знае, че повечето коли в България са втора употреба, нали се сещаш кога аудиторията тук ще има поглед върху тези двигатели. Повечето тук твърдят, че дизелът тракал и хвърлял сажди, бил муден, което говори, че не се карали дизел по-нов от 10 години.
  • #123
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    С дизела ще имаш 1500-2000 оборота с почти максимален въртящ момент, докато с турбо бензиновият мотор двойно повече! Представяш ли си. Ти превключваш два пъти с дизела, а аз все още увеличавам оборотите! Имам и трансмисия с двоен съединител. Въртящият ми момент е колкото твоя и то в голям оборотен диапазон. Не, не, не! Никога дизел!
  • #122
    16 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И колко коня вади 6 цилиндров дизел с турбо, щото без турбо просто няма, щото е толкова тромав, че може да си изхвърлиш ключовете през прозореца преди да заспиш. Е? Колко коня, удавен в нафта идват от V6 дизел и колко коня от V6 бензин БЕЗ ТУРБО,А от V6 бензин S TURBO колко коня идват?Какъв самолет, какъв дизел... и Бентли. Ти виждал ли си Бентли дизел?Смешна работа.
  • #121
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    Погледни клипчетата на пича с дизеловата Алфа. Те са близо 70. Виж кога дизелът дърпа и кога изостава. направи си сам извода. ПОне момчето е маниак на тема драг и не крие пораженията си.
  • #120
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    Ето ти тунингован дизел на Алфа 166 срещу тунингован бензинов мотор на Фиеста...от амнайста година:
  • #119
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    А ти карал ли си новите турбобензинови мотори с променлива фаза на газоразпределението, нискоинертни ротори или такива с променлива геометрия и директно впръскване? и какво ще представляват всички тия технологии, ако се сложат на един V10 на Dodge Viper?
  • #118
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всеки който плюе по дизела просто не е карал 6-цилиндров дизел или по-голям. 6-те цилиндъра съчетани с турбо с променлива геометрия правят от дизела такъв самолет, че след това всеки бензин се усеща като бавен и тромав. За разхода няма смисъл да говорим. То се знае...
  • #117
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    И още нещо. Ако си следил WTCC миналата година, няма начин да не си обърнал внимание на това, че BMW с бензиновите мотори протестираха срещу правилата и това доведе до тяхната промяна. Бе добавено допълнително тегло към дизеловите автомобили. И това не е, защото дизелът е по-добър, а защото правилата бяха такива.
  • #116
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    Надявам се си гледал състезанията от Ф1 миналата година и си видял, как конвенционалното задвижване бе с класа над хибридното, въпреки, че хибридното се ползваше от най-могъщите отбори като Ферари, Макларън и Рено!Това доказва само едно. Спортът и светът нямат нужда от хибриди. Там всичко бе уравновесено - теглото бе едно и също, което доведе до по-висок център на тежестта при хибридите, а от там и до по-лошо поведение в завоите. Това бе фатално за новите технологии!
  • #115
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    Ами отговорът за Льо Ман и WTCC е много ***. Такива са правилата! Ако всичко се ограничи до кубатура, еднакво налягане на турбокомпресора и тегло, дизелът ще овяхне и то с много! Всичко е реклама и опит за екологизация на състезанията. Не случайно във Ф1 въведоха хибридни системи миналата година, макар тая по общо съгласие между отборите, да не ги ползваха. Догодина ще ги ползват. Не, че е нужно. Просто такива са правилата.