IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley каза НЕ на дизелите

Franz-Josef Paefgen: Отказваме се от дизелите, защото няма да се продават в САЩ и Япония.

Bentley каза НЕ на дизелите

Докато повечето автомобилни компании предлагат все повече дизелови двигатели за своите модели, Bentley прави точно обратното, заявявайки, че дизелите нямат място в моделната гама на компанията.

Изпълнителния директор на Bentley Franz-Josef Paefgen поясни, че са били проведени тестове с впечатляващи дизелови двигатели, които обаче няма да намерят приложение при моделите на Bentley. Причината е че търсенето на подобни возила на едни от ключовите пазари на марката, като САЩ, Япония и Китай, би било незначително.

Като причина се изтъкват и все по-суровите еконорми, които според Paefgen ще направят големите дизели нерентабилни.

Franz-Josef Paefgen добави още, че вместо дизелови двигатели, Bentley ще пусне по-ефективни бензинови агрегати. Един от тях ще бъде 4.0-литров V8, предназначен за Continental GT 2011.
0 от 500
  • #154
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като говорите за надежност, вижте кои двигатели печелят Дакар и Льо Ман. Бензиновият бавно, но сигурно загива. Ф1 е опитно поле за нови технологии, но и там моторите са най-неразвитата част от автомобила.
  • #153
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Така е, ама все си мисля, че има известна разлика от сегашните двигатели и тези в началото на 20-ти век :P. Идеята ми беше за традициите и за това че все пак компаниите гледат да си съкратят разходите по-всички възможни начини дори това да е в разрез с тези традиции. Например много по-скъпо ще е дори и за компания като Ролс Ройс да правят собствени модерни автомобилни двигатели и вместо това използват двигатели на компанията "майка" БМВ (в което не виждам нищо лошо).
  • #152
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Веселин ( преди 15 години )
    Ми те и БМВ някога са правели двигатели за самолети ;)
  • #151
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Зато и почти не се среща при спортни автомобили, където се търси максимално олектяване на материалите. И да ферари, мазерати, и РолсРойс никога няма да имат дизели, но тука говорим и за традиции.. Въпреки че е парадоксално РолсРойс например да правят двигатели за самолети, а в техните коли да се използват БМВ двигатели.
  • #150
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Lexus, ти си голям кон с капаци! Качвал ли си се въобще на автомобил с модерен дизелов двигател! Говориш ми за лукс и скорост.. ми най-луксозните и яхти от типа "high performance" са с дизелови двигатели. Модерен дизелов двигател е много по сложен и скъп като конструкция от същият бензинов аналог. От екологична гледна точка, запитай се защо в Европа, континетът с най-строги екологични изиксвания се продават повече дизели?Единсвеният недостатък на дизеловият дв. е че е по тежък като конструкция
  • #149
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Веселин ( преди 15 години )
    повярвай ми не тежи, просто петролните компании нямат изгода от него и ще го задържат възможно най-дълго време.
  • #148
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    Човек, това нещо тежи. Не е проблемът само в мощността, а и в поведението на пътя и удоволствието от шофирането. Ако навсякъде има магистрали като в Германия, може и с атомни реактори да караме в багажника.
  • #147
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Fear Of The Dark ( преди 15 години )
    През 2011 всички отбори ще имат тая система, така, че няма да може да се направи разлика.
  • #146
    3 rate up comment 10 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Донякъде си прав. Но Койота направиха бензиновия хибрид за САЩ. Така този хибрид има аналогичен разход на дизелов автомобил, а е приложим за настройките на американския купувач. Макар и хибридът да излиза много по-скъпо от дизелов автомобил, но САЩ въведоха сериозни облекчения за хибриди. Сторого погледнато, един хибрид не икономисва нищо, защото го взема още с по-високата цена на автомобила. В градското движение хибридът е по-икономичен, но на дълъг път дизелът го бие.
  • #145
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Веселин ( преди 15 години )
    След време като вкарат голите с водородни горивни клетки които генерират огромна мощност във формата на ел.енергия и загранват електродвигател/и ще видите как всичките тези ДВГ бракми ще дишат само дима на електрическия двигател, който е в пъти повече във всички отношения като например въртящ момент които е константен и е огромен за раазлика от разхлопаните двг които са морално остаряли още преди десетилетия :)