IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley каза НЕ на дизелите

Franz-Josef Paefgen: Отказваме се от дизелите, защото няма да се продават в САЩ и Япония.

Bentley каза НЕ на дизелите

Докато повечето автомобилни компании предлагат все повече дизелови двигатели за своите модели, Bentley прави точно обратното, заявявайки, че дизелите нямат място в моделната гама на компанията.

Изпълнителния директор на Bentley Franz-Josef Paefgen поясни, че са били проведени тестове с впечатляващи дизелови двигатели, които обаче няма да намерят приложение при моделите на Bentley. Причината е че търсенето на подобни возила на едни от ключовите пазари на марката, като САЩ, Япония и Китай, би било незначително.

Като причина се изтъкват и все по-суровите еконорми, които според Paefgen ще направят големите дизели нерентабилни.

Franz-Josef Paefgen добави още, че вместо дизелови двигатели, Bentley ще пусне по-ефективни бензинови агрегати. Един от тях ще бъде 4.0-литров V8, предназначен за Continental GT 2011.
0 от 500
  • #134
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    За градско и за жена е супер,но иначе не.Лично мнение без да ангажирам никой.Не си падам по автоматици.Имах една Хонда ЦР-В автоматик и ми бяха казали,че който се качи на автоматик не мисли повече са ръчка.Да ама мен не успя да ме грабне.Единствено жената много се кефеше,че няма да сменя скорости,а само газ-спирачка. :)
  • #133
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Американците почнаха да се усещат и дизела все повече взе да навлиза при тях.Цялата работа беше,че бензина им е евтин и хич не им пука колко гори,какво гори и колко наливат в резервоара.Нещата започнаха малко от малко да стават други,кризата ги удари и взеха да мислят по-прагматично,като европейците.Има и друг момент.Американците са консервативни.Понеже баща му и дядо му са карали бензинов пикап 5+ л. Това ще кара и сина им.Ама че пикапа харчел колкото една ГАЗ-ка и че в 90% от времето за шофиране го кара празен и си вози само *** до близкия хипермаркет го боли фара.Същата кола взема и на жена си,за да води децата на училище...Не знам,но е доста нерационално и доста егоистично да ги правиш тези неща след като се знае за голямото замърсшване и изчерпване на световните запаси от петрол.Най строгите еко норми са в Европа.Нали никой не си мисли,че ако дизелите бяха много замърсяващи нямаще да ги спрат.
  • #132
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какво ще кажеш за бензин автоматик?
  • #131
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Ръчкаш,натискаш,пилиш гуми,високи обороти,завои с вратите на пред и т.н.Кеф голям.За в града и на къси разтояния е готино с бензинка.За дизела мога да кажа,че е предимно кола,която да ти върши работа.Товарно животно на което колкото и багаж да туриш,каквото и ремарке да сложиш няма проблеми.Много по-приятен за каране на дълги разстояния.Вкарваш 6-та и караш много километри без да си помислиш за смяна.Изпреваярванията са просто удоволствие.Няма да смъкваш 1-2 предавки и да даваш яко газ,а просто настъпваш десния *** и многото нютон метри те изстрелват.Така,че извода е на кой каквото по би му вършило работа това да си вземе без да плюе другата технология.Бентли не слагат дизел защото са собственост на Фолксваген и могат да си го позволят,а не толкова,че видите ли клиентите не искали.Те и Порше преди време нямаха кола с 4 врати,а камо ли СУВ,Субару не искаха да чуят за дизел,МБ не правеха малки масовки и нямаха А и Б клас,а БМВ бягаха от турбото на бензиновите си агрегати като дявол от тамян,ама както виждате всичко се променя.Който не се променя изпада от играта и го глътват по-големите и гъвкави компании...
  • #130
    4 rate up comment 12 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Самият факт, че при леките автомобили в Европа се продават повече дизели отколкото бензини е красноречив! Но просто американският пазар е много по-голям и там има друго мислене и други традиции.
  • #129
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Ей голям спор се разрази бензин срещу дизел малко,като това дали кокошката или яйцето е първо.А не се ли сетихте,че щом ги има двете технологии и се продават значи са добри?Всяка си има преимущества и недостатъци.Понеже едната ми кола е бензин,а другата дизел мога да направя точно сравнение и да бъда безпристрастен.В началото на коментарите казах,че съм фен и на двете технологии без да съм заслепен казвайки само бензин или само дизел.Започвам с бензина.Това е кола предимно за кеф.
  • #128
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А това, че нашата нафта за никакъв х.. не става е съвсем друга тема. Има поне три пъти повече сяра от нафтата в западна Европа. Който е карал навън знае...
  • #127
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LEXUS, виждам, че с доста неща си наясно, но и с доста не си! Последните поколения комън-рейли правят по 7-8 впръсквания на един такт!Всичко изгаря, всичко! А и ДПФ филтрите улавят и най-малките частици. Ти не гледай старите раздрънкани печки. За последните године дизелът изпревари много бензина в развитието си! Просто виж световните тенденции като съотношение бензин-дизел в продажбите преди 20 години и сега.
  • #126
    4 rate up comment 9 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Когато си купиш една "масовка и тракаща еднодневка като Мерцедес" с "250-300 удавени в нафта коне" ела пак да пишеш тук. Ти наистина не знаеш какво говориш! Коментираш неща, които не си виждал и през крив макарон. Май и бензиностанция не си виждал,щом твърдиш, че ще зареждаш до някой ТИР, които зареждат на специални колонки с голям дебит. Показваш и комплекси с твърдението, че щяло да те е срам да зареждаш дизел. Много български милионери умират от срам, да знаеш, затова са си взели шовьори :)
  • #125
    2 rate up comment 14 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Хе-хе, нещо започна да разказваш басни. Карал съм и дизели без турбо. До преди 7-8 години на пазара имаше баничарки с дизели без турбо и не вървяха зле. По-скоро проблемът беше, че не бяха толкова икономични като тези с турбо, защото бяха все големи обеми - поне 1.9, докато турбо вариантите, които ги заменят - 1.5 и 1.6 и при това с по-голяма мощност и въртящ момент, съответно се подава газ по-кротко и става още по-икономично.