IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley каза НЕ на дизелите

Franz-Josef Paefgen: Отказваме се от дизелите, защото няма да се продават в САЩ и Япония.

Bentley каза НЕ на дизелите

Докато повечето автомобилни компании предлагат все повече дизелови двигатели за своите модели, Bentley прави точно обратното, заявявайки, че дизелите нямат място в моделната гама на компанията.

Изпълнителния директор на Bentley Franz-Josef Paefgen поясни, че са били проведени тестове с впечатляващи дизелови двигатели, които обаче няма да намерят приложение при моделите на Bentley. Причината е че търсенето на подобни возила на едни от ключовите пазари на марката, като САЩ, Япония и Китай, би било незначително.

Като причина се изтъкват и все по-суровите еконорми, които според Paefgen ще направят големите дизели нерентабилни.

Franz-Josef Paefgen добави още, че вместо дизелови двигатели, Bentley ще пусне по-ефективни бензинови агрегати. Един от тях ще бъде 4.0-литров V8, предназначен за Continental GT 2011.
0 от 500
  • #114
    4 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    А и как да му сложат дизел на Бентли ,който да е конкурентен на V8 бензиновия??? Колко коня е най-мощният сериен V8 дизел и колко тежи на предната ос? Много елементарно нещо хвалите дизела. Защо не си зададете логичните въпроси, не само че трака и вибрира много повече всравнение с бензинов двигател, дизелът въпреки турбото изкарва малко коне от кубатура и тежи повече на предната ос, което е крайно нежелано. А и замърсява много повече от бензина, и е срамота Бентли да зарежда дизел.
  • #113
    4 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Бентли и Ролс-Ройс са много висока класа автомобили.Който си ги купува не пести от гориво. А по-чистото гориво е бензин-по-леки , по-мощни и по-динамични и бързи са бензиновите двигатели.По-чисти емисии имат,по-тихи са, изцяло по-интелигентен начин на работа имат и подобават на висша класа автомобил. За масовки като Мерцедес и Ауди, където масовият вкус владее има дизели, но във висшия клас на Бентли -НЕ, те самите са го казали!А и в САЩ никой не купува дизел, особено пък на Бентли!Хибрид-ДА
  • #112
    2 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Какво значи премиум,какво значи лускозни в твоите очи,знаеш ли,че е много различно в очите на клиентите на Ролс-Ройс и Бентли,за тях твоите премиум и лускозни марки като Ауди и Мерцедес са масови евтини,тракащи дизелови еднодневки.За тях премиум и лукс означава Ролс-Ройс,Бентли,а не разни масовки дизелчета с по има-няма 250-300 удавени в нафта коне и срама да сипваш дизел на бензиностанцията редом с някой евтин дизелов Голф или ТИР.
  • #111
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Аз пак ще питам като за по-слаборазбиращи! В момента-дата 18 септември 2010 година има ли дизелов хибрид в продажба?? Плановете на Пежо не ме интересуват, те имат планове за дизелов хибрид от 7 години, но резултати нямат. Продукт на пазара нямат! От всичките им проблеми, един е много важен-дизелов хибрид е много скъп и слабо-продаваем, една от причините да бавят дизеловите хибриди е цената,не могат да свалят цената, а и дизелът замърсява, та дори като хибрид.Факт-Няма дизелови хибриди в продажба
  • #110
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ти не прочете ли от Тойота ,че окачването влиза в пълната гаранция от 5 години?? Пак ли да ти дам линка на Тойота??Ти само бърбориш, айде дай да видим документ, който да подкрепи думите ти, шофьорче!ОКАЧВАНЕТО ВЛИЗА В 5 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ НА ТОЙОТА!ТОВА Е ПОТВЪРДЕНО ОТ ОФИЦИАЛНИТЕ ДОКУМЕНТИ НА ТОЙОТА СЛЕД 01.01.2010 ГОДИНА.Кога ШЕФОВЕТЕ ТИ са купували Авенсиса??Ако е преди 01.01.2010 значи е с 3 години гаранция, което пак е много добра гаранция-пълна, включително окачване! Акумулаторът е консуматив
  • #109
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Гаранцията е пълна, съединителят при всички гаранции на всички марки в света е консуматив. Ти правиш ли се , или наистина си толкова ***. Извинявай,че вече почвам да обиждам! Но ти си представителна извадка на шофор на слижебна кола, който е предубеден към дадена марка и плюе само за спорта. Какво пише на официалния сайт е важно,а не какво казваш ти! Копирай страницата, защото иначе само празни приказки от теб. Аз ти дадох страницата на Тойота.Ти коя по-официална страница ще копираш?Айде копирай
  • #108
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Спокойно като се изчерпят нефтените находища на света,тогава ще минем/минат хората на ток да карат колите си.А тогава какво ли ше пишем на ФОРД батерията издържа повече от на Сузуки и тем подобни.Човек сам си решава какво да кара аз карам бензинова кола аз доволен,баща ми дизел и той доволен.
  • #107
    5 rate up comment 3 rate down comment
    ДЕТЕЛИН ( преди 15 години )
    ЦЕЛИЯ СВЯТ ЩЕ СЕ ОТКАЖЕ ОТ ДИЗЕЛИТЕ и РЪЧНИТЕ СКОРОСТИ - само ние, простия български народ НИКОГА !!!
  • #106
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Отворен,нали гаранцията беше пълна...?Сега съединителя стана консуматив,аааааааа май нещо биеш отбой.Защото аз ще копирам страницата на гаранционните ограничения на Авенсиса,да видим какво ще кажеш тогава и за окачването и за акумулатора и не беше само това,със сигурност.Аз поне знам какво съм видял на реално купена нова кола.Имаше ограничение и за помощните агрегати.Можеш после да отидеш при вносителя на смешната ти марка и да им дадеш да си избършат задниците с това което ще ти пратя.
  • #105
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Falco ( преди 15 години )
    А ти какво ще кажеш за f1.Там дизели няма,или сериите nascar или WRC.....Нафтата си е за печката,а и дори един дизелов мотор да има същите характеристики като бензиновия,удоволствието от високите обороти не може да се замени с нишо.