IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ADAC Статистика на повредите 2009

Най-големият автомобилен клуб в Европа, ADAC публикува статистиката на повредите за 2009 година.

ADAC Статистика на повредите 2009


В три автомобилни категории Mercedes е на върха. Другите немски производители също на челни места.

При най-малките на първо място е Citroën C1, който е технологичен близнак с Peugeot 107 и Toyota Aygo. Зад него са Fiat Panda и VW Fox. Незадоволителна е оценката на Chevrolet Matiz (Spark) за години на производство 2008 и 2009 г.

В категорията "малки автомобили" най-добре се представя Mini. Плътно зад него са Ford Fusion и Mitsubishi Colt. Fiat Punto е по-назад в класацията, но оценката му е "добър".

В ниския среден клас печели Mercedes B-клас. Следват Audi A3 и BMW 1. Peugeot 307 е последен в тази категория, но оценките му са добри до задоволителни.

В средния клас и високия среден клас доминира отново Mercedes – тук със C-клас. Всяка от включените в класацията общо 6 производствени години получава максималната оценка "Sehr gut". BMW 3 и Audi A6 следват на второ и трето място.

В категорията спортни/кабрио автомобили участват само 4 автомобила. Тук отново печели Mercedes с моделите SLK и CLK. Peugeot 207 CC също се качва на стълбичката с победителите.



При SUV автомобилите победата отива в Бавария. BMW X3 се класира преди по-големия си брат BMW X5. Третото място е за Nissan Qashqai. Всички автомобили получават "Sehr gut" за всички години на производство, с които участват. В дъното на класацията на голяма дистанция ADAC поставя Toyota RAV4 и Hyundai Tucson.

При вановете най-добри резултати постига Citroën C4/Xsara Picasso. Opel Zafira и Renault Kangoo дават разочароващи стойности. При най-големите ванове приза се пада на VW Sharan и технологичния му близнак Seat Alhambra, но в тази категория за първо място са достатъчни "добри" до "задоволителни" оценки. Ford Transit е последен тук.

Статистиката на ADAC се отнася до 1-6 годиши автомобили. Най-често срещаните проблеми, както и миналата година, са причинени от отказала електроника (40,8%), повреди в запалването (10,8%). Проблемите в двигателите със 7,6% се оказват доста редки.

Всички подробности, но на немски.
0 от 500
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    BGRS, много си прав и запознат. Превключвателя на фаровете при Мерцедес си дефектира по норматив. Точен въпрос му зададе,браво! Мерцедес отдавна не са здрави коли.
  • #44
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Знаеш ли. За тия пари можех да си взема и S или Е класа на хиляда години, но заслужава ли си? Цена от 15-20 хиляди и сега е нормална за нов автомобил. На много хора съм обещавал, като се счупи Форда да им се обадя, но 4 години все още чакат. Ще има да почакат, като гледам статистиките. Странни птици има в тоя сайт. Мерцедес, та Мерцедес. А би ли ми казал, колко струва превключвателя за фаровете ти?
  • #43
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Benz ( преди 14 години )
    някакъв *** си е купил форд и се опитва да убеди не някой друг,а себе си,че не се е нашил като магаре.Колкото и да кълве пред компютъра,Форд ще си остане второразрядна фирмичка за бедни ***
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Ти да не си наследникът на Ванга? Някой да е казал, че Фиеста е най-добра, защото е на първо място по продажби? Точно оня ден четох, че за първото тримесичие са с 3 милиарда печалба. За сравнение, ФИАТ, дето имат уж толкова иновации са на загуба, искайки да продават 6 милиона автомобила след няколко години. Е как да стане това? Без пари ли ще ги продават?
  • #41
    1 rate up comment 7 rate down comment
    зарко ( преди 14 години )
    няма да има какво да пишеш скоро,защото смешната фиеста следващото римесечие няма да е ноер едно,дори и номер две няма да е,а за моторите на Форд има вицове..:))) най-любимите ми са за нафтовите им *** на PSA,с конструктиваната недомислица по смазването на компресора.Да си говорим за Форд де...:))) много са жалка фирмичка и все повече изпада!
  • #40
    2 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Не ме интересува. Форд никога не са имали икономични модели, така, че не може да ми накривиш на шапката. Никога не са имали и най-добрите мотори. Това, което са имали и имат, са най-добрите окачвания. Сега обаче нещата се променят. Освен най-добрите окачвания, те вече имат и най-икономичните бензинови и дизелови мотори. А освен всичко останало, Форд имат и 3 милиарда печалба за първото тримесечие. Най-продавани са в Европа. Предлагат и най-добрият модел на пазара - Форд Фиеста. Мога да пиша още.
  • #39
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Treo ( преди 14 години )
    и аз четох за теста на това Polo с 3.3 л. на 100 км. преди няколко броя,голяма излагация!Тотално разминаване с действителния разход.Това си е гаф!
  • #38
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Abe nekadyrnici! Zashto ne si lqgate da spite? Ne se li vijdate, kolko ste smeshni s izkazvaniqta si?
  • #37
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе откъде извадиха тази статистика.Имам я от списание Ал Воланте.ит.от миналия месец.На първо място е Порше ,какъв Мерцедес ги гони.Колите са наистина разделени по години,но и по минати километри.Немските коли са доста назад.В началото са повечето Японски коли.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Куга на челните места,яяяяяяя...?!Като гледам дизеловите SUV е последна,не първа.А в бензиновите дори не е попаднала в десятката,ха ха...:))) доста е зле!