IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи нов хибрид

Моделът 225xe има 224 к.с., харчи 2 литра на 100 км.

BMW представи нов хибрид

Нов хибриден модел представи германската компания BMW. Автомобилът е базиран на 2-Series Active Tourer, като батериите му могат да бъдат зареждани в електрическата мрежа.
BMW представи нов хибрид
BMW 225xe, каквото е наименованието на модела, представлява най-новата модификация на първия в историята на марката автомобил с предно предаване - 2-Series Active Tourer.

Хибридният агрегат е съставен от 1,5-литровия TwinPower Turbo двигател с три цилиндъра, електродвигател и комплект литиево-йонни батерии.

Бензиновият двигател, развиващ 136 к.с. и 220 Нм, задвижва предните колела, докато електрическият мотор с 88 к.с. и 165 Нм е поставен на задния мост. Тази конфигурация подсигурява задвижване към всички колела, предоставяйки на модела обща мощност от 224 к.с. и максимален въртящ момент от 385 Нм.
BMW представи нов хибрид
На електрическа енергия пробегът достига 41 км., като в този режим максималната скорост е 125 км/час. При пълна мощност ускорението от 0 до 100 км/час отнема 6,7 секунди, а максималната скорост достига 202 км/час. Средният разход на гориво е в рамките на 2,0 - 2,1 л/100 км, сочи официалната информация от BMW.

Зареждането на батериите в стандартен електрически контакт отнема около 3 часа и 15 минути. Налично е и бързо зарядно, при което времето се свежда до малко над 2 часа.

Хибридът BMW 225xe ще бъде наличен на пазара по-късно тази година. Цените на модела в Германия започват от 37 800 евро. 

Снимки: BMW

0 от 500
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BRAT ( преди 8 години )
    То бива хейтърщина, ама някой хора направо се оливате с глупости! Ще каже човек, че само нови коли пазарувате и сте пробвали де що има за каране. Тъжната за повечето от вас истина е сте "second hand" експерти. Познавам доста хора с нови автомобили купувани от БГ и НИКОЙ от тях не се изкава толкова крайно, било то за немски, японски т.н. авотмобили. Щото за да изкараш пари за нова кола трябва интелект, а колкото повече интелкт имаш толкова по рядко се изказваш крайно като последната инстанция!
  • #62
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Triforce забележката ри не е умесна за новите модели,дори новата тройка мисля е най-просторна в класа си или поне в сръвнение с Мерцедес и Ауди..А гледам и на теб не са ти чужди правописните грешки, така че другия път не злобеи по чуждия правопис :)). "с 6 степен автоматик.." до тук са 2 !
  • #61
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Човека със старата немска кошница, казва на хората с хибриди и им обяснява що е това хибрид. Е нЕма такава идиотщина честно. Взе да олеква *** и обърна палачинката, че тези, които имат хибриди се били набутали. То бива да си ***, ама чак пък толкова!Обяснява, че технологията била скъпа, а не поглежда в сайта на Тойота за цените, а все си приказва заученото и прочетено от немската пропаганда. За пореден път се убеждавам, че феновете на немското са най-тъпите и нагли парчета. На пътя също.
  • #60
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    ""германска кола дето замърсява и трака като пълен контраст на високите технологии от Япония""Ти сериозно ли?Искаш да кажеш, че японците се развиват, а германците спят, така ли?БМВ за 5 години има 3 доработки само на 8-степенната си кутия. Дизеловите им мотори са невероятни, тихи и много мощни. Баща ми кара BMW F01 - 730 и то с 6 степен автоматик и е 6 точки, а не мога да си представя едно 730xd модел 2014-2015.Единствената ми забележка към БМВ е, че е малко по-тясно от Ауди или Мерцедес.
  • #59
    2 rate up comment 6 rate down comment
    от ПФФФ ( преди 8 години )
    Нещо бъркате човека! Нито имам голф при това 13 годишен. Имам германска кола на 6 години- Дизел. Тоя с голфа го търсете другаде. А за хибридите- скъпа технология с много минуси все още. Развива се вярно. А до Начко - точно за това питах каква караш, караш Хибрид и затова си толкова облъчен. Набутал си се веднъж и не си признаваш.
  • #58
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До анонимния тъпан ( преди 8 години )
    Анонимен циркаджия хХахаха умееш да развеселяваш хората.***
  • #57
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мърлящина е да си купи някой нискотехнологична като правило германска кола дето замърсява и трака като пълен контраст на високите технологии от Япония откъдето можеш да си вземеш кола с всякакво модерно задвижване, тиха, мощна,екологична и интелигентна.Пълна противоположност на ганъовските еснафски германски коли. И мърлящина е да форсираш голф или пасат все едно е някъв суперкар,а то сдвигател като в шкода. Айде по-сериозно.
  • #56
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На пластмасов жабок прилича Порше, точно като жабок е. Както и новия мерцедес c63 грозника, точно като сапунерка е. А аеродинамичните и красиви хибриди на Тойота и Лексус са недостижимо изкуство за германския дърводелец точно както недостижимо за него е и технологията на японеца.
  • #55
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    И отстъпка мога да си договоря винаги преди тест или след тест дори месеци преди теста..,понеже ползвам услугите на сервиза им отдавна,нз от каде си,но ние от провинцията ползваме и предимствата на по-малките градове...
  • #54
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Ммм ( преди 8 години )
    2ри който ползвам предимно градско и задалжително бензин...Понеже съвременните дизели не им деиства здравословно нашата нафта и продължително градско най-вече на дпф. А нов не сам копувал и най- вероятно няма и да го няправя докато в германия автомобил под 2 год.на около 30 хлд.км. струва с 25-30% под първонячалната си цена...и следващия пак ще е немски и пак ще е мощен и няма да прилича на пласмосов жябок на който най-красивата част е синя табелка "hibrid"