IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи нов хибрид

Моделът 225xe има 224 к.с., харчи 2 литра на 100 км.

BMW представи нов хибрид

Нов хибриден модел представи германската компания BMW. Автомобилът е базиран на 2-Series Active Tourer, като батериите му могат да бъдат зареждани в електрическата мрежа.
BMW представи нов хибрид
BMW 225xe, каквото е наименованието на модела, представлява най-новата модификация на първия в историята на марката автомобил с предно предаване - 2-Series Active Tourer.

Хибридният агрегат е съставен от 1,5-литровия TwinPower Turbo двигател с три цилиндъра, електродвигател и комплект литиево-йонни батерии.

Бензиновият двигател, развиващ 136 к.с. и 220 Нм, задвижва предните колела, докато електрическият мотор с 88 к.с. и 165 Нм е поставен на задния мост. Тази конфигурация подсигурява задвижване към всички колела, предоставяйки на модела обща мощност от 224 к.с. и максимален въртящ момент от 385 Нм.
BMW представи нов хибрид
На електрическа енергия пробегът достига 41 км., като в този режим максималната скорост е 125 км/час. При пълна мощност ускорението от 0 до 100 км/час отнема 6,7 секунди, а максималната скорост достига 202 км/час. Средният разход на гориво е в рамките на 2,0 - 2,1 л/100 км, сочи официалната информация от BMW.

Зареждането на батериите в стандартен електрически контакт отнема около 3 часа и 15 минути. Налично е и бързо зарядно, при което времето се свежда до малко над 2 часа.

Хибридът BMW 225xe ще бъде наличен на пазара по-късно тази година. Цените на модела в Германия започват от 37 800 евро. 

Снимки: BMW

0 от 500
  • #33
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Tи хибрид ли караш? Карал ли си? Еластичност = с пълна или празна батерия? Ами ако ти потрябва еластичност и батерията е празна> Какво правим , удряме сприрачки да се напълни батерията , и после ще изпреварим камиона пред нас ли? Я помисли за реалноста а не за сухите данни. Аман от промити мозъци
  • #32
    3 rate up comment 8 rate down comment
    пффф ( преди 8 години )
    тИ КЪДЕ ЖИВЕЕШ БЕ? хИБРИД ЛИ КАРАШ? А ТОЙОТА КОЛКО КОЛИ ПРОДАВА В ЕВРОПА ЗНАЕШ ЛИ? От кой модел на тойота да се заинтересува Европееца? Ако не са хибридите , които са малко или много интересни с какво да впечатлят. С дизайн ли? Разнообразие от двигатели? Виж Auris има 3 двигателя все куци коне.
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до: Иван ( преди 8 години )
    Разбираш от хибриди, колкото баба ти от ядрена физика!Хибридите били тромави и тежки?! Я погледни дали е така! Сравни теглата и ела пак да си говорим. После сравни еластичността на едните и другите и пак ела да си говорим. Чул си някой, че ги разправя тези небивалици и ги повтаряш, като папагал. ОК, да приемем, че на извънградско хибрида харчи, колкото дизелите, а в града какво става? Харчи двойно по-малко. Като ги усредним нещата и виждаш каква разлика в полза на хибрида се получава.
  • #30
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до: пффф ( преди 8 години )
    Добре де в Гейропа бедните и стиснати еврогейци карат канцерогеници. Хайде да те питам тогава, защо не продават никъде по света. Никой, никъде не им иска хубавите хибриди? А и за гейропа не си съвсем прав. Я виж Тойота колко хибриди продава. повече от 50 % от продадените им коли са хибриди. Защо за тях има пазар, а за хибридните вурстове няма?
  • #29
    3 rate up comment 5 rate down comment
    !!! ( преди 8 години )
    Тойота специално правят хибириди, защото това е единствения начин да се конkурират с другите производители...
  • #28
    1 rate up comment 7 rate down comment
    ПФФФ ( преди 8 години )
    Kaква технологична изосталост ми говориш, няма пари в хибридите, затова Европа не се интересува. Прочети малко и ще видиш че в световен мащаб хибридите са под 1% от продажбите. Хибриди се правят само за имидж и за сваляне на вредните емисии , защото всяка марка си им квота.
  • #27
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Начо Лежерния ( преди 8 години )
    "Тойота и ала бала, почнаха да правят хибриди защото един свестен дизел не могат да направят. "Тойота специално правят хибриди, заради ниските им емисии. Дизелите са доказазно канцерогенна технология. Затова в центровете на големите градове в Европа като Париж и Лондон налагат ограничения за дизелите, а за хибридите - не. Малко по малко и европейските производители се ориентират към хибридите, но поради технологината си изостаналост купуват технологии от азиатците.
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Начо Лежерния ( преди 8 години )
    "Добре, кой в Европа ще си купи хибрид при наличието на такива чудесни дизели- еластични, икономични и динамични. Хибрида е доказано, че става само за града."Точно така - хибриди за гражданите, дизели за ***, добре сте го илюстрирал, колега.
  • #25
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Иван ( преди 8 години )
    За дизелите си прав, а е верно че хибрида по разход на гориво на дълъг път не се различава от нормална кола с атмосферен мотор, даже е по тромава и тежка. А отделно не се купуват заради скъпата и сложна технология. За същите пари на хибрида взимаш - дизел с повече екстри по икономичен на дълъг път. Единствено зеленото самосъзнание ще се успокои ако си купиш хибрид, други плюсове за сега няма от него.
  • #24
    5 rate up comment 9 rate down comment
    пффф ( преди 8 години )
    Добре, кой в Европа ще си купи хибрид при наличието на такива чудесни дизели- еластични, икономични и динамични. Хибрида е доказано, че става само за града. Извънградско и на магистрала няма разлика с обикновена кола. Тойота и ала бала, почнаха да правят хибриди защото един свестен дизел не могат да направят. Вскичи купуват от евпейците- Митсубиши от VW и Пежо, Suziki oт VW, Тойота от БМВ, Мазда преди взимаше от Форд/Пежо.