IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи нов хибрид

Моделът 225xe има 224 к.с., харчи 2 литра на 100 км.

BMW представи нов хибрид

Нов хибриден модел представи германската компания BMW. Автомобилът е базиран на 2-Series Active Tourer, като батериите му могат да бъдат зареждани в електрическата мрежа.
BMW представи нов хибрид
BMW 225xe, каквото е наименованието на модела, представлява най-новата модификация на първия в историята на марката автомобил с предно предаване - 2-Series Active Tourer.

Хибридният агрегат е съставен от 1,5-литровия TwinPower Turbo двигател с три цилиндъра, електродвигател и комплект литиево-йонни батерии.

Бензиновият двигател, развиващ 136 к.с. и 220 Нм, задвижва предните колела, докато електрическият мотор с 88 к.с. и 165 Нм е поставен на задния мост. Тази конфигурация подсигурява задвижване към всички колела, предоставяйки на модела обща мощност от 224 к.с. и максимален въртящ момент от 385 Нм.
BMW представи нов хибрид
На електрическа енергия пробегът достига 41 км., като в този режим максималната скорост е 125 км/час. При пълна мощност ускорението от 0 до 100 км/час отнема 6,7 секунди, а максималната скорост достига 202 км/час. Средният разход на гориво е в рамките на 2,0 - 2,1 л/100 км, сочи официалната информация от BMW.

Зареждането на батериите в стандартен електрически контакт отнема около 3 часа и 15 минути. Налично е и бързо зарядно, при което времето се свежда до малко над 2 часа.

Хибридът BMW 225xe ще бъде наличен на пазара по-късно тази година. Цените на модела в Германия започват от 37 800 евро. 

Снимки: BMW

0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Има по-грозно БМВ от това и то е 1-ва серия, но съм съгласен, че и това е в топ класацията по грозота. На живо е още по-грозно. Някво късо и високо, а тези изцълкени фарове са направо потрес. Някой сигурно ще пита къде съм го видял. В Мянхен го видях преди 2 месеца без камуфлаж беше. Имаше само лепенки Test Wagen, a отзад табелка подобна на Приус на която пише Хибрид. Наистина на живо е доста зле. Дано поне техниката, като е от Тойота да е надеждна и немците да не са пипали там, че става зле!
  • #12
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Леко ( преди 8 години )
    Не се притеснявай за имиджа на марката, има хора за тази работа! Дали е грозно или хубаво, това е субектвино..нали така япончета или това важи само за Приус ?!
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те и ВАГените вадят хибриди с 1-2/100 разход, но на книга. В реалността и на тестовете харчат повече от нехибридните версии. Като гледам системата тук е като на i8, но с намалена мощност. ДВГ обаче е същото, а то е доста лакомо. След, като се изчерпи заряда на батерията започва да гори 7-8/100. Тук казват за разход 2/100. С пълна батерия и по някой нанадолнище може и да ги докара толкова. реално обаче няма да е под 4-5/100 със заредена батерия.
  • #10
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По-грозно БМВ от това няма. Прецакаха имиджа на марката с тая пералня дето би трябвало да е конглокент на Б-класа
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    ще им пише "Toyota" в огледалата задно виждане...и то за кратко
  • #8
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Хибридния ( преди 8 години )
    "Ще пише ли на шасито "Toyota - Moving Forward.."Няма как да пише, двигател, шаси, скорости, дизайн..всичко си е на БМВ, освен хибридна технология...а да се хвалиш, че с твоята технология, някой прави по-добър хибрид...някак си не е за хвалба...
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Супер машинка!Относно спора за Тойота, идеята е ясна. Приус е по-евтин, с предно предаване и за хора, на които не им се дават 20 бона отгоре и не искат да платят за по-висок клас + 4х4.Много добра стратегия от страна и на двете марки.Каквото и да си пишем тук, в двете фирми много добре знаят какво правят и на мен лично ми харесва идеята им!В новият приус ще има доста екстри от премиум автомобилите, дано и тук няма пропуски от екстри, които няма да описвам.
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    В града може и да се доближава до официалния разход но излезеш ли на магистралата просто забрави. Имаше изследване за хибридите на магистралата че там предимството им отпада.
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Браво на Тойота, че са им дали батериите и ел.двигателя и сега могът да се научат как се прави хибрид с такава мощност и разход колкото Приус! Както развиха "дизеловите" двигатели, защото до преди 15 г., никой не вярваше, че дизел може да се конглокира с бензин (освен разход), сега ще видим до къде може да се развият хибридите!
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Айдее, почна се 2 на 100.....Вагените харчат 3, тия 2....