IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи нов хибрид

Моделът 225xe има 224 к.с., харчи 2 литра на 100 км.

BMW представи нов хибрид

Нов хибриден модел представи германската компания BMW. Автомобилът е базиран на 2-Series Active Tourer, като батериите му могат да бъдат зареждани в електрическата мрежа.
BMW представи нов хибрид
BMW 225xe, каквото е наименованието на модела, представлява най-новата модификация на първия в историята на марката автомобил с предно предаване - 2-Series Active Tourer.

Хибридният агрегат е съставен от 1,5-литровия TwinPower Turbo двигател с три цилиндъра, електродвигател и комплект литиево-йонни батерии.

Бензиновият двигател, развиващ 136 к.с. и 220 Нм, задвижва предните колела, докато електрическият мотор с 88 к.с. и 165 Нм е поставен на задния мост. Тази конфигурация подсигурява задвижване към всички колела, предоставяйки на модела обща мощност от 224 к.с. и максимален въртящ момент от 385 Нм.
BMW представи нов хибрид
На електрическа енергия пробегът достига 41 км., като в този режим максималната скорост е 125 км/час. При пълна мощност ускорението от 0 до 100 км/час отнема 6,7 секунди, а максималната скорост достига 202 км/час. Средният разход на гориво е в рамките на 2,0 - 2,1 л/100 км, сочи официалната информация от BMW.

Зареждането на батериите в стандартен електрически контакт отнема около 3 часа и 15 минути. Налично е и бързо зарядно, при което времето се свежда до малко над 2 часа.

Хибридът BMW 225xe ще бъде наличен на пазара по-късно тази година. Цените на модела в Германия започват от 37 800 евро. 

Снимки: BMW

0 от 500
  • #53
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Мммм ( преди 8 години )
    Браво брат разгада ме не самсядал и не сам помирисвал нов автомобил може ли да си запиша час при теб за 1 боб или на каквото тампознаваш...ако 3000 лв.ти се вижда малка отстъпка това са почти 10%но ти си екстрасенс или кво..познаваш ги нещата колкото и от автомобили разбираш..да си купиш тази мърлящина и да се форсираш все едно е някъфф суперкар..И да позна до някяде нов автомобил не сам копувал,макарче подобна сапонерка мога да си позволя понеже така или иначе от няколко год.винаги имам и 2ри
  • #52
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: ммм ( преди 8 години )
    Другата ти лъжа е че си бил договорил солидна отстъпка.На хибридите не им правят почти никаква отстъпка,защото много се харчат.Цената се договаря след тест драйва,а не преди това.Ти изобщо нова кола не си помирисвал да купуваш,иначе щеше да го знаеш.Въпреки лъжите ти ще ти отговоря на въпроса.Аурис хибрида е по-евтин от дизеловите аналози,с повече екстри в базата,прекрасен eCVT,безшумен,а не тракалник,много евтина поддръжка,5г.безплатно обслужване,нисък данък най-надеждната техника и т.н.
  • #51
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до: ммм ( преди 8 години )
    Изобщо не си сядал в хибрид приятелю,а какво остава да си карал.Ако беше карал нямаше да ръсиш подобни простотии за батерията и за теглото.Първо батерията никога не се изпразва до край и винаги когато ти трябва ток черпиш от нея.Ако стигне минимума започва да се зарежда,Има 2 мотор-генератори колата,ако изобщо вдяваш какво значи това.единия винаги може да ти зарежда батерията,а другия да ти помага в ускорението.Аурис 1,6 дизел тежи 1435 кг.,а Аурис хибрид тежи 1420 кг.Кое е по-тежкото според теб
  • #50
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И в европа емисиите са доста по затегнати от САЩ.Ако не е така можеш ли да обясниш защо тогава в топ 3 на най-продаваните им модели са 3 пикапа?! -------------- Ти луд ли си бе господинчо. В Калифорния са най-строгите изисквания в екологията. Европа фиксира само емисиите,а не замърсителите от нафтата - сажди, окиси и т.н. При хибридите нпма сажди,няма филтри, серни окиси! Всичко е на прага на грешката на измервателнбния уред,защото са по-чисти и по-съвършени от тракащите дизели.
  • #49
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хибридите на Тойота са по-здрави от всички обикновени коли на другите марки.И нямат недостатъците на двете задвижвания,а примерно нямат стартер,нямат ремъци, скоростната кутия е много по опростена, много по-евтина поддръжка.А и харчат много по-малко. Доказано хибридите на Тойота са много по-икономични от обикновените коли.Безшумни са, икономични и екологични. Хибридите на Тойота са с еднакво тегло с дизелите на другите марки,така че не са по-тежки.Това е мит!Даже са по-леки от много модели.
  • #48
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    За мен си остават до голяма степен безмислени хибридите като цяло...или изцяло на ток или няма смисъл,хибрида има нищожно предимство в разхода но пък има недостатъците и на двете задвижвания.. въпреки всичко замарсява така или иначе има си двг,по-тежък е и при спада на заряда на батерията си е излишен товар, което си е минус и за управлението така или иначе... и т.н.
  • #47
    2 rate up comment 5 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Би ли споделил кое точно те накара да си купиш точно този хибрид,понеже преди 2 години бяхме на крачка от закопуването на такъв..,дори бях уговорил солидна отстъпка в цената... Но решаваща дума имаше приятелката ми понеже беше за нея основно ... ама седна вътре поогледа се и каза не нене...както и да е изкарахме я на тест и първото впечатление се потвърди и се отказахме така или иначе...
  • #46
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до Начо... ( преди 8 години )
    Начо с хибридите може и да си в час не споря..,но не ни пробутвай глупости за Щататите и Япония,че не карат дизел заради законодателни или даначни ограничения. Не карат дизел защото могат да си го позволят,и при нас бензина да е под 1 лв. и Ние няма да пипнем нафтата! И в европа емисийте са доста по затегнати от САЩ.Ако не е така можеш ли да обясниш защо тогава в топ 3 на най-продаваните им модели са 3 пикапа?!
  • #45
    7 rate up comment 4 rate down comment
    До е60 ( преди 8 години )
    Не е точно така, приятелю. Данните са публикувани в независимата европейска комисия по екология и транспорт и са заверени, съгласно приетите стандарти. БМВ и комисията посочват 2.1 - 2 л/100км и 11.8 квтч. Няма измама, друг е въпросът, че тия стойности са "лабораторни" и трудно постижими в реални условия, но са ФАКТ. И 5л./100км да гори пак е уникален резултат. Браво на БМВ.
  • #44
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    абе кво му обяснявате на тоя с гоуфа бе.то туй да не е тди помпа-дюза че да хване нещо от изпаренията.то туй сложна техника и чалгаджиите не е разбират.щом не е разбират значи не става.дайте им да слушат кондю и азис,да сърбат шкембе-чорба с много чесън и да карат стар тунингован слескиваген.сега селянина е в кръчмата.след малко като дойде ще видите вие какви хибриди ще ви даде.ама ха хибриди а,хахахаха