IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel разкри цените на новата Astra

Базовият модел с 3-цилиндров мотор стартира от 17 960 евро

Opel разкри цените на новата Astra

Само седмица, след като представи новото поколение на Astra компанията Opel разкри цените на своя бестселър. Моделът, който вече е наличен за поръчки в Германия, има стартова цена от 17 960 евро.
Opel разкри цените на новата Astra
Снимка: Opel

Сумата се отнася за базовата бензинова версия, която от Opel акцентират като най-икономичната в сегмента. Въпросният модел използва 1,0-литров двигател с три цилиндъра, който в случая е настроен да генерира 105 к.с. Във версия със стандартната ръчна кутия с 5 степени колата изисква средно по само 4,3 л/100 км (99 г/км СО2 емисии), а при опционалната автоматизирана скоростна кутия потреблението е с 0,1 литра по-ниско - 4,2 л/100 км при 96 г/км вредни СО2 емисии.

Дори по-икономичен и вероятно по-динамичен е моделът с новия "шептящ дизел". Той стартира в Германия от 20 260 евро, или с 650 евро по-малко от настоящата най-достъпна дизелова версия. Моторът с обем 1,6 литра предлага максимална мощност от 95 к.с. и има среден разход на гориво от 3,4 л/100 км, като ще бъде наличен и във версия със 136 к.с.

При пазарната си премиера моделът ще предлага бензинови и дизелови мотори с мощност от 95 до 150 к.с. Повече подробности за тях ще бъдат изнесени по време на публичната премиера във Франкфурт.

Сред опциите на последното поколение Astra присъстват новите и уникални за сегмента матрични фарове IntelliLux LED, струващи в Германия 1150 евро. Срещу 390 евро могат да бъдат поръчани ортопедични седалки, като списъкът с предложения включва още инфо-система IntelliLink, предна камера Opel Eye, системата за следене на лентата на движение и много др.

Още по темата:

Opel представи новата Astra

Тагове: opel astra
0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе и на 16 да се разделят, на вас какво ви пука? Гледайте си там трудно подвижните Тойоти и Нисани и не се занимавайте с коментари относно неща които не разбирате.
  • #21
    10 rate up comment 11 rate down comment
    ХА ХА ХА ( преди 8 години )
    Гледам безработните от рено.бг са се възбудили нещо! Че и оризарите дори, защо ли от некъв си "хлопел" или май виждат дебелия... като добре направена кола!
  • #20
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Исузу също им бяха дали сами да си произвеждат дизелите 1,5 и 1,7 и щом немския инженер ги пипна и ги о**** тотално. Когато Исузу им ги даваше готови нямаше проблем, но после проблемите станаха тотални. Въобще примерите са много за това, че немец пипне ли нещо от работещо го прави неработещо.
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До Анонимен ( преди 8 години )
    Дизелите дори на първите Инсигнии не са на Фиат. Базирани са на дизела на Фиат, но не се доставят от Фиат. Немския "индженер" е пипал по тях ама какво-що не се знае. Някои от дизелите са с PSG свещи по 400лв бройката, което не ми е известно да се ползва в нито един Фиат.
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До Анонимен ( преди 8 години )
    А знаеш ли колко струва фара на Инсигния с жироскопите? Ами 2 бона... и не е като да не се развалят, дори гаранционно се развалят, да не говорим след 6-7г. А като знаеш какви "майстори" има в БГ, варианта е само нов фар.
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    oho boho ( преди 8 години )
    Искаш да кажеш, че хлопел ще продават под цената на Хюндай i30? Да бе да :)
  • #16
    16 rate up comment 2 rate down comment
    до:: do anonimen ( преди 8 години )
    Ай стига глупосто ве. Фабричния ксенон е перфектен и не заслепява повече от халогените. Масово обаче ксенона е китайски и се монтира на фарове, които не са предназначен за такъв и за това те заслепяват. Китайско-гаражното слагане на ксенони е вредно и опасно. Фабричните и оригинални от известни фирми са супер. Колкото до Опела, мисля че малко са го надценили с тази базова цена и този скромен базов модел със смешни характеристики.
  • #15
    7 rate up comment 9 rate down comment
    do anonimen ( преди 8 години )
    А ксеноне свети супер гадно.Във всички морги светлината е ксенон.Синьо-бяло мъртвешка.Аз си харесвам халогените- светлината е приятна не е като на някакъв скапан робот от бъдещето зрението
  • #14
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дизелите са добри. На Фиат са. И Хонда започна да ги слагат.
  • #13
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гледам опциите и като знам масовия клиент на Опел какви екстри поръчва, пак ще гледаме Астри с халогенни крушки. Има екстри за които не трябва да се пести и едната е фаровете. Фара е супер важен елемент а не съм видял Инсигния в България с ксенонов фар, всичките са с халогени, да оставим настрана че халогенния фар прави колата грозна, но ксенона освен че свети повече има и в 10 пъти по-дълъг живот на крушката и се саморегулира според това дали се изкачваш, спускаш или си с по-натоварена задница