IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel разкри цените на новата Astra

Базовият модел с 3-цилиндров мотор стартира от 17 960 евро

Opel разкри цените на новата Astra

Само седмица, след като представи новото поколение на Astra компанията Opel разкри цените на своя бестселър. Моделът, който вече е наличен за поръчки в Германия, има стартова цена от 17 960 евро.
Opel разкри цените на новата Astra
Снимка: Opel

Сумата се отнася за базовата бензинова версия, която от Opel акцентират като най-икономичната в сегмента. Въпросният модел използва 1,0-литров двигател с три цилиндъра, който в случая е настроен да генерира 105 к.с. Във версия със стандартната ръчна кутия с 5 степени колата изисква средно по само 4,3 л/100 км (99 г/км СО2 емисии), а при опционалната автоматизирана скоростна кутия потреблението е с 0,1 литра по-ниско - 4,2 л/100 км при 96 г/км вредни СО2 емисии.

Дори по-икономичен и вероятно по-динамичен е моделът с новия "шептящ дизел". Той стартира в Германия от 20 260 евро, или с 650 евро по-малко от настоящата най-достъпна дизелова версия. Моторът с обем 1,6 литра предлага максимална мощност от 95 к.с. и има среден разход на гориво от 3,4 л/100 км, като ще бъде наличен и във версия със 136 к.с.

При пазарната си премиера моделът ще предлага бензинови и дизелови мотори с мощност от 95 до 150 к.с. Повече подробности за тях ще бъдат изнесени по време на публичната премиера във Франкфурт.

Сред опциите на последното поколение Astra присъстват новите и уникални за сегмента матрични фарове IntelliLux LED, струващи в Германия 1150 евро. Срещу 390 евро могат да бъдат поръчани ортопедични седалки, като списъкът с предложения включва още инфо-система IntelliLink, предна камера Opel Eye, системата за следене на лентата на движение и много др.

Още по темата:

Opel представи новата Astra

Тагове: opel astra
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Анонимен ( преди 8 години )
    Хората са написали, че двигателя е "базиран на 1.9" на Фиат след края на сътрудничеството между GM/Fiat.
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    .!. до .!. ( преди 8 години )
    Пич имам в момента едно такова, дето не мога да го продам ( инфинити ) вече 6 месеца, и причината е точно, че покарах истински коли, да сравнително здраво е, но вози дървено не може да обере малките бабуни пък на големите е плавна, и шумът както и огромния разход... 330д върви 2 пъти повече и харчи 1/3 от моето инфинити, вози по добре и е по приятна като усещане + много по тиха особено след 150 км/ч
  • #30
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чета. дизелите им са на Фиат. Неможеш да си го преведеш ли, бе !
  • #29
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До Анонимен ( преди 8 години )
    @Анонимен чети: GM Powertrain separately developed their diesel engines based on 1.9 JTD, after end of "marriage" between GM and Fiat,[14] and first was 160 PS (120 kW; 160 hp) version for Astra and Insignia, which was latter upgraded to 165 PS for Astra (163 PS in restyled version of Insignia), and less powerful version for Insignia with 110 PS and 130 PS.
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    че какво им е на фиатовите дизели! Последният Сивик е с такъв дизел. Хонда се преклания прд технологиите на Фиат!
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Без 1.7 всички останали дизели на Опел са от Фиат. На блока и главата има буквено-цифрен код, който е на италиански завод. Така че, стига измислици-премислици, че дизелите на Опел били почти, ама не точно на Фиат. Там немеца нещо бил пипнал... пипнал се е и ... омекнал.
  • #26
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Естет ( преди 8 години )
    Като изключим фаровете, които изглеждат странно, Астрата е много красива! Със сигурност ще бъде успешен модел, Опел правят много добри автомобили!
  • #25
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до .!. ( преди 8 години )
    Разбирачи станахте всичките ей... Пич качи се за 5 минути в някой Лексус или Инфинити и ще си говорим пак.
  • #24
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кат не ви харесва, не го купувайте бре. На пазара поне избор има, лошото е, че паре нйемааааа.
  • #23
    10 rate up comment 6 rate down comment
    .!. ( преди 8 години )
    Японците са много техническа нация, но 2 неща не могат да правят, това са коли и резби... Всички японки над 120км/ч шума е като в кабрио все се чудиш дали няма отворен прозорец.....