IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тайванци провалиха премиерата на Toyota Hilux

Пикапът бе разкрит два дни по-рано от предвиденото

Тайванци провалиха премиерата на Toyota Hilux

Официалната премиера на осмото поколение Toyota Hilux е предвидена за 21 май, но тайвански дилър на марката показа детайлни снимки на модела. При това заснетите машини са с няколко нива на оборудване, сред които е и най-високото, отличаващо се със светодиодни дневни светлини и богат интериор.
Тайванци провалиха премиерата на Toyota Hilux
Пикапът може да бъде оборудван с кожен салон, многофункционален волан и голям екран на мултимедийната система. Трябва да се отбележи, че разлика във външния вид и интериора между базовата азиатската версия на Hilux и тази, която ще се предлага в Европа, на практика няма да има.

Промените ще настъпят в нивата на оборудване и при двигателите. В Тайланд съперникът на Ford Ranger, Nissan Navara и Mitsubishi L200 ще бъде достъпен с избор от 4 мотора. Това са 2,4-литров дизел в два варианта - 148 и 165 к.с., 2,8-литров дизел (175 к.с.), както и 2,7-литров бензинов атмосферен агрегат със 164 к.с., който със сигурност няма да стигне до Европа.

Скоростните кутии ще бъдат две – механична и автомат с 6 предавки, който заменя досегашния такъв с 5 скорости.

Снимки: Hiluxrevo Thailand

Тагове: toyota hilux
0 от 500
  • #29
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    А да кажеш че Тойота нямали иновации, при положение че всеки голям производител в момента работи по адаптирана версия на производствената система на Тойота, си е чисто безумие. Освен това Тойота популяризираха хибридите, и в момента държат над 60% от пазара им. При горивните клетки също са най-напред. Аз лично не се сещам по-иновативна компания от Тойота, като гледам инвеститорите - също.
  • #28
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "Никакви иновации при което пада себестоиноста но на теб ти искат много ето от къде са приходите"Пазарната капитализация се определя от това как инвеститорите виждат една компания. Това включва както печалбата, така и материалните активи и технологичното ниво.
  • #27
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе и ти си по-зле от пациентите на 4-ти км., като спамиш по цял ден и пишеш тъпотии под статии за японски автомобили, но вече ти свикнахме.Сега остава да кажеш къде видя фанатизъм в написаното и могат да ти спрат сълзичките!Може би това, че уважавам компанията, която произвежда неща, които са за клиента, а не само за печалбата. Може би, че съм спокоен, че ако има някакъв проблем с колата ми, която дори и над 10 ще бъде оправен БЕЗПЛАТНО. Уважавам ги да и то много. Проблем ли ти е това?
  • #26
    5 rate up comment 13 rate down comment
    По-скоро..не ( преди 8 години )
    ..МногоУважаваната от мен компания Тойота е направила капитала от многобройните продажби на автомобили с високо качество. ..ПРОСЪЛЗИХ СЕ....Вие сте по-зле от фанатиците в ИД бе...
  • #25
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Toyota Hilux се произвежда от 1968 г.Ford Ranger се произвежда от 1986 г. Има-няма 20 г. разлика.Хайде сега познайте дечица кой от кого копира и кой на кого е копие! Можете даже да видите моделите година по година и да ги сравнявате! Там ще разберете кой от кого! При всички случай не е Тойота, която копира, но вие можете и друго да измислите в което не се съмнявам. Относно здравината пак не сте познали. Четете преди да пишете глупости! Няма нещо по-здраво от Toyota Hilux, колкото и ви е мъчно.
  • #24
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Многооважаваната от мен компания Тойота е направила капитала от многобройните продажби на автомобили с високо качество. Не случайно е марката с най-голяма здравина и качество в света на автомобилите. Във всяка държава това се доказва чрез тестове и технически прегледи. Тойота продават много заради качеството, а ВАГ въпреки качеството. Последните са натрупали капиталаси с измами, държавно побутване, мъгляви сделки, подкупи, манипулации, пропаганда и огромна надценка на китайската си продукция.
  • #23
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Пеликан ( преди 8 години )
    Ако е пикап - Ford Ranger - по възможност Raptor!
  • #22
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Leberknoedel правилно си го казално сега кажи една толкова уважавана от теб компания от къде е направила тоя капитал....става ти тъжно от отговора нали??? Никакви иновации при което пада себестоиноста но на теб ти искат много ето от къде са приходите
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "мерене на *** на компании, които нямат нищо общо с вас. "Няма нищо за мерене - инвеститорите са си казали отдавна тежката дума - капитализацията на Тойота е над 2 пъти по-голяма от на ВАГ с всичките им 12 марки. Проблемът е в комплексираните форумни вагонетки, които много държат да ръсят простотии под всяка статия за японски автоомобили. Аз лично се забавлявам с безпределността на глупостта им.
  • #20
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На външен вид е изцяло copy/paste на Ford Ranger. Много ме съмнява да е издържливо като форда.