IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Новият агрегат ще задвижва следващото поколение А4

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Напълно нов 2,0-литров TFSI двигател показа германската компания Audi на автомобилен симпозиум във Виена. Бензиновият агрегат е предназначен за новото поколение на модела А4, като от Audi твърдят, че моторът е най-ефективния в своя клас.
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор
Агрегатът развива 190 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент, който е наличен в много широк диапазон от обороти - от 1450 до 4400 об/мин. Според информацията това предоставя плътна и непрекъсната тяга в целия работен диапазон.

Сред другите достойнства на новия TFSI двигател е ниското потребление на гориво. Моторът ще дебютира на борда на новото поколение А4, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Според официалните данни средният разход на гориво при този модел ще бъде под 5 л/100 км.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото, като принципът му на работа може да бъде сравнен с цикъла на Милър, сочи информацията. Германските инженери са доразвили тази технология, като също така са оборудвали мотора със системата AVS, изпускателен колектор в цилиндровата глава, система за бързо достигане на работна температура и др. Общата маса на мотора е 140 кг.

"Новият двигател ще дебютира по-късно тази година и ще постави нови стандарти в своя сегмент", категорични са германците. Агрегатът ще се поставя и в други модели, но към момента не се съобщава кои са те.

Снимка: Audi
 

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #41
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, бе , имат 200 коня мотор ЯПОНЦИТЕ. Ама я го виж какъв му е въртящия момент, ссмяяях, смяяях , нам 190 Нм., И колко му е разхода. Само това виж и БАСТА! 2.0 Honda Type R,това е спортен мотор,а не тая карикатура на Ауди за пенсионери! И Ferrari Имат по-нисък върт.момент от дизел на Ауди, но е по-бързо. И ферари Хонда са без турбо в тия версии
  • #40
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имаше едни мотори по онова време G40 и G60 монтирани в Поло, Корадо, Голф и Пасат. Що Хондички и Тойоти са разплакали по онова време... Имаше едни Тойоти МР2 и Супра или Хонда ЦРX,S2000,сивици,митсубишита що голфаджии и ,полота ,да не говорим за троля Пасат за пенсионер са разплакали бедна ти е фантазията. По-пъргава кола от японската няма,както и по-здрава.Иначе фолксвагените G40 i 60 са страшни трошки ,като солети им се трошат компресорите
  • #39
    6 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    аз карам TFSI - капка масло не гори. на 130к км е.
  • #38
    15 rate up comment 5 rate down comment
    out of space ( преди 9 години )
    Нещо за разхода на масло казват ли?
  • #37
    7 rate up comment 0 rate down comment
    out of space ( преди 9 години )
    http://***.autobild.de/artikel/vw-audi-seat-skoda-hoher-oelverbrauch-5738703.html
  • #36
    9 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    тук не става дума за даун-сайзинг, а за даун-спийдинг. малка и ефективна турбина и никакви високи обороти. да бяха написали колко е компресията. а на БМВ 2.0т е то 1250об. на максимален момент така че не знам ауди какво се фукат.
  • #35
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Да, този японския с 200 коня го има на Акорд (в класа на А4) от онова време по документи харчи средно 7.8/100. Туше! "Да, добре. Нещо си спал отвит! Затова мой приятел с Акорд 150 кс от 97 го изкарва само събота и неделя...Всъщност кой е този 2,0л 200кс качен на Акорд, като той е само 150ксЕдиния с 200 кс е 2,4л и харчи средно над 10л, другия е 2,2л Type R,който пак средно *** над 10каТуше!!!
  • #34
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, живея на село, това мъка ли е? И все пак няма от гнилочите. П.С. И по добре на село, отколкото *** в града
  • #33
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Личи си, че живееш на село, където има само 80-ки и Голф 2... Ах, колко мъка има на този свят.
  • #32
    20 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    дефектни били двигателите на ВАГ, поне са в движение! Има още Ауди 80 и Голф 2 по улиците. Къде са високотехнологичните гнилочи от онова време?