IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Новият агрегат ще задвижва следващото поколение А4

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Напълно нов 2,0-литров TFSI двигател показа германската компания Audi на автомобилен симпозиум във Виена. Бензиновият агрегат е предназначен за новото поколение на модела А4, като от Audi твърдят, че моторът е най-ефективния в своя клас.
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор
Агрегатът развива 190 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент, който е наличен в много широк диапазон от обороти - от 1450 до 4400 об/мин. Според информацията това предоставя плътна и непрекъсната тяга в целия работен диапазон.

Сред другите достойнства на новия TFSI двигател е ниското потребление на гориво. Моторът ще дебютира на борда на новото поколение А4, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Според официалните данни средният разход на гориво при този модел ще бъде под 5 л/100 км.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото, като принципът му на работа може да бъде сравнен с цикъла на Милър, сочи информацията. Германските инженери са доразвили тази технология, като също така са оборудвали мотора със системата AVS, изпускателен колектор в цилиндровата глава, система за бързо достигане на работна температура и др. Общата маса на мотора е 140 кг.

"Новият двигател ще дебютира по-късно тази година и ще постави нови стандарти в своя сегмент", категорични са германците. Агрегатът ще се поставя и в други модели, но към момента не се съобщава кои са те.

Снимка: Audi
 

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #51
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    "Можем само да поздравим Ауди с технологочната революция!"Ха-ха, за вагонетките няколко крадени от други компании технологии са ревлюция, да. Събрали "най-ефективния" мотор, ама колко му е ефективността не казват. Двойно впръскване Тойота имаше още през 2005-та, цикъл на Аткинсън/Милър - Prius от 97-***, изпускателен колектор в цилиндровата глава Хонда имат от 2003. Друго какво "революционно" има в тая потенциално-дефектна ***?
  • #50
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахаха - новото моди застъпи на смяна и написа последните 2 коментара
  • #49
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Можем само да поздравим Ауди с технологочната революция!
  • #48
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Honda Ultras ( преди 9 години )
    Схемите на Приус ги има в и-нет свободни. Аз съм електро инженер, и нищо технологично не видях там.
  • #47
    10 rate up comment 2 rate down comment
    до: out of space ( преди 9 години )
    Тази статия не е бях чел. Благодаря за линка:http://***.autobild.de/artikel/vw-audi-seat-skoda-hoher-oelverbrauch-5738703.htmlЧел съм други подобни от различни медии и интересното е че всички са почти едни и същи. Коментарите под статията обаче са също доста интересни. Повечето от тях са на хора, които са си патили и са сърбали попарата на ВАГ.
  • #46
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Истината е, че още се карат Голф 2, а Сивик от това време може да има един-два в Сливен, полу изгнили. Никъде другаде ги няма тази гнилочи. Факт!
  • #45
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не мога да разбера какво коментирате въобще. Техните обявени разходи при дизелите са с по 2-3 литра занижени, тука за чиста монета приехте тоя разход. Няма такъв филм - искаш ли лукс, това значи по дебели стъкла за шумоизолиране, повече уплътнения и материали, като това добавя тегло и съответно се повишава разхода. В крайна сметка ако АУДИ се борят да се наричат премиум марка, то няма как да да постигнат такъв разход, освен при модела А1, който е всичко друго ама не и премиум.
  • #44
    7 rate up comment 1 rate down comment
    do dolnia ( преди 9 години )
    B16A found in:1989-1993 Honda Integra XSi1989-1991 Honda CRX SiR (EF8)1989-1991 Honda Civic SiR (EF9)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in) 1.6-litreCompression: 10.2:1Bore: 81.0 mm (3.2 in)Stoke: 77.4 mm (3.0 in)Rod Length: 134 mm (5.3 in)Rod/stroke ratio: 1.745Power: 158 HP @ 7,600 rpm & 111 ftlbf (150 Nm) @ 7000 rpmRedline: 8200rpmTransmission: S1/J1/YS1 (4.4 final drive, cable clutch, optional LSD for YS1), Y1 (4.266 final drive, cable clutch, optional LSD)ECU code: P-fk1 (DA6/DA
  • #43
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Имаше едни Тойоти МР2 и Супра или Хонда ЦРX,S2000,сивици,митсубишита що голфаджии и ,полота ,да не говорим за троля Пасат за пенсионер са разплакали бедна ти е фантазията. "Да бе, Сивик, дето едва минаваше 100кс 80-те години, разплаквал е само тролея. Не знам дели си вярвате, като си пишете тъпотиите. Останалите тъпни няма да ги коментирам, че въобще май не четеш
  • #42
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Имаше едни Тойоти МР2 и Супра или Хонда ЦРX,S2000,сивици,митсубишита "...и субарута, датсуни, роторни мазди и зли годзили - кой ли не го е поставял на вагените