IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Новият агрегат ще задвижва следващото поколение А4

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Напълно нов 2,0-литров TFSI двигател показа германската компания Audi на автомобилен симпозиум във Виена. Бензиновият агрегат е предназначен за новото поколение на модела А4, като от Audi твърдят, че моторът е най-ефективния в своя клас.
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор
Агрегатът развива 190 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент, който е наличен в много широк диапазон от обороти - от 1450 до 4400 об/мин. Според информацията това предоставя плътна и непрекъсната тяга в целия работен диапазон.

Сред другите достойнства на новия TFSI двигател е ниското потребление на гориво. Моторът ще дебютира на борда на новото поколение А4, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Според официалните данни средният разход на гориво при този модел ще бъде под 5 л/100 км.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото, като принципът му на работа може да бъде сравнен с цикъла на Милър, сочи информацията. Германските инженери са доразвили тази технология, като също така са оборудвали мотора със системата AVS, изпускателен колектор в цилиндровата глава, система за бързо достигане на работна температура и др. Общата маса на мотора е 140 кг.

"Новият двигател ще дебютира по-късно тази година и ще постави нови стандарти в своя сегмент", категорични са германците. Агрегатът ще се поставя и в други модели, но към момента не се съобщава кои са те.

Снимка: Audi
 

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #61
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    Лек директен сблъсък с реалността за форумната ***:In 1998, Toyota's D4 direct injection system first appeared on various Japanese market vehicles equipped with the SZ and NZ engines.In 2000, the Volkswagen Group introduced its gasoline direct injection engine in the Volkswagen Lupo, a 1.4 L inline-four unit, under the product name "Fuel Stratified Injection" (FSI) Колкото и да се мъчат, вагонетките са на опашката по отношение на технологиите. Потвърдено за пореден път.
  • #60
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я виж от коя година са SZ и NZ двигателите на Тойота бе тапир ВАГенски!За пореден път доказваш, че няма никой под немската ти каска.
  • #59
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=Rs4leMirBEQ
  • #58
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойта- директно впръскване, разсмя ме. Едва сега започват да копират германците, които вадят трето поколение. Не ми губи времето с жълтите талашари!
  • #57
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    Между другото, 8AR-FTS ги има накуп всичките тия технологии от статията, като в допълнение може да работи и по цикъл на Ото при високо натоварване, има по-бързо развъртащо се twin scroll turbo и в резултат прави 350 Нм/235 к.с. Като най-вероятно е и по-ефективен. А, пък е и на пазара от няколко месеца. Иначе браво, на Алди, голяма революция са направили - тоя път само година след Тойота.
  • #56
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    биват характеристиките на г60 ама е 1.8 със същите коне като 1.6 на хонда, а оборотите са наполовина - кое му е по-доброто?на този голф 1.6 е 70102 hp
  • #55
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 9 години )
    "Toyta и сега нямат вграден колектор."8AR-FTS"А двойно впръскване ... разсмя ме."2GR-FSEЗнаем че всичките вагонетки сте големи специалисти, ама това е само докато не осъзнаете че всъщност сте технически неграмотни.
  • #54
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойта, Хонда,.. втръсващо-банално, пластмасово, ниско бюджетно, миризливи чорапи ... Ауди- гроздето е високо!
  • #53
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Toyta и сега нямат вграден колектор. А двойно впръскване ... разсмя ме. Те още не са открили директното впръскване, за какво говорим!? Не ми губи времето с тези легени!
  • #52
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен do dolnia ( преди 9 години )
    Ок, пропуснал съм го това. Всъщност споменах за g60, понеже се спомена, че тогава VAG са били с по 55кс, което определено не е така.Само още нещо, тук са характеристиките на G60 1H 88-89118 kW (158 bhp)@ 5,800225 Nm @ 4,000Мисля, че е ясно кое ще се кара по приятно спрямо тези на Хонда 158 HP @ 7,600 rpm 150 Nm @ 7000 rpmХондата ще трябва да е непрекъснато във високите за да компенсира доста по малкия въртящ и идващ по високо момент.За писта Ок.Ускорението до 100км/ч им е еднакво.