IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дама взе единственият GT-R Nismo в България

Само 50 бройки от върховия Nissan ще бъдат произведени за Европа (Видео)

Дама взе единственият GT-R Nismo в България

Единственият Nissan GT-R Nismo в България вече има собственик. Автомобилът бе показан вчера в един от хангарите на летище София, където собственикът му официално получи ключовете.
Дама взе единственият GT-R Nismo в България
Българският Nissan GT-R Nismo е регистриран на IT компанията Aossia, като ще бъде шофиран предимно от един нейните директори - Станислава Самарджиева.

Автомобилът няма да бъде използван като типична служебна кола, той ще има по-скоро представителна цел.

"Ние сме една от най-иновативните компании на пазара, а Nissan GT-R Nismo е вероятно най-иновативната машина. Автомобилът изцяло съответства на нашата визия, това е причината да го изберем", сподели Самарджиева, чиято фирма разполага с още един GT-R, но от стандартната модификация.
Дама взе единственият GT-R Nismo в България
Доработеният от Nismo Nissan GT-R стои на върха в гамата на марката, като е лимитиран модел. Едва 50 екземпляра са предназначени за Европа, като доставянето на един от тях в България е било истинско предизвикателство.

За да попадне страната ни в квотата, ръководителите на българското представителство на Nissan са водили дълги преговори. Подобно на върховите модели на марки като Ferrari, японците са изискали пълна информация за клиента на GT-R Nismo, едва след което са одобрили сделката, разкри Камен Илчев, оперативен директор Nissan България.

Страната ни има възможност да получи още един екземпляр на GT-R Nismo. Това обаче може да се случи евентуално едва през лятото на следващата година.
Дама взе единственият GT-R Nismo в България
Върховият Nissan GT-R Nismo бе представен за първи път по време на автосалона в Париж през 2014 г. Моделът, който е най-бързата и технологична машина в историята на марката, се задвижва от би-турбо 3,8-литров V6 двигател с 600 к.с., който е силно модифициран от инженерите на Nismo. Спортното подразделение е "пипнало" също така аеродинамиката, която сега предлага допълнителни 100 кг притискаща сила, както и окачването.

Колата е настройвана на легендарното трасе Нюрбургринг, мерило за възможностите на всеки спортен автомобил, където държи рекорда за обиколка за сериен автомобил, произвеждан в голям обем.
Дама взе единственият GT-R Nismo в България
На събитието на летище София компанията Nissan демонстрира още два доработени от спортното й подразделение автомобила - Juke Nismo RS и 370Z Nismo
Дама взе единственият GT-R Nismo в България
Специални гости на премиерата бяха Никол Станкулова и Орлин Павлов, които участват в заснемането на видео „Предизвикателството GT-R”. Предизвикателството към Орлин Павлов е да изпее своя песен, докато професионален пилот го вози на борда на GT-R Nismo. Резултатът вижте във видеото



Предизвикателството към Никол Станкулова трябва да видим съвсем скоро.

0 от 500
  • #13
    44 rate up comment 17 rate down comment
    до смеш. аноним ( преди 9 години )
    зАЩО НЕ МИ ПОКАЖЕШ ЕДИН нИСАН С ПОВИШАВАЩА СЕ ЦЕНА ВЪВ ВРЕМЕТО!?А иначе дамата със здаве да си го кара,но е смешно и нелепо това да бъде какъвто и да е вид представителна машина.Жалко,че не е попаднал в ръцете на човек с "бензин в кръвта",но пък от друга страна ни показва,че и в ИТ сектора не всички "ги слуша главата" и че чалгата е повсеместна!
  • #12
    51 rate up comment 15 rate down comment
    до: двоен PR ( преди 9 години )
    Я кажи "специалисте" каква трябва да бъде според теб представителната кола на една IT компания! Обади се на дамата и е посъветвай, ако искаш, но имай предвид, че тя едва ли е толкова "умна", като теб имайки възможност да си позволи, такова бижу и едва ли ей така е дала пари на вятъра. Има още един ГТ-Р в гаража, който също е представителна кола. Дали пък случайно не е взела правилното решение да си вземе втора кола от същата марка. Бих си взел и трета на пук на злобните и зависливи ***.
  • #11
    41 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като не разбираш що се пънеш толкова! Карай си гоуфарата и не се мъчи да разсъждаваш за коли, които никога в живота си няма да имаш. Скъпите автомобили и особено тези на които им се качва цената с времето се гледат щателно от специалисти. Не е задължително сервиза да е фирмен и никой не ти е казал, че от производителя трябва да го гледат. Това, че си *** селянин и не знаеш тези неща не те прави интересен за околкните, а тъкмо обратното. Има си фирми, които предимно с това се занимават.
  • #10
    43 rate up comment 19 rate down comment
    двоен PR ( преди 9 години )
    Така никой няма да разбере всъщност колко "струва" този спортист.Ще бъде "представителна" кола в ръцете на жена/при това нямаща нищо общо с Мишел Мутон?По този начин е сигурно,че няма да участва в преки състезания с други машини/точно което от Нисан искат/Всъщност да вземеш Нисан ГТ-Р Нисмо за "представителна" кола е като да си купиш Ролс Ройс за спорт.Точно имиджа на ИТ компания с такъв автомобил си отива на "Мазно чалгарство"
  • #9
    44 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Такава кола? Каква кола? тва да не е совалка бе ? Или от нисан я прибират в сервиза след всяко каране, като FXX та да ми говориш, че щяла да се гледа щателно от специалисти.Все едно сега ако искам да си купя Ферари Италия ще я закарам в маранело да я гледат ? Нещо много се клекнали пред култа към тоя автомобил.Пичовете от нисан са го направили, точно да върши обратната работа - да се ползва като нормален автомобил, но да е с възможнисти на супер автомобил. Така че по-леко с тия фантасмагорий.
  • #8
    43 rate up comment 17 rate down comment
    До някой си ( преди 9 години )
    Че аз казал ли съм нещо с коментара ми за колата бе ***? Колата е уникална, ама тая лелка дали ще може да я ползва, както подобава на такъв звяр? Много ясно, че не!И затова се избазиках със случващото се.Ти колко плитък ум имаш обаче не е истина..
  • #7
    42 rate up comment 26 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    ако беше отишла със спортни обувки, а не с бизнес костюм и високи токове - щях да и честитя и аз. ама в случая няма. точка!
  • #6
    64 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Усещам злоба и завист в някой коментари за това че жена ще е собстник на Годзила-низмо. Честито на жената! С кеф да си е кара!
  • #5
    42 rate up comment 15 rate down comment
    до: 1-вия анонимен ( преди 9 години )
    Още не са е взели колата и ти почна да мислиш за продажба. Нали се сещаш, че такава кола не се продава ей така! Дали е карала жена или не е без значение. Това не е Гоуф 3 да вървят разни легенди за жени, баби и внучки, които са карали колата само до мола. Това е автомобил, който е инвестиция. След време ще струва повече и ако вземат да е продават в което се съмнявам (имат още един ГТ-Р, който не го продават) колата ще бъде гледана щателно от специалисти под лупа. Такава кола не се купува ей така
  • #4
    63 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Браво на тази бизнес дама. Шапка и свалям. От толковамъже бизнесмени, шофьори, състезатели и какви ли не карачи една жена им разказа играта и ще бъде с една от най-бързите коли в света от лимитирана серия. Мъжете "бизнесмени" са повечето мазни чалгари и как така ще паднат "толкова ниско" с някаква Годзила! На тях им дай някоя мазна немска марка да карат,а умните хора залагат не на първенющината. до: първияс такова елементарно мислене далеч няма да стигнеш. Колата е уникална и е за ценители.