IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо
Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda

Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания.

Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.

От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.

При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката).
 

Тагове: honda civic vtec turbo
0 от 500
  • #31
    10 rate up comment 1 rate down comment
    fan. ( преди 9 години )
    ***, настоящата генерация се предлага и с 1,4 атмосферен мотор а не само с 1,8!!!
  • #30
    2 rate up comment 6 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Ти пък защо се "пенявиш" с двигателя си от стара Астра!?
  • #29
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Моделаторе, защо триеш коментари, посочващи че дизела е основен фактор при провокирането на астмата при малките деца?
  • #28
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ле ле, Хонда сег откриват топлата вода. Аман от селски фирмички!
  • #27
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това с надеждността е заболяване наречено "Нов Внос" на 123 000 км. Купувате милиноерки за да минете евтино (и се чудите що същите коли ги има и на тройна цена)и после се чудите що се развалят и правите обобщения.
  • #26
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо до DAS AUTO ( преди 9 години )
    Всике тръгва от някакви марки.Накрая се спира при нас.Аз от вас тръгнах и никога няма да се върна.Няма токлова комплексно кофти проектирани таралясници.Надеждността е сведена до най-ниско ниво.
  • #25
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фенът на Ваг, вземи се научи да пишеш грамотно..., чак след това давай мнение коя косачка колко е добра и какви двигатели се влагат във същите.
  • #24
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Градинаря ( преди 9 години )
    Супер е за сенокосачката ми! Въобще се чудя що хонда се пъне да прави коли - провал след провал, след като има такива добри артикули за вграждане в самобръсначки, сенокосачки, моторни лодки и т.н.
  • #23
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти тия с вагенските автомобили не ги гледай, всички карат коли от 250 коня нагоре... :)
  • #22
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до тоя с лаг-а ( преди 9 години )
    Май ти на книга ги гледаш нещата. Хубаво е да знаеш, че за разлика от повечето дизели този не спира на 3500 оборота. Но ти си го карал, нали?И е доста важно дали е в CR-V или в Сивик. За CR-V си е малък и според мен, но и там стига, ако се ползва без някакви напъни.Но да плюеш просто така е глупаво.