IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо
Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda

Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания.

Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.

От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.

При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката).
 

Тагове: honda civic vtec turbo
0 от 500
  • #51
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Не съм нито русофоб, нито ***.Аз съм българофил и като такъв разбирам, че националните ни интереси не съвпадат с руските. Дано империята на злото по-скоро се разпадне та да се оправи нашата хубава страна.
  • #50
    4 rate up comment 2 rate down comment
    втек ( преди 9 години )
    Пишеш глупости Дошо! А двигателя 1396 куб. см. как го водят да те питам? А този 1246 куб. см. 1.3 или1.2 се води? Вземи малко почети повече за двигателите, че се излагаш, както се излагаш и с тъпите си разбирания за политиката и особено русофобството ти и соросоидната ти същност. Фен съм на Хонда. Имал съм няколко коли и мотора от тази велика марка, но подобни индивиди, като теб понякога вредят в стремежа си да се направят на големите фенове без да са чели достатъчно по въпроса.
  • #49
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до trb ( преди 9 години )
    Еми те японците тая литрова мощност я вадеха още миналия век и то дори без директно впръскване. Немците пак са няколко обиколки назад.
  • #48
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Момчета, чета, че споменавате Хондовия ДВГ 1.4 коня атмосферен.Пишат го 1.4, но на практика обема му е 1339сс, което е далече от 1400!
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    Принципно има сериен двигател 4.0 литра и 500 коня и той не е японски, но не знам каква е тая мания под статия за хонда да се плюе ваг и обратното....вм
  • #46
    12 rate up comment 1 rate down comment
    haha ( преди 9 години )
    въртящия момент на ДВИГАТЕЛЯ зависел от скоростната кутия - NO COMENT
  • #45
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    напомпването на един двигател вличе на ресурса ми всеки производител си има политика колко да го напомпи не 4е неможе а не иска затова при Хонда започват проблемите с горенето на масло и йивота му е по малък но с една смяна на сегменти нещата се оправят блока е алуминиев с никасил покритие използвано за пръв път при порше проблема на никасила е че сярата го разрушава ина4е е много износо усточив надере ли се смчна блок
  • #44
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    забравих да спомена и двата да са приблезително и еднакви коне
  • #43
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    най просто сравнете примерно 1.6 двигател бензин и дизел и двата с турбо дизела е с поне 100НМ по голям защото КПД на дизела е по голямо
  • #42
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    КПД не бензина е с 1/3 по малко от на дизела наи голямо КПД до сега е постигнато при помпа дюза затова се ползва много широко при камионите при колите го премахна заради еко нормите че немогат да направят катализатора