IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо
Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda

Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания.

Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.

От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.

При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката).
 

Тагове: honda civic vtec turbo
0 от 500
  • #41
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    на дино тест каде се мерят конските сили и ВМ на колелата
  • #40
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    говориш пълни глупости 120конч 300 нм въртящия момент зависи и от предавателното 4исло на скоростната кутия *** ако скоростите са по къси вартящия момент е по голям не 4е двигателя е кои знае какво
  • #39
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГенският кавал не спира с глупостите си. Не само, че японските мотори са по-добри, но и са по здрави в пъти при това. Само ще спомена, че всеки 27-ми двигател на любимата ти ВАГенска марка излиза дефектен от завода. Направи си сметката!При Хонда е отчетен само 1 проблем на всеки 344 произведени агрегата. Нещо да кажеш бе вагон! Това са фактите! Не 1 или 2 пъти са по-здрави японските ДВГ, а десетки пъти по-здрави от немските ***, които дори не си ги оправят гаранционно, а клиента плаща.
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Поправка ( преди 9 години )
    Никакво значение за мощността- и на пежо върт.момент идва по-рано
  • #37
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Никакво значение за мощността- и на пежо върт.момент идва по-бавно, и на Рено дизела,обаче са по-бавни от Хондовия. Това е инженерна ефективност- японеца вади 120 коня о 300 Нм, нещо,което германеца не успява - 110 коня и едва 250 Нм. Очевадна разлика във ефективността при еднакъв обем. По-добрия дизел е хонда.
  • #36
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    1,6 дизела хонда го позиционират по-високо отколкото съответния VW и затова са го форсирали. VW не слагат този двигател на тежко SUV от класа на CRV а гонят(ипостигат) икономия на гориво.Същто така върт. момента при VW идва по рано което е от по-голямо значение от мощността. На който му трябват повече от 250 нютона отива на 2.0 който базово е 150коня/340 нМ. което е горе-долу колкото 2,2 дизела на хонда.
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Там където японеца вади 100 коня от 1.4 на германеца му трябва 1.6 както правеше фолксваген 1.6 102 коня - 30 % по-ниска ефективност. Тойота 1.6 атмосферен 132 коня.
  • #34
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    японските трилитрови дизели са по 180 коня защото се правпт да са вечни и за истински оффроудъри. А не за паркетници като германските пластмасови сапунерки. Нещо млъкна за 1.6 дизела,който хвалеше!!! Хондовия е по-добър от германския. Така, кога германец ще направи 1.4 100 коня мотор без турбо? Кво сравняваш атмосферен мотор с турбиниран? Покажи ми германски бензинов атмосферен мотор с 200 коня от 1.8 !!!! Айде,щото японеца го може.
  • #33
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пишеш пълни глупости - 1,4 дгв Хонда е 100 коня и 127 Nm (умпрял преди да е запалил) на VW 150 к.с. и 250 Nm.При дизелите е още по трагично покажи ми този японец със 240 коня от 2.0 (VW) или 3.0 381 к.с. и 740 Nm (BMW).Японските трилитрови дизели са по 180 коня.
  • #32
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По всички показатели япоинеца прави по-добър дизел от германеца. Хондовия 1.6 дизел извлича 120 к.с. и 300 Nm върт.момент от мотора, Фолксвагеновия 1.6 110 к.с. и 250 Nm ,което веднага се усеща и в ускорението и в максималната скорост. Просто както винаги от един обем японеца вади по-ефективен двигател от германеца. Просто японеца е по-добър инженер.