IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Volkswagen разкри всички подробности за модела, включително цената

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Германската компания Volkswagen разкри всички подробности за най-мощната дизелова версия на новия Golf Variant. Моделът е получил добавка GTD в името си и ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Женева.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Новият Volkswagen Golf GTD (Gran Turismo Diesel) Variant използва същия силов агрегат като хечбека Golf GTD. Той има обем от 2,0 литра и развива мощност от 184 к.с. при 3,500 об/мин. Максималният въртящ момент е 380 Нм, като е наличен между 1750 и 3250 об/мин.

Volkswagen Golf GTD Variant спринтира от място до 100 км/час за 7,9 секунди, което го прави с 0,4 сек. по-бавен от хечбека Golf GTD. Информация за максималната скорост на модела не е налична, но пък става ясно, че средното потребление на гориво е само 4,4 л/100 км.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Комбито е получило същите визуални промени като хечбека - масивни предна и задна брони, решетка на радиатора тип пчелна пита, хромирани крайни тръби на изпускателната система, 17-инчови джанти Curitiba (или опционални 18-инчови Nogaro), би-ксенон светлини, редуциран с 15 мм просвет и др.

Салонът предлага спортни седалки, осветени прагове, топка на скоростния лост в стила на GTI, алуминиеви акценти и др.

Най-мощният дизелов Golf вече е наличен на пазара в Германия, като цените започват от 31 975 евро. Официалната премиера на модела ще състои в началото на март в Женева, когато ще стартират и доставките към клиенти.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз като гледам кой дава акъл и то не акъл, а само плюене и комунистически лозунги са феновете на ВАГ - Соцваген.За отварянето на очите е нормално ако искаш технически здрав автомобил да се поинтересуваш преди да си купиш нещо и ето тук идват хората, които са патили и сериозните технически статии на сервизи, застрахователи и т.н. които се занимават с поддръжката и ремонтите на автомобилите- разгръщаш, четеш и виждаш, че гоуфовете са пълни с проблеми - двигатели, скорости и т.н. и ЕТО ПРОГЛЕДНА!
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голфа е супер. На предните модели им липсваше агресията, която тук е налице. Хубава и стилна линия. Разхода е отличен, динамиката също. Цената му е добра, предвид екстрите които са серийни. Дали бих ги дал тези пари за Голф, едва ли...но има хора всякакви. Аз и без друго не разбирам тези които, взимат ГТИ за една камара пари
  • #12
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тия от ФВ си правят конглокенти собствените марки ли????бяла Шкода Октавия Рс дизел...пълна с абсолютно всички екстри...доста повече място от голфа...и по красива...за тези пари за които голфа стартира без екстри....еми *** си за да си купиш голфа!като са едно и също и двете коли
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо в тая умрела държава е пълно с умници, които всячески се опитват да ти " отворят " очите? Аз акъл от такъв, който непременно държи да ти го даде , не взимам и до сега не съм се преебал. Карайте си трошките и не се правете на много умни, ако бяхте такива, нямаше да стигнете до този форум. Голфа е и изглежда супер.
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    до slav78 ( преди 9 години )
    Ами защо не си мислил, като си си го купувал? Единия вариант е казваш - дреме ми това ми харесва това карам и затова си плащам многото и скъпи ремонти и вися пред сервиза, щото ми е кеф;другия вариант е да я продадеш след като си прогледнал най-накрая и да нахендриш друг да се занимава с твоя "прът", както ти го нарече.А и щом си дал над 50 000 лв. за гоуф значи има нещо сбъркано и по-добре някой да ти го каже в очите белким прогледнеш, а не да го научиш в след 15 години мъки :D
  • #9
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    65 000 лева за гоуф и то от толкова почва, а не е пълен пакет, като на снимките.Добре тия може ли да са толкова алчни ? не стига, че са пълни с дефекти ами и с тая цена ...Направо да се чуди човек от къде се бъкват толкова *** хора да ги купуват.за 60-65 000 лв. може да се вземе нещо дори в горния клас ..
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Шом цените " започват " от 32 кЕвро, значи ще са около 37-38 к. За тази цена има много истински коли, които не са с дизайн на боклукчийски контейнер.Сега Аутобилд ще ни пусне едни сравнения как тази кола събира 500 точки, пък всички японски и френски по 300 точки ...
  • #7
    17 rate up comment 6 rate down comment
    нужно е ( преди 9 години )
    само да се погледне онази изродска задница на Приус-а от съседната статияи да се запушат устите на талибанита с жълто не само около устата.По-красив,по-бърз,по-практичен и по-ИКОНОМИЧЕН от онова подобие на автомобил,което не може да изпревари ТИР на магистралата!
  • #6
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това се казва висока летва! Респект!
  • #5
    14 rate up comment 13 rate down comment
    sorry ( преди 9 години )
    Катафалка,ама гранд.