IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Volkswagen разкри всички подробности за модела, включително цената

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Германската компания Volkswagen разкри всички подробности за най-мощната дизелова версия на новия Golf Variant. Моделът е получил добавка GTD в името си и ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Женева.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Новият Volkswagen Golf GTD (Gran Turismo Diesel) Variant използва същия силов агрегат като хечбека Golf GTD. Той има обем от 2,0 литра и развива мощност от 184 к.с. при 3,500 об/мин. Максималният въртящ момент е 380 Нм, като е наличен между 1750 и 3250 об/мин.

Volkswagen Golf GTD Variant спринтира от място до 100 км/час за 7,9 секунди, което го прави с 0,4 сек. по-бавен от хечбека Golf GTD. Информация за максималната скорост на модела не е налична, но пък става ясно, че средното потребление на гориво е само 4,4 л/100 км.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Комбито е получило същите визуални промени като хечбека - масивни предна и задна брони, решетка на радиатора тип пчелна пита, хромирани крайни тръби на изпускателната система, 17-инчови джанти Curitiba (или опционални 18-инчови Nogaro), би-ксенон светлини, редуциран с 15 мм просвет и др.

Салонът предлага спортни седалки, осветени прагове, топка на скоростния лост в стила на GTI, алуминиеви акценти и др.

Най-мощният дизелов Golf вече е наличен на пазара в Германия, като цените започват от 31 975 евро. Официалната премиера на модела ще състои в началото на март в Женева, когато ще стартират и доставките към клиенти.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #34
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не се раздухват, защото проблема не е само във веригата, а че при прескачането има поражения по много други елементи от там идва и сложния и скъп ремонт!А сигналите, за които само Аутобилд признават са над 80 000 и чак след голям натиск VW обявява, частично поемане на разходите и увеличение на периода до 3 години ... Но въпреки това има много дилари и сервизи, които отказват да поемат част дори от разходите.Това ли ви качествените народни немски коли за пари колкото мерцедес и БМВ? Има ви нещо
  • #33
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Веригите се сменят в сервиза а след около 7-8 години продажби и проблеми на всички двигатели от VW обявиха, че ще поемат ЧАСТ от разходите!!! На всеки различно поемат, но разхода за оправяне на тоя проблем е около 1500-2000 евро, а и тия от VW поемат само за автомобили, които са до 3 годишни независимо от километрите.Има хора минали по 70 000 за 3 + години и те им казват, че ще трябва сами да си поемат разходите, тъй като гаранцията е изтекла и те били карали "много". ФАКТИ МНОГО ИМА!!!
  • #32
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Веригите се сменяват със сервизна акция или поправката се поема 70-100% от концерна. Така че къде ги давате тези 1,5-2евра не знам. Засегнатите не са много, да сигурно е неприятно, ако си от тях. Сменена верига не се поправя през 30к за по 2-3к евро. Както винаги нещата се раздухват по форумите. Проблема както и при горящите дюзи е в подизпълнителите...
  • #31
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мдам виж в нета масовите проблеми на tsi двигателите с веригата например колко струва ремонта - 1500-2000 евра поне ... всичко си го има в нета вече, не е като преди 20 години да питаш комшията.
  • #30
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На 30000 километра ремонти за по 2000 евро....Вие в ред ли сте, това да не е Запорожец?! :D :D :D
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    добре щом казваш, явно като напишеш в гоогле за някой от проблемите им и намериш 19183127312939 коментара, те всичките са писани от "такива като нас" "дето им се смеят комшийте"А сигурно и всички статистически класации и репорти са пак от разни такива чули недочули?А щом си случил на някое от читавите им произведения - супер!Късметлия си, но това не променя фактите. На пича с ДДС-то или не не мисля да отговарям, самото сравнение на VW с мерц и бмв примерно е смешно и да го наречем "неуместно"
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Ти къде видя гоуфа тая цена с ддс ли е или не ?"Така само за спора, не мерси. Намери си друг...Със здраве
  • #27
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много сте ми смешни. Карам ВАГ от новите, проблем нямам. Форумните писачи сте страшни. Чул недочул. Един проблем имаше с дюзите и те ги смениха като акция и опищяхте всичко. Дори тези въпросните с код BKP не са продавани в Германиия. Ревели всички, комшийките ви се присмиват на тъпотиите...
  • #26
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А да не говорим, че е бмв 3ката е 55000 без ДДС с аналогичен дизел. Гоуф на цената на Мерцедес и БМВ ? Не мерси !
  • #25
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Последващата поддръжка на Ц-класата ще е по-скъпа? Дали с тоя двигател на ВАГ дето на всеки 30 000 км се правят ремонти за по 2000 евра? 220 дизела на мерцедес е толкова здрав, че ще изкара поне 200 000 без да се усетят вибрации от двигателя, докато при гоуфа ще си сменил няколко пъти веригата, няколко пъти дюзи и кво ли още не. Цял свят пищят от тия двигатели вече, ама е добре да покарате малко новите "произведения" на ВАГ пък тогава да говорите... А не чух, видех, един ми каза...