IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Volkswagen разкри всички подробности за модела, включително цената

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Германската компания Volkswagen разкри всички подробности за най-мощната дизелова версия на новия Golf Variant. Моделът е получил добавка GTD в името си и ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Женева.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Новият Volkswagen Golf GTD (Gran Turismo Diesel) Variant използва същия силов агрегат като хечбека Golf GTD. Той има обем от 2,0 литра и развива мощност от 184 к.с. при 3,500 об/мин. Максималният въртящ момент е 380 Нм, като е наличен между 1750 и 3250 об/мин.

Volkswagen Golf GTD Variant спринтира от място до 100 км/час за 7,9 секунди, което го прави с 0,4 сек. по-бавен от хечбека Golf GTD. Информация за максималната скорост на модела не е налична, но пък става ясно, че средното потребление на гориво е само 4,4 л/100 км.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Комбито е получило същите визуални промени като хечбека - масивни предна и задна брони, решетка на радиатора тип пчелна пита, хромирани крайни тръби на изпускателната система, 17-инчови джанти Curitiba (или опционални 18-инчови Nogaro), би-ксенон светлини, редуциран с 15 мм просвет и др.

Салонът предлага спортни седалки, осветени прагове, топка на скоростния лост в стила на GTI, алуминиеви акценти и др.

Най-мощният дизелов Golf вече е наличен на пазара в Германия, като цените започват от 31 975 евро. Официалната премиера на модела ще състои в началото на март в Женева, когато ще стартират и доставките към клиенти.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #24
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Честно казано спор дори не видях, камоли да е на ниско ниво. Единственото нещо, което написа ти са комплексарски изказвания придружение с личностни нападки заради истината, че гоуфовете са скъпи и трошливи, а собствениците им прецакани.Ай със здраве, че с дървени философи, които могат само да злобеят няма смисъл изобщо да се комуникира.
  • #23
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти къде видя гоуфа тая цена с ддс ли е или не ?Отделно ц-класата има много повече есктри стандартно, а не като гоуф екстрите да са му - 3 лъчев волан, жабка, оборотомер, триточков колан ... Ай не ми говори само фафли за екстрите в гоуфа ... моля ти се, че е месшнично не мислиш ли ? Прегледа ли само стандарното оборудване на ц-класата? Та *** няма да са много, бас че Ц-класата T модела ще има повече продажби от тоя дръгел за сумати пари!
  • #22
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Цена на Ц-ката от 31000? ама без ДДС, което отива на 37200?...Екстрите някой да даде кои на Ц-ката са повече. Като ги гледам за 31000? са супер нищо. Става ми смешно като чета екстра от вида - 3та стоп светлина. Голфа ще има повече за тези пари. Отделно тук цената ще дойде под тази в ГерманияПоследващата поддръжка за Ц-ката да споменавам ли че ще е по-скъпа. Та явно ще има и ***, които ще си вземат този Голф :)
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    честно казано, нивото на спора ми се струва твърде ниско , остани си с убежденията, определено не си от типовете, които могат да бъдат убедени в противното , късмет в живота...
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Липсвала им агресия. Мдааа, като ямболски тунинг на голф 3-ка, в стил "назлобен голф". Като видя такава комична дръгня, искренно се смея.
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Още повече, никой не ти налива акъла насила. Просто, когато пишете глупави мнения с лозунги вместо технически констатации или лични мнения, предизвиквате оборващи мнения с факти, като цитиране на доказани дефекти и др.Това, че вие се засягате, заради истината за марката, която карате е съвсем ясен знак, на това, че имате комплекси заради колата си. И "ся" щом си толкова извисен, може и сам евентуално да си направиш извода : Щом имаш комплекси от колата си тя добра ли е или не ??!
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вместо да ми обясняваш глупости и да ми цитираш съкратени думи, заради ограничението във форума вземи се образовай малко, а не чети само това списание Аутобилд в тоалетната. Такива реплики от типа, нищо няма да кажа, защото нямам акъл да го измисля, ама ще ти покажа пунктуационни и правописни грешки във форумни мения не върват "сеш се" ? Квото и да ЛАЕШ гоуфа пак си е *** и за тия пари само може да си го купят, е "глей" и пича ти е дал пример за Ц-класа дори на тая цена!
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нали разбираш, че дрънкането ти е нелепо, "и ето тук идват хората, които са патили" Това твърдение е краайно непроверено и след като го прочетох, всякакъв интерес изчезва....другата глупост е с 2-та варианта , точно пък ти ще ми кажеш какъв избор имам АЗ и последно не лая, лае някой твой роднина вероятно , "ся" не знам какво е, никъде го няма в речника , а последното , за непрогледналите фенове, хаха мерси Мойсей , сигурно в твоя малък град така ти викат,но тук такива като теб са навсякъде...
  • #16
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тия луди ли са? За тия пари взимаш Ц-класа чисто нова, 170 коня дизел с сумати екстри! Даже в сайта им мерца е 31000 евро?!?Кой *** би си взел ГОУФ вместо мерцедес с един от най-здравите двигатели правени някога?Алеееелеее тия са хептен изкуфели.Тука па някви обясняват, как било супер и не им трябвало акъл? Момчета, избора между мерцедес C-class и гоуф след като са на една цена и еднакви коне и мерца е с повече екстри и по-качествен е ясен! А вие обеждавате хората, че гоуфа си заслужава???
  • #15
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А като прогледнеш, сядаш и четеш за другите марки и модели същото, нещо и накрая си правиш сметката :Дали както казах варианта " това ме кефи това карам и затова плащам на сервизите и вися там" е твоя вариант, илиси взимаш друг автомобил, караш си колата с кеф посещаваш сервиза за 2 часа обслужване на година и четеш със смях коментарите на "феновете" на ВАГ - тези, които не са прогледнали навреме и сега ги е яд, че са се прецакали.Кво лаеш ся? Караш квото искаш и си избираш вариант 1 или 2